Olen törmännyt usein sanoihin "telaketju" ja "mutteri", kun puhutaan Xanoreista.
Itse sain juuri Xanor depottia 0,5 mg niin onko ne nyt niitä muttereita? Mikäs tämä telaketju sitten on? Ihme nimityksiä.....
Telaketju??????
8
11105
Vastaukset
- Bentso-Kalle
2mg tavallinen Xanor on telaketju ja 2mg Xanor depot on mutteri. Nimitys on lähtöisin näiden tabujen muodosta.
- joijoij
ei ole nopeita 2mg eikä 1mg xanoreita vaan ne molemmat on depottja.
2mg on telaketju ja 1mg on mutteri. - Unestakotietosisait
joijoij kirjoitti:
ei ole nopeita 2mg eikä 1mg xanoreita vaan ne molemmat on depottja.
2mg on telaketju ja 1mg on mutteri.Nyt on joku sua huijannut, tietosi joka tapauksessa vääriä. Xanoreja on ns.nopeita, ja hitaita eli debot. 2mg xanor, nopea, on tanko/keppi/telaketju. 2mg xanor debot on mutteri.
- Mutteri :D
Kiitos vastauksesta, mutta jo on nimet :D
Mikäs lempinimi tuolla minun lääkkeellä on ;)?- Pilleriville
Soseuttaja.
Menee aivot huonolla tuurilla paskaks.... - Anonyymi
Pilleriville kirjoitti:
Soseuttaja.
Menee aivot huonolla tuurilla paskaks....Ei mitään.... Jos et päihde piirreissä ole pyörinyt. Telarit ja mutterit on kovia. Tuo sun 0,5 on lelu. Mitä hassua nimessä on? Googleta niin tiedät nimien syyt. 8mg Subutex on kasipallo jne.. onhan näitä.
Onko Kuulalaakeri ja Holipompeli hyviä lääkkeitä?
- Anonyymi
Mul alotettii 1mg nopeet xanorit, eli mustikat joskus 2019.
Viikon söin niitä 3kpl päiväs, sit määrättii telaketjut eli 2mg nopee xanor ja se 3x päiväs.
Nyt menny mutterit eli 2mg xanor depot ja sekin 3kertaa päiväs eli 6mg.
Ja sitten tietty medikinet CR 60mg päiväs. Ja nää kaikki yksityiselt, kun ei toivoakaan mun taustoilla saada julkiselta huumausaineiksi luokiteltavia lääkkeitä. Eikä kyllä saa xanoreita julkiselta vaik ei oliskaa taustaa... Varsinkaan tollasia määriä.
Eilen kävin uudel yksityisellä ja alettiin vihdoin laskee santtui pois, mut huhhuh ku 19kk 6mg annos on nyt 4mg päiväs ni kyl viekkarit vähä saatana kuumottaa..
Mut ei siinä parhaita bentsoja rivojen jälkee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510612
- 817163
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445274- 624770
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734484Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334023- 472928
- 362805
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362034