Sukulaiswni on loukannut minua monta kertaa, täytyykö minun vaan antaa jika kerta anteeksi ja kääntää toinenkin poski, vai mitä?
Kuinka monta kertaa täytyy antaa anteeksi?
3
184
Vastaukset
- ota selvää
Millä tavalla loukannut? tietoisesti vai tiedottomasti. Jos hän ei omasta mielestään ole loukannut, jos on kysymys vain väärin ymmärtämisestä
- tarkoittaa loputtoma
tuossahan tuo on sanottuna---21 Silloin Pietari meni hänen tykönsä ja sanoi hänelle: "Herra, kuinka monta kertaa minun on annettava anteeksi veljelleni, joka rikkoo minua vastaan? Ihanko seitsemän kertaa?"
22 Jeesus vastasi hänelle: "Minä sanon sinulle: ei seitsemän kertaa, vaan seitsemänkymmentä kertaa seitsemän.
olet voittaja,,jos jaksat antaa anteeksi - Kulkuri ainokainen
Anteeksi anto tulee luonnostaan sydämmestä, et voi antaa aidosti anteeksi jos et ole vielä valmis siihen. Jos sanot liian aikaisin että annat anteeksi, mutta tunnet toisin niin sinä vain esität ja hän luulee että kaikki on täysin ok. Jos olet loukkaantunut, mutta tahdot silti yrittää olla väleissä, niin sano että yrität, mutta et lupaa että pystyt tämän unohtamaan tai antamaan anteeksi. Hänen pitää ansaita uudelleen luottamuksesi, että nämä draamat menisivät lopullisesti ohi.
Hän on yksin vastuussa sen kanssa mitä sanoja käyttää, mutta sinun tulee myös kertoa mitkä kaikki asiat loukkaavat sinua, että osaa olla sanomatta tai vihjailematta niistä. Teidän pitäisi myös yhdessä puhua siitä miksi hän ei ole muuttunut sinun vuoksesi, vaikka sinä olet aina antanut uuden mahdollisuuden.
Jos hän todellakin luokkaa sinua tahalteen, niin sinulla on velvollisuus oman onnesi seppänä miettiä myös sitä että jos rakastat itseäsi, niin miksi olet sellaiseen ihmiseen yhteydessä joka haluaa saada sinut tuntemaan arvottomaksi? Miksi sinä et ole itsellesi tarpeeksi arvokas, että antaisit itsellesi mahdollisuuden ottaa etäisyyttä tuosta henkilöstä? Henkisesti kasvaminen on myös tajuamista että koska on aika tehdä valintoja jotka tekisivät elämästä paremman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014