http://www.iltalehti.fi/ukrainan-kriisi/2014083018617657_uk.shtml
Hahhah, Stub on hölmö, kaviaari, vodka ja timantit muka pakotelistalle. Kaviaari on yliarvostettua ja ylihinnoiteltua herkkua ja itsekin sitä maistelleena pidän muikun mätiä kaviaaria parempana, kuten monet muutkin. Venäjällä lienee riittävästi varakkaita kaviaarin syöjiä, joten viennin tyrehtyminen Eurooppaan ja Amerikkaan tuskin vaikuttaisi mitään. Lisäksi on muitakin maita, jonne kaviaaria voi viedä pakotteista huolimatta? Onko se Venäjän ongelma, jos minä ja muut emme voi ostaa kaviaaria ruokapöytiimme? Jos on niin himo kyseiseen tuotteeseen, niin ainahan voi lentää sinne missä sitä on tarjolla, rahastahan se ei voi olla kiinni.
Vodkako muka luksustuote? Hehheh, venäläiset itse ovat maailman neljänneksi suurimpia alkoholin kuluttajia (juovat siis kirkkaita: http://www.iltalehti.fi/terveys/2014082918616540_tr.shtml), joten huti tulee siinäkin pakotteessa.
Ja että timantitkin vielä, no niitähän löytyy muualtakin kuin Vennäältä, huoh, venäläisetkin voivat myydä timanttinsa muihinkin kuin pakotemaihin.
Nyt viimeistään alkaa selviämään, että länsi ei edes halua pakottaa Venäjää mihinkään, tehdään vaan malliksi muka pientä kiusaa ja toivotaan, että se uppoaa äänestäjiin seuraavissa vaaleissa, eli varmistetaan oman leivän riittävyys.
Meneekö Venäjä nyt polvilleen?
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917495- 373987
- 453520
- 2372822
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402672- 452492
- 1322411
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292299Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212264- 451982