Selailin tuossa suomi24:nettitreffejä ja totesin, että Tampereella on aivan käsittämättömän paljon about 30v vapaita naisia.
Ihmetyttää...nimittäin aina kun kuljen kaupungilla, en näe yksinäisiä kolmekymppisiä naisia...
Mistä olette etsineet miestä ja miten teidät löytää? Yksi ja sopiva tosin riittäisi.
T:reen sinkkunaiset!!!
31
1685
Vastaukset
- Roiiih..
Tampereella on maailman kauneimmat naiset. Vain yksi riittää, ei koulutus, ei varakkuus - vaan susikoiran uskollisuus. Ken siihen pystyy..
- ~iida~
Tän naisen löytää perjantaina kaupungilta,yöstä..ja arkena sit jostain ihan muualta :)
Noita hyviä sinkkumiehiä ei sit taidakaan olla missään..liian humalaiset ja epätoivoiset lääppijät baarissa ei vaan viehätä.
Enkä varsinaisesti etsi miestä, tulee vastaan..toivottavasti ;)- Orivesiläinen
Harmi kun et ole raitis ja pörräät niin paljon kaupungilla. Missä kaikki raittiit elämäntavat omaavat vapaat naiset ovat?
- ~iida~
Orivesiläinen kirjoitti:
Harmi kun et ole raitis ja pörräät niin paljon kaupungilla. Missä kaikki raittiit elämäntavat omaavat vapaat naiset ovat?
Ja mistähän tuosta käy ilmi että pörrään paljon kaupungilla? Hah,onneks ei olla kohdattu :)
- sulle neuvo
Vedä käteen.
- noromies
Vedän usein uimarannalla paskar.
- moromies
noromies kirjoitti:
Vedän usein uimarannalla paskar.
Toiset meistä syö ruokaa, toiset jätettä.
- pekka-
Olen itsekin näitä noin 30 ja miksei vähän ylikin naisia etsinyt mutta en ole löytänyt itse olen 29 vee.
Eräänä iltana huomasin että eräässä baarissa olisi ollut oikeaa ikäluokkaa, mutta kyseinen mesta oli yökerho ja en viitsi meluun mennä, kun korvat ei kestä. Olishan se kiva tutustua. Eihän niitä naisia tai miehiä tarvitse etsiä, tulee kohdille mutta olishan se kiva jos aikoisivat edes jutella, eivätkä toljota seiniä, niin kun naisilla tapana. - Ei ilman
Taidatte ettijät olla hiukan onnettomia tai sitten rumia? Olen ikäni asunut Tampereella olen 35 v mies. En ole viä koskaan jäänyt ilman naista jos sellasen oon halunnut. Niitä sinkkuja seilaa niin baareissa kun ihan oikeastaan missä vaan. Toiset naiseni ovat kyllä ollet varattuja mutta minkä mä sille voin jos ne haluaa välillä vierasta melaa? suurin osa kyllä ollut sinkkuja ainakin sanoneet niin. Toiset on ottaneet tosissaan että tästä yhestä na.... kerrasta alkaa vakavakin suhde toiset taas on aamuulla käyny suihkussa pukenu ja lähtenyt. Lähteissään toiset antanut puhelin numeronsa ja pyytänyt soitteleen toiset sanonut että nähdään jos tavataan.
- juujuu,
valitettavasti naiset haluavat elämäänsä juuri tuollaisia itseään täynnä olevia pellejä.
- 15+5
Itse olen 25-vuotias enkä ole ruma mutta aivan perkeleen ujo tutustumaan naisiin. Ei huvita enää mennä yökerhoon kun siellä huutaa musiikki täysillä eikä siellä pysty keskustelemaan kenenkään kanssa. Antaa olla, taidan luovuttaa lopullisesti.
- 15+5
Kaikenlisäksi olen koko nuoruuteni vetänyt viinaa niin paljon että kiintiö on tullut täyteen. Ei vaan enää huvita kännätä.
- ~iida~
15+5 kirjoitti:
Kaikenlisäksi olen koko nuoruuteni vetänyt viinaa niin paljon että kiintiö on tullut täyteen. Ei vaan enää huvita kännätä.
Ei sitä aina yökehoissa tarvikaan pyöriä..Ite vihaan yökerhoja, esim. Tampereella Ilona on paikka mihin mua ei saa ikinä. Onhan sitä pubeja olemassa, osa jopa ihan viihtyisiä. Eikä onneks aina tarvi vetää viinasta nuppia sekaisin. Elämän muut velvollisuudet ja vastuut ei anna käydä viihteellä ku harvoin. Suomalainen mies ei vaan pysäytä kadulla ja tule jutulle joten moni kokee sen baarin ainoaksi paikaksi tavata joku.
- Gyg
~iida~ kirjoitti:
Ei sitä aina yökehoissa tarvikaan pyöriä..Ite vihaan yökerhoja, esim. Tampereella Ilona on paikka mihin mua ei saa ikinä. Onhan sitä pubeja olemassa, osa jopa ihan viihtyisiä. Eikä onneks aina tarvi vetää viinasta nuppia sekaisin. Elämän muut velvollisuudet ja vastuut ei anna käydä viihteellä ku harvoin. Suomalainen mies ei vaan pysäytä kadulla ja tule jutulle joten moni kokee sen baarin ainoaksi paikaksi tavata joku.
Onko vaikee tehä kuvallinen ilmo treffisivustoille. Kyllä määki katon vähän kieroo miestä, joka panee aina uutta ja uutta, leuhkii sillä, että on naisia. Voi omg :D
- jotain vikaa
Taitaa noissa sinkuissa olla jotain vikaa kun ei ei oo kelvannu ukkeileille.....noooh mitäs notkuvat baareissa.Jakorasian maineen helposti saa tuollaiset naiset.
- Tilasto holtittomist
Ne on paskávittujá kaikki. Eivät vaan itse ymmärrä, että eivät tule toimeen miesten kanssa. Joku perkelé on niihin kajahtanut.
Paskávítut eivät leveile paskálla elämällään, vaan itselleen valehdellen hakee iskurista tai muualta "elämämmiestä"
Siinä tilastotieteen takaa koko paskákasa. - Orivesi on sperma
Ei se mikää oriveteläinen ole. Se on spermainen.
- TriKekä
kolmekymppiset naiset on kyllä mahtavia, mutta niin on kaksikymppisetkin, nelikymppiset ja viisikymppiset. ehkä se on enemmän tyypistä kiinni kuin iästä.
- typeräthuorat
Tampereella on jopa nirsommat naiset kuin helsingissä, siksi siellä on myös valtavasti poikamiehiä.
- Nirso ja huora?
Koeta päättää, mikä naisissa kismittää.
- joo kuule
Nirso ja huora? kirjoitti:
Koeta päättää, mikä naisissa kismittää.
Kauhee haju ja ääni.
- baarin vessa
Nämä sinkut jotka ovat vapaita niin jakorasioita kaikki.Meitä miehiä muuten on muuten sellaisia jotka eivät kelpuuta mitään baariruusua.
Kunnon miehet tapaa naisystävänjostain muualta kun jostain treffipalstoilta.Muuten minkä ihmeen takia naisen täytyy laittaa ilmoitus ett' hakee seuraa.-60luvulla höh mitäs ajateltiin.- hohhoijaaah
Kyllä niitä jakorasioitakin toki on, mutta ei todellakaan kaikki! Olen itse 25v kovan elämän kokenut nainen Tampereelta, mutta käsittääkseni ihan kaunis ja hyväkroppainen, jolla kyllä tarjontaa riittäisi muuten...mutta...tuntuu, että miehet hakevat korkeasti koulutettua, täydellistä naista. En edes viitsi kertoa taustojani, kun pitäisi olla tyyliin lääkäri, jotta kelpaisi. Tai sitten vedän puoleeni juuri ne, joilla on ollut helppo elämä, eivätkä osaa ymmärtää ettei kaikkien lähtökohdat ole samat.
- 42334
hohhoijaaah kirjoitti:
Kyllä niitä jakorasioitakin toki on, mutta ei todellakaan kaikki! Olen itse 25v kovan elämän kokenut nainen Tampereelta, mutta käsittääkseni ihan kaunis ja hyväkroppainen, jolla kyllä tarjontaa riittäisi muuten...mutta...tuntuu, että miehet hakevat korkeasti koulutettua, täydellistä naista. En edes viitsi kertoa taustojani, kun pitäisi olla tyyliin lääkäri, jotta kelpaisi. Tai sitten vedän puoleeni juuri ne, joilla on ollut helppo elämä, eivätkä osaa ymmärtää ettei kaikkien lähtökohdat ole samat.
Ja samoista lähtökohdista oleva mies ei kelpaakaan yhtikäs kellekään, se on tullut erittäin selväksi.
- Arvokeskustelua suuh
Orivedellä on eri arvot yhdyselämään. Spermalla pärjätään. Se on orivettä.
- Hellu vanhempi
Hellu antaa aina hyvin pesää ja miehet kuolaa.
- manse2
Ööh, mikä on ongelma oriveteläisellä ? Tarkoitan, että miksi hän ei sitten vastaa näille netin kivoille 30 vee naisille vaan etsii heitä kaupungilta. Netti on tätä päivää!
- kokeiltu on
Faktahan on se, että netissä mies voi pommittaa naista viesteillä, vaikka kuinka paljon saamatta minkäänlaista vastausta!
Nettideittailu on käytännössä sitä, että miehet lähettävät naisille viestejä, nainen tsekkaa miehen ilmoituksen ja hyvin suurella todennäköisyydellä jättää vastaamatta.
Olen tullut siihen tulokseen, että harva nainen siellä netissä on tosimielellä etsimässä miestä. Suurin osa leikkii vain miesten tunteilla. - kuolauttajille
kokeiltu on kirjoitti:
Faktahan on se, että netissä mies voi pommittaa naista viesteillä, vaikka kuinka paljon saamatta minkäänlaista vastausta!
Nettideittailu on käytännössä sitä, että miehet lähettävät naisille viestejä, nainen tsekkaa miehen ilmoituksen ja hyvin suurella todennäköisyydellä jättää vastaamatta.
Olen tullut siihen tulokseen, että harva nainen siellä netissä on tosimielellä etsimässä miestä. Suurin osa leikkii vain miesten tunteilla.,,,,,Suurin osa leikkii vain miesten tunteilla. ,,,,,
Osuit asian ytimeen, aivan liian monen naisen huvi ja elämän keskipiste on leikitellä miehillä, katsoa kuinka ne kuolaavat ja saada siitä pervoa nautintoa heikolle itsetunnolleen. Tosin sellaiset jäävät usein sinkuiksi tai tulee ero muutaman vuoden kuluttua. Heti kun se oma ukko on lakannut kuolaamasta tulee pakonomainen tarve lähteä etsimään kaupungin yöstä niitä kuolaajia entisaikain malliin. - mehukaSTa
kuolauttajille kirjoitti:
,,,,,Suurin osa leikkii vain miesten tunteilla. ,,,,,
Osuit asian ytimeen, aivan liian monen naisen huvi ja elämän keskipiste on leikitellä miehillä, katsoa kuinka ne kuolaavat ja saada siitä pervoa nautintoa heikolle itsetunnolleen. Tosin sellaiset jäävät usein sinkuiksi tai tulee ero muutaman vuoden kuluttua. Heti kun se oma ukko on lakannut kuolaamasta tulee pakonomainen tarve lähteä etsimään kaupungin yöstä niitä kuolaajia entisaikain malliin.Mansen naista en koske edes tikulla vaan tuo kangasalalainen on aina nami nam.
- trdffgfgd
Onhan heitä. Mutta perhana kun ovat rumia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856284
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283130Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271320
Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46939Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849