Punkin munat

Kuuluuko uskisten heti hylätä ketju, johon punkki on laskenut munansa?

12

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :):)

      :):):)
      Melkeinpä. Tai jos on hyvä ketju, jättää punkin munat huomioimatta ja jatkaa kuin niitä ei olisikaan, avaamatta, kommentoimatta.
      Näin olen ajatellut itse toimia palstahäirikköjen suhteen.

    • -jarmo-

      Niin, onhan se selvää että vastaväite on punkin ruokaa.

    • Logiikka: Jos munatut ketjut hylätään heti, uusia ketjuja syntyisi kuin sieniä sateella. Kokeillaanko?

      • Onko tulevaisuuspelko muninnan taustalla?


      • Kokeillaanko?

        Veikkaisin, että täysi välinpitämättömyys on parasta.


      • Vaikea sanoa
        yurki1000js kirjoitti:

        Onko tulevaisuuspelko muninnan taustalla?

        "Ihmiset menehtyvät peljätessään ja odottaessaan sitä, mikä maanpiiriä kohtaa."
        Voi hyvinkin olla yksi syy...


      • Kokeillaanko? kirjoitti:

        Veikkaisin, että täysi välinpitämättömyys on parasta.

        Tiedä häntä. Ennen uskoontuloani, 90-luvun lamassa, ajattelin negatiivisesti. Mutta uskoontuloni jälkeen olen tietentahtoen kehittänyt positiivista ajattelua.

        Rinnakkaisuus: Juutalaiset pänttäävät VT:tä sokein silmin. Kun Jumala poistaa peitteen heidän silmiltään, he ovat jotakuinkin valmiita evankelistoja. Vastaavasti Netpunk pänttää Pelastussanomaa sokein silmin. Jos Jumala poistaa...


      • -jarmo-
        yurki1000js kirjoitti:

        Tiedä häntä. Ennen uskoontuloani, 90-luvun lamassa, ajattelin negatiivisesti. Mutta uskoontuloni jälkeen olen tietentahtoen kehittänyt positiivista ajattelua.

        Rinnakkaisuus: Juutalaiset pänttäävät VT:tä sokein silmin. Kun Jumala poistaa peitteen heidän silmiltään, he ovat jotakuinkin valmiita evankelistoja. Vastaavasti Netpunk pänttää Pelastussanomaa sokein silmin. Jos Jumala poistaa...

        Loisto-oivallus... vain jos? Mutta kuitenkin... Rukoillaan että peite poistuu.


      • -jarmo-
        yurki1000js kirjoitti:

        Tiedä häntä. Ennen uskoontuloani, 90-luvun lamassa, ajattelin negatiivisesti. Mutta uskoontuloni jälkeen olen tietentahtoen kehittänyt positiivista ajattelua.

        Rinnakkaisuus: Juutalaiset pänttäävät VT:tä sokein silmin. Kun Jumala poistaa peitteen heidän silmiltään, he ovat jotakuinkin valmiita evankelistoja. Vastaavasti Netpunk pänttää Pelastussanomaa sokein silmin. Jos Jumala poistaa...

        Nii, meinaan et jos se tosiaan pänttää siellä sivustolla tuntitolkulla ja miettii kumminkin asioita, niin tiedän että tuolla on aika-ajoin erilaisia juttuja. Olen vuosien mittaan kirjoittanut aivan laidasta laitaan juttuja ja monesti syvässä PH:n johdatuksessa ja inspiroimana. Sieltä voi löytyä se yksi ainoa juttu, joka laukaisee kaiken.


      • KAPPALEJAKO
        -jarmo- kirjoitti:

        Nii, meinaan et jos se tosiaan pänttää siellä sivustolla tuntitolkulla ja miettii kumminkin asioita, niin tiedän että tuolla on aika-ajoin erilaisia juttuja. Olen vuosien mittaan kirjoittanut aivan laidasta laitaan juttuja ja monesti syvässä PH:n johdatuksessa ja inspiroimana. Sieltä voi löytyä se yksi ainoa juttu, joka laukaisee kaiken.

        Todella, laidasta laitaan. Ne ovat erittäin pirstaloituneet sivut. Oletko sokea?


    • Tapahtukonsinuntahto

      Tuo on jo ylpeyttä. Mikä on Herran tahto?

    • Mitähän

      Errrrr, mikä osa keskustelua mahtoi olla ylpeyttä? En löydä yhtikäs mitään.
      Ylpeys-leiman voi tietysti läiskäistä ihan mihin vaan, samoin kuin monta muutakin leimaa, ja oikeaan osuu sikäli, että kaikki olemme monella tavalla, 24/7, non-stop, pois poikenneita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1350
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1199
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1000
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      281
      894
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      877
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      30
      723
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe