Niinpä niin. Missä tilanteessa se mitta otetaan ? Lepotilassa vai jossain ihan muussa ? Voiko sen koon määritellä samalla tavalla kuin vaatteissa eli S,M,L tai XL tai XXXXXL. Vai käytetäänkö tuumia,senttejä vai mitä ?
"Miehestä mittaa"
7
121
Vastaukset
- Varma tieto
Se mitta otetaan kun annetaan Veran kuva käteen. Sitten ihmetellään, että mihin se vähäkin hävisi?
- entäjajos
Oisko myös se mittarina kun veraa ei näy. Ei ole tarpeeksi kiinnostavaa hullua täällä enää.
- Tuumasta toimeen
Mikä ihmeen Veera ? Käteen ? Vasempaan vai oikeaan ?
- Mukavat summat.
Mitat otetaan lepona.
Velttona
Puoliksi kovana
Täysin tanassa
Ja
Lasketaan niiden keskiarvo. Sillä. Harvoinpa sitä on täysin tanassa. Mutta puoliksi kovana useimmin ja velttona suurimman ajan. - toteaja.
tällä palstalla ei voi tuosta asiasta keskustella. Pelkkiä pikkupoikia karvattomine kikkeleineen. Pakkomielteinen tyhmä vajakki, ei edes tiedä mitä kikkelillä tehdään muuta kuin lasketaan housuihin. Eh heh heh... ;)
- Varma tieto!
Kotkokaan ei tiedä mitä tekee nysällään siks laskee vaippoihin yötä päivää.
Oujeeeee ah hah hah haaaaaaaaaa!!!
- Anonyymi
niin on sitä mitatavaa,sain kolestrooli,vyötärönympärys,nenä-kuten kinokioilla,elikaari,mm-tuuma.ennen miehet oli rautaa,revolveri joka lauksesi 6-kertaa,ja jälkikasvua oli lauma,mittasuhteet siis punitaan moninaiseti,ja sille pitäsi myös ymärystä-elantoa löytyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273593- 412439
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362264Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72047Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381489
- 1271292
- 131269
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255