Onko kenelläkään tällaista ongelmaa koulukaverit-sivulla. Maksoin 6 euroa, eli koko vuoden kultajäsenyyden kännykän kautta. Minulle tuli tieto, että maksu oli kuitattu ja ilmoitettiin, että jäsenyys voimassa vuoden eteenpäin. Nyt kuitenkin siinä varmistusilmoituksessa oli aivan väärän henkilön nimi, eli kiitettiin maksusta Antti Kylliäistä. Olen aivan toisen niminen. Yritin lähettää sähköpostia tästä väärästä tiedosta, eikä siihen ole tullut vastausta. Menikö raha hukkaan, kun en ole päässyt niille sivuille, joihin tämä maksu edellyttää.
koulukaverit
aija-maaret
2
1086
Vastaukset
- Viivi
mulla kävi aivan samoin ja maksoin 8.£ menikö mullakin tosiaan rahat hukkaan ja mä koitin myös lähettää palautetta sähköpostilla ja mullekkaan ei vastattu kuinka kohan monelle on käynyt noin ainakin meille kahdelle näköjään on käynyt
- Viivi
Minäkin tilasin vuoden kulta jäsennyyden ja maksoin 8.E känykkä laskua. ja mullakin oli siinä väärä nimi. sama henkilö joka äskeisen viestin laittoi. Niin onkohan tosiaan muille käynyt näin muuta kuin meille kahdelle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.657283Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652773Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️191902Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181898- 1471894
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1361781Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?291582- 1021467
- 381271
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411216