Hyvät debatti-ihmiset!
On hyvä että palsta elää ja että uusia aiheita syntyy ja keskustelu kulkee.
Mutta huomatkaa millä palstalla te olette. Tämä siis on ATEISMI-palsta jossa keskustellaan ateismista, ja tietysti ateismista vastaan deismi/teismistä.
Postin äsken jonkun Putin-aiheisen aloituksen syystä että se ei millään kuulunut tänne.
Keskustelu homoseksuaalisuudesta voi jopa sivuraiteena kuuluakin mutta tuollainen militantti gayvastainen käytös poistetaan myös. Se kuuluu myös jonnekin muualle.
Huomatkaa millä palstalla olette!
24
172
Vastaukset
- FUCKIFUUU
Sensuuri iskee kun puunhalaajat saavat seriffin merkit.
Ei ole kysymys sensuurista.
Jos aloitus koskee Vladimir Putinin oikeuksista hyökätä Ukrainaan ja kommentit ovat sitä luokkaa että "hyvä kun homoseksuaalit saavat kyytiä" niin se ei tänne kuulu.faust72 kirjoitti:
Ei ole kysymys sensuurista.
Jos aloitus koskee Vladimir Putinin oikeuksista hyökätä Ukrainaan ja kommentit ovat sitä luokkaa että "hyvä kun homoseksuaalit saavat kyytiä" niin se ei tänne kuulu.Juuri näin.
"Sensuuri iskee kun puunhalaajat saavat seriffin merkit."
Annahan kun arvaan... maanantaisin lähetät Hesarin mielipidesivulle taatusti todenmukaisen kirjoituksen siitä miten ateistit vainoavat Kristittyjä ja torstaisin Hesarin toimitukselle katkeran haukkumakirjeen siitä, ettei lehti taaskaan julkaissut taatusti todenmukaista kirjoitusta siitä miten ateistit vainoavat Kristittyjä.
Suo24:llä on yhtä lailla oikeus poistaa asiattomuuksia kuin (esimerkiksi) sanomalehdilläkin.
- hah.....hah
Palstalle enemmän luotseja......kuusi olisi jo hyvä määrä.
- positiivinen palaute
Nykytilanne on erittäin hyvä.
- Minua se ei kiinosta
positiivinen palaute kirjoitti:
Nykytilanne on erittäin hyvä.
Palsta on matkalla unholaan, saatte kiittää siitä vielä luotsejanne
Minua se ei kiinosta kirjoitti:
Tuskin on eikä olekaan.
Jos näin kuitenkin olisi, olisi se vaihtoehto kenties aivan hyvä. Jos palstan suosio loppuu siihen, että epäasialliset kirjoitukset poistetaan, niin sitten saa loppua. Mielestäni palstan taso on viimepäivinä noussut huomattavasti paremmaksi, kun pari pahinta trollia ei saa enää ääntään kuuluviin.
Vai voitko kertoa, mitä poistoja on tehty epäasiallisin perustein?- onko surun aika?
yhyy, menetämmekö yhden uskovaisen trollin....
Niin, olen seuraillut tätä palstaa enemmän ja vähemmän jo noin kymmenen vuotta ja koko sen ajan tätä on ennustettu kuolevaksi palstaksi.
Jeesuksenkin pikaista tuloa on ennusteltu jo pari tuhatta vuotta.
Kumpikaan ei todennäköisesti tule tapahtumaan, joten jatkakaamme rauhassa entiseen malliin. :)Minua se ei kiinosta kirjoitti:
"Palsta on matkalla unholaan, saatte kiittää siitä vielä luotsejanne"
Sekin on parempi kuin kaltaistesi trollien mellastaminen. Sinä vain kitiset, kun häiriköintisi on vaikeutunut. Mysteeriksi vain jää, miksi trollata alun alkaenkaan...- sorttis
ertert kirjoitti:
"Palsta on matkalla unholaan, saatte kiittää siitä vielä luotsejanne"
Sekin on parempi kuin kaltaistesi trollien mellastaminen. Sinä vain kitiset, kun häiriköintisi on vaikeutunut. Mysteeriksi vain jää, miksi trollata alun alkaenkaan...Eh... oliko täällä vielä joku joka ei vielä muka tiedä SINUN olevan trolli?
"Jos palstan suosio loppuu siihen, että epäasialliset kirjoitukset poistetaan, niin sitten saa loppua."
Tästä olen agnoskepon kanssa samaa mieltä.On oikein poistaa viestit, jotka eivät todellakaan tänne kuulu.
Hienoa, että palsta on saanut ihmisiä jotka asiasta huolehtivat.- entäs huomenna?
Pian saatte heilua kolme sefiä keskenänne. No teillähän on aikaa!
"Pian saatte heilua kolme sefiä keskenänne. No teillähän on aikaa! "
Niin niin ja maailmanloppu tulee ihan kohta aivan varmasti...- åokjhnåu
Jos sinä lähdet palstalta, taso luultavasti vain paranee. Muilla ei tunnu olevan mitään lutsien linjaa vastaan.
- hyvä huomio
Ilman tätä ketjua emme huomaisikaan :-D
Tästä on hyvä aina aika-ajoin muistuttaa. Joskus huomaan itsekin puhuvani kaukaa ohi palstan aiheesta, koska on helppo harhautua ajattelemaan, että "ateistina kaikki mielipiteeni liittyvät palstan teemaan"... mikä tietysti ei pidä läheskään aina paikkansa :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332172Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601436Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215- 611075
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89994TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832