Kotiottelussa tappio KHL:n huonointa joukkuetta vastaa.
Niin sitä pitää...
Parempi pistää pää pensaaseen ja lopettaa Venäläisiä johtavien RY S S I E N kanssa veljeily , ilveily.
Syyn VOI suoraan ja ilman rähmällään olemista ilmoittaa:
"Suomalainen urheiluseura ei ole missään tekemisissä SOTAA käyvän maan kanssa! "
Luulisi olevaan selvä asia Harkimollekin ja kumppaneille. Mutta Kekkosen aikalainen ja peruskoulun historiankurssin käynyt ei uskalla SITÄ sanoa?
Kiitos, hyvin meni
2
229
Vastaukset 2
- Minä me putler
Hyvä avaus.
Jokainen lipun lunastanut miettiköön tarkasti mihin rahansa laittoi- Se Avarakatseinen
Mutta näitä, jotka eivät mieti, riittää Suomessa.
Ja sehän johtuu peruskoulussa annetuista opeista Suomen ja Neuvostoliiton YYA- sopimuksesta.
Neuvostoliittoa ei enää onneksi ole eikä .... tiedoksi näille edelleen rähmälläänolijoille .... enää YSTAVYYS-; YHTEISTYÖ- ja AVUNANTOSOPIMUSTA.
http://kosonenjuhapekka.puheenvuoro.uusisuomi.fi/175588-khl-jokerit-liennytyksen-parasta-a-luokkaa
Tämä uusi Venäjä on jatkuvasti sotaa käyvä maa, eikä siinä auta suomalaiset liennytykset, etten kirjoita rahvaankiellä = pers´nuolenta.
Urheilu ja nimenomaa muukin yhteitoiminta (Huom! ei -TYÖ) voi jatkua, kun Krimin niemimaan on palautettu, Ukraina tilanne rauhoittunut ja Karjalan palautusneuvottelut saatu alulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2691082Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49890Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "228860- 98831
- 79733
- 66717
- 100624
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2541Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509