Minua ahdistaa, koska olen kännipäissäni sekoillut ties kenen kanssa, tiedän että oma vika, mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi. Olen sairastanut klamydian jo 3 kertaa, viime kuussa sain herpeksen ja nyt tajusin katsoa peilillä alapäähäni ja huomasin emättimen sisällä jotain outoja patteja, melko isojakin, voiko kyseessä olla kondylooma vai mikähän tämä on? Miten hoidetaan vai voiko edes hoitaa?
Enkä tiedä ollenkaan miten pystyisin elämään mokailuideni kanssa, tällä hetkellä vaan ahdistaa niin paljon.
Kondylooma?
2
236
Vastaukset
- Däkä
Käy näyttää lekurille! Voi hoitaa, hoidetaan sellaisella liuoksella suoraan patteihin. En tosin tiedä miten toimii, jos patit on emättimen sisällä..
- eiymmärrystä
Miten v*tussa sitä ei ihminen opi viimeistään kun ensimmäisen taudin saa? Tai toisen? Tai kolmannen? Neljännen? Tai sun tapauksessa nyt ilmeisesti viidennen? Siis oikeasti. Mokia sattuu mutta eikö sitä nyt virheistä voisi hitto vieköön vaikka jotain oppia eikä pyöriä kylillä panimassa ilman huolen häivää huomisesta?!?!? En tajua, en haluta tajuta enkä hitto soikoon osoita hitustakaan myötätuntoa tollaiselle idiootille.
Tai sitten et ole edes tosissasi, ethän? Sano pliis, että tämä on provo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait453243Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3933Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3810Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68780Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60714- 14672
Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32611Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es21601- 42580
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3559