Suo siellä ja vetelä

pete

Tässä joutuu sietämään kaikenlaista peetä ja kahlaamaan joka päivä semmosessa nesteessä, ettei heikkohermosempi uskoisi. Sit vielä näin unta, jossa erkanin vihdoin tästä maanpäällisestä peen-jauhannasta, niin arvatkaas miks Pietari pilvenreunalla tarjos mulle talikkoa? No just!

8

285

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Doe 10

palata takaisin maanpäälle lapiohommiin S24:n huuhaa-palstalle ja lupasi töitä riittävän?

• pete

tässä on tippa linssissä valvottu nyt useampi yö ja säälitty itseä oikein olan takaa.

• Doe 10
        pete kirjoitti:

tässä on tippa linssissä valvottu nyt useampi yö ja säälitty itseä oikein olan takaa.

Elämä on joskus aika rankkaa.

• yks typy
        pete kirjoitti:

te pojat nyt itseänne säälitte? Nyt tämä Typy on vihainen!!! Sääli on sairautta ja sellasesta on päästävä!!!! Nyt lopetatte sen itsesäälin heti, tai typy tulee täältä ja sanoo teille muutaman valitun sanan. Eikös se Doe ollut niin, että positiiviset ajatukset kehiin. Miettikää löytäsittekö mitään positiivista tästä elämästä?
        Ja jos yhdenkin sellasen asian löydätte, ette ole vielä niin pahasti alamaissa, ettette selviä. :=))))

• yks vaan
        yks typy kirjoitti:

te pojat nyt itseänne säälitte? Nyt tämä Typy on vihainen!!! Sääli on sairautta ja sellasesta on päästävä!!!! Nyt lopetatte sen itsesäälin heti, tai typy tulee täältä ja sanoo teille muutaman valitun sanan. Eikös se Doe ollut niin, että positiiviset ajatukset kehiin. Miettikää löytäsittekö mitään positiivista tästä elämästä?
        Ja jos yhdenkin sellasen asian löydätte, ette ole vielä niin pahasti alamaissa, ettette selviä. :=))))

olen täällä sanottaisko elämän jatkoajalla. Uskon kuitenkin että SAAN olla täällä vielä vuosikymmeniä, vaik ei koskaan voi tietää. Mutta olen oppinut kyllä arvostamaan elämää eri tavalla. Joten pojat eiköhän vaan taistella!
        :=))))

• pete
        yks typy kirjoitti:

positiivista, ettei tällä palstalla kakskymppiset kollit mourua vanhemman naisen perään? Vai onko sekin negatiivista? Niin ja oli mulla lottorivissä kolme oikein. Olis voinu olla vähemmänkin. Heti tuli parempi mieli=)

• yks typy
        pete kirjoitti:

positiivista, ettei tällä palstalla kakskymppiset kollit mourua vanhemman naisen perään? Vai onko sekin negatiivista? Niin ja oli mulla lottorivissä kolme oikein. Olis voinu olla vähemmänkin. Heti tuli parempi mieli=)

kyllä vähän negatiivista. Kyllähän sitä otettu on kun vielä niin nuoretkin olis kiinnostuneet. Me vanhemmat naiset olemme hyviä opettajia.
        No ei nyt ehkä ihan 20v. Vähän liian nuori. :=)))
        Oliko sulla tosiaan niin paljon lotossa oikein? Ajattele vain 4 enempi, niin olisit ollut rikas.
        Voi vide. Taidanpa minäkin ens viikonloppuna lotata, jos sullakin ollut noin hyvä säkä :=)))))

• pete
        yks typy kirjoitti:

kyllä vähän negatiivista. Kyllähän sitä otettu on kun vielä niin nuoretkin olis kiinnostuneet. Me vanhemmat naiset olemme hyviä opettajia.
        No ei nyt ehkä ihan 20v. Vähän liian nuori. :=)))
        Oliko sulla tosiaan niin paljon lotossa oikein? Ajattele vain 4 enempi, niin olisit ollut rikas.
        Voi vide. Taidanpa minäkin ens viikonloppuna lotata, jos sullakin ollut noin hyvä säkä :=)))))

varoa hiukkasen, ettei pääse lottotsägä ylpistämään ihmistä. Sitä ei tiedä, jos vaikka alkavat kaverit kyselemään vinkkinumeroita. Nytpä voikin uuden viikon aloittaa paremmissa merkeissä kuin männäviikon. Rinta rottingilla kioskille kuponkia täyttämään=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe