Oliks kukaan Viking Rosellalla (Tallinna-Hki) 16.10...rantauduttiin siis 17.10 klo 11.45 Katajanokalle...! Itse olin ja mieleeni jäi eriyisesti laivalla näkemäni erittäin mukavan näköiset miehet...yks jäi mieleen erityisesti (pitkä, noin 25v. mukavan näköinen nuorimies)....nähtiin käytävillä sillon yöllä ja sit aamulla nähtiin aamiaisella ja viimeisen kerran nähtiin ku tulit käytävällä vastaan siinä "irkku bubin" edessä....katsoit aika tiiviisti....jos näät tän tai joku tietää henkilön ni olisin kiinnostunu...;) myös muut samaisella risteilyllä olleet ottaakaa yhteyttä...ni vaihdetaan vaikka risteily tunnelmia...:) niin..itse olen tumma ja pitkä parikymppinen neito Stadista (liikuin hieman isomman porukan mukana) jos joku muistaa...;) *jään odotteleemaan viestejä...*
Viking Rosella Tallinna-Helsinki
NeitoHki
0
439
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2711112- 488599
- 1375405
- 1443694
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353564- 403288
- 572598
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak462144- 281826