Sims2

Tyttö

Nii, siin sims kakkosessa...
saako ensin rakentaa taloo ja sitte vasta ku talo on valmis (sisustettu ym.)nii sitte muuttaa vasta itse simit valmiiseen taloon!?
Saan tänää, huomenna tai ylihuomenna sims 2:sen! =)

8

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elisabeth

      Jos en ihan väärässä ole,sinun on muutettava ensin jollakin perheellä tontille,sitten voit rakentaa.

    • Amppeli

      Mut sit hinta on sen mukanen. Ja alotettaessa perheellähän ei oo ku se 20 tonnii.
      Mä mieluiten aina ensin rakennan ja/tai sisustan sen talon, ja sit vasta teen sen perheen.. tai ainaki sen jälkeen ne vasta ostaa sen.. (Sit ei tarttee uudestaan sisustaa sitä taloo jos ne muuttaa muualle, ja toinen perhe muuttaa siihen taloon.) Tosin sit "joudun" huijaamaan, mut se taas ei haittaa ollenka. Musta se kakskymppii on liian vähän. Koitin joskus pelata ilman huijaamista, mut vaikka osti halvimman mahdollisen talon, ni ei sillä loppurahalla tahtonu saada oikein mitään. Ei vaikka ne kuinka kävi töissä. Aina jäi jotain puuttumaan. Joko niiltä puuttu huvituksia tai sitten jotain muuta.
      Ja rahakoodit on sit Kaching (1000 simoleonia) ja Motherlode (50 tonnii).
      Ensin tarttee kyllä ostaa joku talo ennen ku voi huijata.. mikä sinällään on turhauttavaa, ku se kestääääää.. :(

      • Mut jos et vaan osaa tai viitti. Ite oon pelannu ilman mitään koodeja ellei ikääntymiskoodia lasketa.
        Aluksi ostan kaikki tärkeimmät asia ja sit jos jää niin telkka ja kaikkee muuta roinaa.
        Töistä ei saa aluksi kauheesti rahaa mutta kannattaa hankkia ylennyksiä niin sitä rahaakin tulee.


      • Elisabeth

        Yritin kerran,mutta ruutuun tuli viesti "valitse perhe ja muuta tontille" no,en tiedä,ehkä pelini on jotenkin outo.


      • Elisabeth kirjoitti:

        Yritin kerran,mutta ruutuun tuli viesti "valitse perhe ja muuta tontille" no,en tiedä,ehkä pelini on jotenkin outo.

        Sinun täytyy valita "luo perhe" painikkeen sijasta sellainen, missä on muistaakseni talon kuva. Sen jälkeen valitse haluamasi tontti ja ala rakentaa. Näin sinun ei tarvitse muuttaa ensin tontille perhettä ja rakentaa vasta sitten.


      • Amppeli
        lammas-jr kirjoitti:

        Mut jos et vaan osaa tai viitti. Ite oon pelannu ilman mitään koodeja ellei ikääntymiskoodia lasketa.
        Aluksi ostan kaikki tärkeimmät asia ja sit jos jää niin telkka ja kaikkee muuta roinaa.
        Töistä ei saa aluksi kauheesti rahaa mutta kannattaa hankkia ylennyksiä niin sitä rahaakin tulee.

        ..viitti.. Ei huvita venyttää pelissä "pennejä", ku teen sitä jo oikeessa elämässä ihan tarpeeks. Kait se peleissä huijaaminen sotii joidenki moraalia vastaan, mut ei mun. ;D
        Toisekseen oon "nyt ja heti"-tyyppii, joten en malta oottaa et ne saa palkasta säästettyy tarpeeks rahaa kaikkeen kivaan.


    • the sims2 fani

      hej!
      En saa rakennettua taloa ollenkaa ( seiniä) enkä mitää mikä liittyy rakennusosioon. onko sihen joku yleinen ongelma??? :((

      • .....

        nimeltä no-cd crack


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe