Onko kenelläkään tällaista ongelmaa koulukaverit-sivulla. Maksoin 6 euroa, eli koko vuoden kultajäsenyyden kännykän kautta. Minulle tuli tieto, että maksu oli kuitattu ja ilmoitettiin, että jäsenyys voimassa vuoden eteenpäin. Nyt kuitenkin siinä varmistusilmoituksessa oli aivan väärän henkilön nimi, eli kiitettiin maksusta Antti Kylliäistä. Olen aivan toisen niminen. Yritin lähettää sähköpostia tästä väärästä tiedosta, eikä siihen ole tullut vastausta. Menikö raha hukkaan, kun en ole päässyt niille sivuille, joihin tämä maksu edellyttää.
koulukaverit
aija-maaret
2
1065
Vastaukset
- Viivi
mulla kävi aivan samoin ja maksoin 8.£ menikö mullakin tosiaan rahat hukkaan ja mä koitin myös lähettää palautetta sähköpostilla ja mullekkaan ei vastattu kuinka kohan monelle on käynyt noin ainakin meille kahdelle näköjään on käynyt
- Viivi
Minäkin tilasin vuoden kulta jäsennyyden ja maksoin 8.E känykkä laskua. ja mullakin oli siinä väärä nimi. sama henkilö joka äskeisen viestin laittoi. Niin onkohan tosiaan muille käynyt näin muuta kuin meille kahdelle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834283- 1623528
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181581