seurustelevat keskenään???

ei oo totta

Siis mitä??!!! rene ja miia seurustelevat keskenään! ei voi olla totta, onx joku nähny ne käsi kädes tai vastaavaa.....???

16

4939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jenny

      eivät he seurustele keskenään

    • poison

      Kyllä kuulemieni huhujen mukaan Mialla ja Renellä jonkinlaista romanssia olisi havaittu. Tulevissa jaksoissa luultavasti kuvamateriaaliakin..

    • renen tyttöystävä

      ei varmaan renen oikee tyttöystävä huittisista päin tuu tykkäämään tosta, jos niillä sit onki jtn!! :)

      • mä vaan

        eli joo siis meni väärin päin toi otsikko ja nimimerkki! :)


    • angel

      ite olen kans huittisista ja kyl taitaa olla ihan huhuja kosk renellä on ollu jo kauan tyttöystävä täältä:)

      • eix vaan

        hassu, jos kerta renellä on tyttöystävä ja joka paikas lukee et herra on sinkku! :D ei kyl käy kateex tossa tilantees sitä tyttöystävää ja varsinkaan ku on tollaset huhut liikeellä! :(


      • eix vaan kirjoitti:

        hassu, jos kerta renellä on tyttöystävä ja joka paikas lukee et herra on sinkku! :D ei kyl käy kateex tossa tilantees sitä tyttöystävää ja varsinkaan ku on tollaset huhut liikeellä! :(

        no tuskin rene ja mia seurustelee


      • mhhh
        hotgirl90 kirjoitti:

        no tuskin rene ja mia seurustelee

        ei ne kyllä valitettavasti seurustele vaikka te kuinka täällä yritätte hyväuskoisten lukijoiden ymmärtää. Asia on nyt niin,että toinen näistä ihmisistä sattuu olemaan sukulaiseni ja he eivät todellakaan seurustele!Lopettakaa tollainen turhanpäiväinen höpötys...lapsellista puuhaa!


    • ne!

      Mä oon nähny ne eikä siin ollu pelkät kaverit liikkeellä..

      • prinsessaah

        Kyllä ne todentotta seurustelee, olen kuullut 100%luotettavasta lähteestä, yhelt joka tuntee niist toisen ja jos kerran muutki on siitä jo kuullu..
        Varmaan seuraavassa jaksossa jo on siitä jtn..


    • ilona

      Rene petti tyttöystäväänsä Mian kanssa jo pari viikkoa ennen kuin kehtasi jättää tyttöysvänsä! Mia ja Rene seurustelevat nykyään ja tulevissa jaksoissa on materiaalin nuoresta parista! Rene on jo itse myöntänyt tämän olevan totta!

      • hmm

        mistä tällästä on tullu muka julki?aika paskamainen se rene.toivottavasti tippuu


      • ich
        hmm kirjoitti:

        mistä tällästä on tullu muka julki?aika paskamainen se rene.toivottavasti tippuu

        mäki haluun tietää tosta jutusta enemmän...ei oo pikkasen paska äijä, jos noin on tehny!!!! kaikki sympatiat vaan sille ex-tyttöystävälle, toivottavasti pystyy unohtamaan sen konnan helposti, kannattaa yrittää ainaki!


    • isaskar

      Viimekertaisessa popstars extrassa Mica tuli herättämään poikia niin heti ovella hän törmäsi Reneen joka oli menossa ulos "kävelylle ja viemään pulloja". Rene näytti tässä tilanteessa muutenkin kovin yllättyneeltä. Taisi olla Renellä muu motiivi uloslähtemiseen kuin nämä väitetyt hätävalheet. Uskokaa mitä uskotte, eihän näihin foorumeihin voi luottaa kun ihmiset anonyyminä kirjoittelee mutta sanoisin että tuo tapaus oli sellainen joka puhuu puolestaan. Miaahan se Rene oli menossa tapaamaan.

      • isaskar

        Jatkaisin vielä sen verran että miksi ylipäänsä Rene menisi viemään jotain pulloja aamutuimaan kun tuotantoyhtiö maksaa koko poppoon asunnon ja ruuat ja juomat..


      • nokusikskyu
        isaskar kirjoitti:

        Jatkaisin vielä sen verran että miksi ylipäänsä Rene menisi viemään jotain pulloja aamutuimaan kun tuotantoyhtiö maksaa koko poppoon asunnon ja ruuat ja juomat..

        siks ku se vie niitä pulloja sinne mialle ku se kerää jaffaetikettejä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4783
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1536
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1102
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1091
    Aihe