Joskus Enkelit ilmaisevat läsnäolonsa pilviin muodostuvissa kuvioissa. Olen itsekin todistanut erästä ilmiötä vuosia sitten, eikä epäilykselle jäänyt sijaa.
Usein valokuvat enkelipilvistä ovat melko epämääräisiä ja tulkinnanvaraisia, mutta seuraava valokuva - jos se on aito - on mielestäni jo aika vakuuttava:
http://tyronegarcia.com/2012/10/16/angels-in-the-sky/
Enkelit taivaalla
gdgfddfg
3
179
Vastaukset
- Tämä on testi
Jos tuolle löytyy tukea Raamatusta, voin sen uskoa. Jos ei löydy, niin totean hölynpölyksi.
- kokemus +
Olen itsekin nähnyt enkelikuvion taivaalla ja olin tulossa leikkauksesta kotia ja matka kesti taksilla 2.5 h..Pyysin rukouksessani että kotimatka menisi hyvin kun olin kipeä ja toipilas..Matka sujui hyvin ja kuski oli huolehtivaien ja kiitin luojaani kun pääsin turvallisesti kotia.
- <3<3ihanlovena<3<3
Voi tätä RAKKAUTTA, ihanaa, Uuh ! uu uh !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1225556
- 715208
- 994295
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753670Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603308- 432881
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582059- 451927
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381733