Hieno akavalainen

hienoa kirkon työtä

13

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joojoomutta

      ihan kiva, mutta miten tämä liittyy kirkosta eroamiseen tai sen vastustamiseen?

      • Vaihtelu virkistää

        Ihan yhtä paljon kuin ne loputtomat kirkon haukkumisavaukset. Kerran näinkin päin.

        Luotsi voisi kyllä olla paljon tiukempi, mutta jos niitä haukkumisavauksia ei poisteta, ei pidä tätäkään poistaa.


      • joojoomutta
        Vaihtelu virkistää kirjoitti:

        Ihan yhtä paljon kuin ne loputtomat kirkon haukkumisavaukset. Kerran näinkin päin.

        Luotsi voisi kyllä olla paljon tiukempi, mutta jos niitä haukkumisavauksia ei poisteta, ei pidä tätäkään poistaa.

        siis kirkkoon kannattaa kuulua, koska siellä on joku mukava tyyppi töissä, vai mikä se linkki tässä on?
        kirkkoon negatiivisesti suhtautuvat avaukset puoltaa kirkkoon kuulumattomuuden puolesta, osa paremmin, osa huonommin. osa joutaisi ehkä poistoon, mutta isoimmassa osassa on selkeä peruste erota tai olla kuulumatta. miten tässä? mun mielestä ei perustele mihinkään suuntaan.


      • Vaihtelu virkistää kirjoitti:

        Ihan yhtä paljon kuin ne loputtomat kirkon haukkumisavaukset. Kerran näinkin päin.

        Luotsi voisi kyllä olla paljon tiukempi, mutta jos niitä haukkumisavauksia ei poisteta, ei pidä tätäkään poistaa.

        "Keskustele kirkosta eroamisesta. Miksi erota kirkosta? Mitä hyviä ja huonoja puolia eroamisessa on?"

        Milläs tavalla tämä onnettomuuksilla ja muulla kärsimyksellä itsensä ja uskonsa kohottaminen palstan aiheeseen liittyy?

        Jos nyt annan tämän olla täällä, niin tuleeko hyvä mieli?


      • Vaihtelu virkistää
        jimmyogg kirjoitti:

        "Keskustele kirkosta eroamisesta. Miksi erota kirkosta? Mitä hyviä ja huonoja puolia eroamisessa on?"

        Milläs tavalla tämä onnettomuuksilla ja muulla kärsimyksellä itsensä ja uskonsa kohottaminen palstan aiheeseen liittyy?

        Jos nyt annan tämän olla täällä, niin tuleeko hyvä mieli?

        Hyvästä mielestä viis. Pääasia, että olet tasapuolinen etkä suosi vain vaparien mielenmukaisia aloituksia niinkuin foobar. Katsotaan onko sinusta siihen.


      • Vaihtelu virkistää kirjoitti:

        Hyvästä mielestä viis. Pääasia, että olet tasapuolinen etkä suosi vain vaparien mielenmukaisia aloituksia niinkuin foobar. Katsotaan onko sinusta siihen.

        Jos nuo avaukset pysyvät palstan aihepiirissä puolin ja toisin niin ei mitään ongelmaa. Tämän kohdalla en vieläkään ihan ymmärrä että miksi tämä tänne kuuluisi, mutta olkoon nyt ainakin vähän aikaa, jos joku vaikkaa osaa vielä perustella.

        Moderointiin käytettävissäni olevasta vähäisestä ajasta iso osa meneekin tuon yhden pornoa hokevan mäntin roiskaisujen siivoamiseen.

        Ei tästä tämän enempää tähän ketjuun, moderoinnista on omakin ketjunsa.
        Takaisin tämän keskustelun aiheeseen siis.


    • Nasse..

      Sääli vain että uskisten pitää aina ratsastaa uhreilla.

      • höpönpöpön

        Väitätkö, että muka säälit uskiksia?


      • Nasse..
        höpönpöpön kirjoitti:

        Väitätkö, että muka säälit uskiksia?

        Ei kun uhreja. Tosin uskiksetkin ovat uhreja, taikauskon uhreja.


      • Höpönpöpön
        Nasse.. kirjoitti:

        Ei kun uhreja. Tosin uskiksetkin ovat uhreja, taikauskon uhreja.

        Eli väität sääliväsi uskiksia.


      • Nasse...
        Höpönpöpön kirjoitti:

        Eli väität sääliväsi uskiksia.

        Sinä esität väitteen, ei Nasse.

        Kuse muuntajaan, multivajakki.


    • nassettaa

      Miten muuntajaan kuseminen ateistin mielestä liittyy kirkosta eroamiseen?
      Onko se vaparien ja muiden ateistimeuhkaajien tarjoama vaihtoehto kirkosta eroamiselle? Eräänlainen tieteellinen akti?

      • eSukset

        Katos se on tollanen tieteellinen todiste siitä, että on olemassa hieno akavalainen joka on kirkossa ja siksi ei kannata kirkosta erota kun siellä on hienoja akavalaisia.

        Kerrassaan loistavaa vaihtelua palstan keskusteluihin. Puhutaanko seuraavaksi vaikka omenoista, kun alkaa tuo satokausi olemaan kuumimillaan. Kytkös siihen voisi olla vaikka se, että omenat maistuvat hyviltä, ja paratiisissakin oli joku puu jossa oli hedelmiä ja siksi kannattaa olla eroamatta kirkosta.

        Tuo hieno akavalainen on luultavasti samaa mieltä joka on todiste hedelmäpuusta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      64
      618
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      91
      457
    Aihe