Tiedote palstalaisille >

Asianomistaja...

Törkeistä kunnianloukkauksista joita on esitetty Helsingin käräjä- ja hovioikeuteen viimekuukausien aikana useita kertoja, jätetään Helsingin kihlakunnan syyttäjänvirastoon rikosilmoitus lähipäivien kuluessa.

Asianomistaja

5

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmettelen vaan

Voi että joku voi olla sairas!

• Pahoin mielisairas

ja juoppo mies meni Helsingin kihlakunnan syyttäjänvirastoon.
        "mulla olis tässä 4,8 litraa (haisevaa) mälliä, ihan omaa tuotantoa"

Syyttäjänviraston ala-aulan vartija:
        "kyllä mä sulle mällit näytän! Lähe nyt meneen siitä tai kytät hakee sut!"

mielisairas:
        "Mut mulla on täs kans 19 rikosilmoitusta ja mä haluun kans oikeutta!"

vartija:
        "syyttäjänvirasto ei ota vastaan mielisairaiden mälliä eikä noita järjettömii paperinippuja. Sähän oot espoolainen hullu. Yritä viedä ne Espoon poliisiin!
        Et sä hullu tajuu ees sitä et ei syyttäjät tutki mitään rikosilmotuksii!!"

mielisairas:
        "ei ne päästä mua ees ovesta sisälle Espoos ja ne laittaa aina pampun mun hanuriin. Viimeks ne laitto sinne kans semmosen jauhesammuttimen"

vartija:
        "jos et oo tienny ni syyttäjät ei ota mitään rikosilmotuksii, ei etenkää hulluilta!"

mielisairas:
        "sä oot iha p*ska jätkä. Mä kirjotan täst Suomi24 :ään. Ja mä kaadan nää mun mällit sun auton tuulilasiin. Sä oot tommonen pedari. Haluuts muuten ostaa valokuvii? Mul on kaiken ikästen lasten kuvii? Mä oon ite kuvannu ja ostanu netistä. Mul on kans videokuvaa Lepuskin uimahallin lastenaltaalta!"

vartija:
        "mä soitin poliisin. Seppälä tulee ja se sano et se ajaa kyttien prätkän sun hanuriin. Sähän voit sit hakee liivijengin jäsenyytä"

mielisairas:
        "haluut sä nähdä ku mä syön kolme kiloo omaa kakkaani ja huudan sit JIIIHAAA?"

• Pari tarkentavaa
        Pahoin mielisairas kirjoitti:

ja juoppo mies meni Helsingin kihlakunnan syyttäjänvirastoon.
        "mulla olis tässä 4,8 litraa (haisevaa) mälliä, ihan omaa tuotantoa"

Syyttäjänviraston ala-aulan vartija:
        "kyllä mä sulle mällit näytän! Lähe nyt meneen siitä tai kytät hakee sut!"

mielisairas:
        "Mut mulla on täs kans 19 rikosilmoitusta ja mä haluun kans oikeutta!"

vartija:
        "syyttäjänvirasto ei ota vastaan mielisairaiden mälliä eikä noita järjettömii paperinippuja. Sähän oot espoolainen hullu. Yritä viedä ne Espoon poliisiin!
        Et sä hullu tajuu ees sitä et ei syyttäjät tutki mitään rikosilmotuksii!!"

mielisairas:
        "ei ne päästä mua ees ovesta sisälle Espoos ja ne laittaa aina pampun mun hanuriin. Viimeks ne laitto sinne kans semmosen jauhesammuttimen"

vartija:
        "jos et oo tienny ni syyttäjät ei ota mitään rikosilmotuksii, ei etenkää hulluilta!"

mielisairas:
        "sä oot iha p*ska jätkä. Mä kirjotan täst Suomi24 :ään. Ja mä kaadan nää mun mällit sun auton tuulilasiin. Sä oot tommonen pedari. Haluuts muuten ostaa valokuvii? Mul on kaiken ikästen lasten kuvii? Mä oon ite kuvannu ja ostanu netistä. Mul on kans videokuvaa Lepuskin uimahallin lastenaltaalta!"

vartija:
        "mä soitin poliisin. Seppälä tulee ja se sano et se ajaa kyttien prätkän sun hanuriin. Sähän voit sit hakee liivijengin jäsenyytä"

mielisairas:
        "haluut sä nähdä ku mä syön kolme kiloo omaa kakkaani ja huudan sit JIIIHAAA?"

kyssäriä mä vaan täs esittäisin:
        -ymmärrätkö sä hullu mitä "asianomistaja" edes tarkoittaa?
        (sähän oot ite AINA ollu vastaaja ja sittemmin tuomittu RIKOLLINEN)

-miksi ihmeessä joku esittäis "törkeitä kunnianloukkauksia" eri oikeusasteille?
        (sähän voisit laittaa noi "törkeet kunnianloukaukset" skannina sivuilles?)
        (suthan tuomittiin viimeks vankeuteen TÖRKEISTÄ kunnianloukkauksista netissä)

-miten sekasin sä oikeastaan ootkaan, jos sä yrität viedä jotain ihmeen rikosilmoituksia jonnekin syyttäjänvirastoon, joka ei oo ees sun kotikunnassas?
        (eiks sun kotikunnan poliisit enää ota sun rikkareita vastaan ees sähkösesti?)

-mitä ne sano siel syyttäjänvirastossa ku sä menit sinne papereinesi?
        (sä voit vastaa sitte ku sut päästetään irti siit pakkopaidasta :) )

• Tsetsetseko

Kyl se alkaa ihan oikeesti olla paniikissa. Näkeehän sen siitä mitä kirjoittelee/ei kirjoittele sivuilleen. Ei se enää uskalla.

• Kelle muka tiedotat?

Ketkä on näitä sun tarkottamii "palstalaisii"?
      Sä taidat olla todella pahoin päästäts vialla?
      Eiks Jorvin psykka ota sua enää ees vastaan?
      Mikä sun lääkitys on nyt? Eiks sossu maksa enää mömmöjäs?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      125
      2058
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1460
    3. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1161
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      11
      1079
    5. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      10
      1047
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      88
      942
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      80
      819
    8. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      807
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      16
      731
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      107
      671
    Aihe