Mielisairaan kirjottajan fantasiat !

valjus

Tämä mielisairas kirjottaja tällä palstalla vissiin vähän rakastunut salkkareihin, ku kokoajan pitää olla sitä haukkumassa ? Rakkaudesta se hevonenki potkii, hahha!

27

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosivaljus

      Voi sua " valjus " -ressukkaa kun et pösilö osaa näköjään mitään kirjoittaa tänne ! Muuta et ressukka heinähattu näemmä osaa kuin toisia mollata? Oletko todellakin noin vähä-älyinen idiootti ? Suosittelen että menet seisomaan vessanpönttöön ja vedät kahvasta , tekisit meille kaikille suuren palveluksen !

    • valjus

      "Tosivaljus" , ai sinäkö? Voinha minä tulla sinne viereen seisomaan ja vetää kahvasta sillonku olet itse sinne menossa.

    • Tosivaljus

      Etkö tosiaan tyhjäpäinen toukohousu savolais-pelle pysty kirjoittamaan mitään muuta ,säälikäämme porukalla tätä " valjusta " En tiennytkään ,että apukoululaisille annetaan läppäreitä lainaksi ,sillä kotonahan tuolla ääliöllä ei ole mitään ,koska sen narkki YH-äippä on vienyt kaikki kodinkoneet kaniin ,niilähän ei ole edes sänkyjä kämpässään Myllypurossa ,sähköt on katkaistu jo aikoja sitten pösilön täytyy käydä naapurissa lataamassa laina-läppärinsä akku ??

    • TosiValjus

      valjus asuu Kuopijossa ,Kallaveen kuppeessa ?

    • valjus

      Kyllä tosivaljus oman meininkinsä tietää todella hyvin. Mutta miks sitä täällä piipität? :P Vaikka tottakaiha annat hyvät naurut, kiitos siitä.

    • No niin lapset, lapset olkaahan kiltisti älkääkä tapelko.

      • hakeudu hoitoon .

        Nyt tämä sekopää sitten tappelee jo itsensä kanssa täällä. Ja raiskaa edelleen välilyöntiä tunkemalla sitä joka ikisen välimerkin eteen.


    • enhakeudumihinkään

      Oletko noin tyhjäpäinen " hakeudu hoitoon " -nimmarilla kirjoittanut ,ettet tajua ,että myrkynkeittäjän tunnus on sininen ,eli rekisteröity ! PÖSILÖ !

    • savolaismajava

      valjus kuorii tukkeja hampaillaan ,sillä se on kaiken lisäksi savolaismajava

      • ihme hiippari

        mikä sua vaivaa? muukin kuin synnynnäinen ääriasentoon viritetty vitutus.


    • Tosivaljus

      Katsokaa ja naurakaa sydämenne kyllyydestä ! savolainen toukohousu ressukka - " valjus " on nyt " ihme hiippari " HAH HAH HAAA !

      • ihme hiippari

        savolaismajava on hiljaa ja menee tekemään patoja.


    • Tosivaljus

      No voi mahotonta ! Toukohousu " ihme hiippari " pystyi muodostamaan kokonaisen lauseen ! Antakaamme hänelle siitä hyvästä sarkahousut talven varalle , kun siellä pellon reunalla , maitolavan kupeessa voipi tulla hiukan kylmä kauppa-autoa odotellessa ?

      • Tosivaljus

        Niin jossei joku vielä tajunnut "ihme hiippari" ja minä "Tosivaljus" olemme saman henkilön kaksi eri persoonallisuutta , eikö vain "ihme hiippari" ?


      • ihme hiippari
        Tosivaljus kirjoitti:

        Niin jossei joku vielä tajunnut "ihme hiippari" ja minä "Tosivaljus" olemme saman henkilön kaksi eri persoonallisuutta , eikö vain "ihme hiippari" ?

        Niin kaiketi tuo on.


    • Tosivaljus

      Etkö sinä ääliö - valjus enää muuta keksi kirjoittaa tänne ,kuin yrittää uskotella ,että Tosivaljus ja sinä : ääliö-valjus olisitte muka sama henkilö ,säälin sinua savolainen heinähattu !

      • Tosivaljus

        Kukas helkutin pösilö savolainen on käyttänyt niminerkkiäni mene muualle trollaamaan saatana.


      • ihme hiippari
        Tosivaljus kirjoitti:

        Kukas helkutin pösilö savolainen on käyttänyt niminerkkiäni mene muualle trollaamaan saatana.

        Minä se vaan olen .


    • totta joka sana
    • Päivi Innala

      Mulla on kyl paha mielenvika menneillään, ensin haukun palstan luotsia koska olen vähän pösilö, ja nyt haukun valjusta ! JIPPII !

      • Tuula Valjus

        ai, sinäkö se tääl sit oot ollukki, saatanan mulkvist?


      • niin niin ravimiehii...
        Tuula Valjus kirjoitti:

        ai, sinäkö se tääl sit oot ollukki, saatanan mulkvist?

        ai valjus asuu Kuopiossa kalaveneen kuppeessa? Juu huomaan!


    • valjus

      Miehä oon tiellä pösilööt ,eli Kallaveen kuppeella Kuopijossa

    • Tosivaljus

      Kuppeellako asutkin?Äitis kuppeellako vaiko isäs?

      • valjus

        Ei kun sinun ? Etkö huomannut ?


    • Päivi Innala

      Onko tääl paskat tullu jo housuun? On näköjään! Kato ku Valjus ei asu missään hevosen perseessä VAAN KEMISSÄ!! Hahaha XDDDD

      Voi helevetti tuo häirikkö on oikeesti naurettava, kunpa tietäski kuin tääl nauretaan saatana :DD

      Ei ees tajua kenen nimissä se ny häiriköi voi vittu saatana :D Menis jo oikeasti hoitoon tai vien sen saunan taa ja sinne se jääki XDD

    • Naurettavat ihmiset

      Että te ihmiset olette, sitten naurettavia otuksia. Teille saa sitten nauraa minkä kerkeää, on se hyvä kun maailmaan on putkahtanut jostain kasa narreja, joille saa nauraa minkä suinkin kerkeää ja kykenee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      187
      7436
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4322
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2135
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2059
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1889
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1696
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1681
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1629
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1613
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe