kalamos mainosti sivujaan,,,

jukkalappalainen1

Kun kirjoitin sinne asiallisesti niin rupesi viesteistäni poistelemaan totuutta. Ja muuntelemaan niitä oman oppinsa mukaiseksi. Toivon ettei kukaan sinne kirjoitettele ettei tarvitse pettyä turhiin lupauksiin . Älkää heittäjä helmiä sijalle ettei se kääntyisi ja repäisi teitä.

28

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ml213.

Yksityisfoorumeiden tarkoitus on juuri tuo, että mahdollistuu HALLITSEMAAN ja määrittelemään oikean opin. Kaikki foorumin ylläpitäjän ymmärryksen yli menevä on väärää ja vääräoppista.

Aivan sama mielikuva, jos menet luterilaiseen kirkkoon puhumaan vauvakasteen harhasta. Olet ehdottomasti vääräoppinen ja siten pois suljettava .

Näinhän ihminen juuri toimii kun ei LUOTA JUMALAN huolenpitoon, vaan ottaa ITSE ohjakset käsiinsä.

• Jokainen on sydämellisesti tervetullut kirjoittamaan tuolle foorumille.
      Mutta on hyvä ensin lukea osiosta PYSÄHDY
      FOORUMIN TARKOITUS:

"Tämä foorumi on pyhitetty
      Rakkauden ilmapiirissä käytävälle
      Jumalaa ja lähimmäistä kunnioittavalle keskustelulle ..."
      http://kalamos.keskustelu.info/viewtopic.php?f=18&t=2

• juupa juu ja niinpä niin

Sinä kalamos et Jeesusta tunne.

• juupa juu ja niinpä niin kirjoitti:

Sinä kalamos et Jeesusta tunne.

Kyllä minä tunnen Hänet ja Hän tuntee minut.
        Hän on minun Herrani ja Jumalani,
        ja minä olen Hänen omansa.

Entä sinä ja Jeesus.
        Tunnetteko te toisenne?

• jukkalappalainen1
        kalamos kirjoitti:

Kyllä minä tunnen Hänet ja Hän tuntee minut.
        Hän on minun Herrani ja Jumalani,
        ja minä olen Hänen omansa.

Entä sinä ja Jeesus.
        Tunnetteko te toisenne?

Jeesus ei ole Jumala, mat. Evank. 33/38 käännös. Lue tutki ja mieti mitä luet. Sinä olet Paavalin opetuslapsi et Jeesuksen. Kirjeet on sinun evankeliumi ja Paavali jota palvot ja kumarrat. Sain viestini poistettua sinun hengettömitä valheen sivuiltasi ja rukoilen ettei kukaan sinne tulisi.PS. jos kalamos olisit uudestisyntynyt ylhäältä niin sinä et koskaan koroittaisi Poikaa Jeesusta,Jumalaksi. Vaan hän olisi sinun Herrasi ja Jumalan Poika. Taivaissa ei ole Jeesus nimistä Jumalaa ei myöskään raamatussa.

• Ei ei ei !

Eipä kiinnosta mennä foorumille kirjoittelemaan !

• jaikalii
        jukkalappalainen1 kirjoitti:

Jeesus ei ole Jumala, mat. Evank. 33/38 käännös. Lue tutki ja mieti mitä luet. Sinä olet Paavalin opetuslapsi et Jeesuksen. Kirjeet on sinun evankeliumi ja Paavali jota palvot ja kumarrat. Sain viestini poistettua sinun hengettömitä valheen sivuiltasi ja rukoilen ettei kukaan sinne tulisi.PS. jos kalamos olisit uudestisyntynyt ylhäältä niin sinä et koskaan koroittaisi Poikaa Jeesusta,Jumalaksi. Vaan hän olisi sinun Herrasi ja Jumalan Poika. Taivaissa ei ole Jeesus nimistä Jumalaa ei myöskään raamatussa.

En usko että kalamos on poistanut viestisi oppisi tähden.
        Hän on poistanut viestisi koska ilmeisesti olet kirjoittanut toisia ihmisiä halventavalla tavalla. Sehän on sinun tyylisi, niin on helppo päätellä poiston syy, vaikka en olekaan lukenut ko. viestiä. Mutta kalamos on perustellut poistoa tässä ketjussa. Perusteluista voin lukea tämän em. syyn jonka olisin voinut kyllä ilmoittaa sinulle ilman kalamoksen perusteluakin.

Sitten opista. Kukaan ei voi korottaa Herraa Jeesusta Kristusta Jumalaksi.
        Et voi nostaa Häntä korkeammalle pallille jolla Hän istuu. Hän kun istuu jo sillä kaikkein korkeimmalla pallilla. Hän on se joka Hän on; "Minä Olen" Jumala. Hän on kaikkiriittää ja kaikkivaltias Jumala. Jeesuksessa Kristuksessa ihmisellä on KAIKKI. Mitään suurempaa ei tarvita koska suurempaa Jumalaa ei ole.

Paavalin oppi on Kristuksen Jeesuksen oppi. Koska se on Jumalasta, taivaasta tullut, se ei ole ihmisjärkeilyn mukaista. Jumala ei kysynyt ihmisiltä eikä neuvotellut ihmisten kanssa suunnitelessaan pelastuksemme. Vain Paavalin julistama evankeliumi pelastaa sen uskovan ihmisen. Paavalin evankeliumi on yhtäpitävä koko Raamatun ilmoituksen kanssa. Paavali (lue; Jeesus) kiroaa ne, jotka julistavat toista evankeliumia joka on vastoin Paavalin julistamaa evankeliumia. Tämä koska evankeliumi, joka on vastoin Paavalin julistamaa evankeliumia, on vastoin Raamatun ilmoitusta ja vastoin Jumalan Sanaa; Jumalaa. Ja tämä on Jumalan itsensä ilmoittama asia Kirjassa, joka on Jumalan ilmoitus, ei jaikalin eikä minkään kirkkokunnan väite tai oppi.

Gal 1:6 Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä, joka on kutsunut teidät Kristuksen armossa, pois toisenlaiseen evankeliumiin,
        1:7 joka kuitenkaan ei ole mikään toinen; on vain eräitä, jotka hämmentävät teitä ja tahtovat vääristellä Kristuksen evankeliumin.
        1:8 Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
        1:9 Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu.
        1:10 Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija.
        1:11 Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista;
        1:12 enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut

1 Kor 11:23 Sillä minä olen saanut Herralta sen, minkä myös olen teille tiedoksi antanut,

Jos jotakin lukijaa kiinnostaa tämä Jeesuksen jumaluuusväittely, kolminaisuusaihe, voit lukea tekstejäni ko. aiheesta. Koetelkaa Raamatun Sanalla kirjoitukseni. http://www.jaikal.se/48683134

• jaikalii kirjoitti:

En usko että kalamos on poistanut viestisi oppisi tähden.
        Hän on poistanut viestisi koska ilmeisesti olet kirjoittanut toisia ihmisiä halventavalla tavalla. Sehän on sinun tyylisi, niin on helppo päätellä poiston syy, vaikka en olekaan lukenut ko. viestiä. Mutta kalamos on perustellut poistoa tässä ketjussa. Perusteluista voin lukea tämän em. syyn jonka olisin voinut kyllä ilmoittaa sinulle ilman kalamoksen perusteluakin.

Sitten opista. Kukaan ei voi korottaa Herraa Jeesusta Kristusta Jumalaksi.
        Et voi nostaa Häntä korkeammalle pallille jolla Hän istuu. Hän kun istuu jo sillä kaikkein korkeimmalla pallilla. Hän on se joka Hän on; "Minä Olen" Jumala. Hän on kaikkiriittää ja kaikkivaltias Jumala. Jeesuksessa Kristuksessa ihmisellä on KAIKKI. Mitään suurempaa ei tarvita koska suurempaa Jumalaa ei ole.

Paavalin oppi on Kristuksen Jeesuksen oppi. Koska se on Jumalasta, taivaasta tullut, se ei ole ihmisjärkeilyn mukaista. Jumala ei kysynyt ihmisiltä eikä neuvotellut ihmisten kanssa suunnitelessaan pelastuksemme. Vain Paavalin julistama evankeliumi pelastaa sen uskovan ihmisen. Paavalin evankeliumi on yhtäpitävä koko Raamatun ilmoituksen kanssa. Paavali (lue; Jeesus) kiroaa ne, jotka julistavat toista evankeliumia joka on vastoin Paavalin julistamaa evankeliumia. Tämä koska evankeliumi, joka on vastoin Paavalin julistamaa evankeliumia, on vastoin Raamatun ilmoitusta ja vastoin Jumalan Sanaa; Jumalaa. Ja tämä on Jumalan itsensä ilmoittama asia Kirjassa, joka on Jumalan ilmoitus, ei jaikalin eikä minkään kirkkokunnan väite tai oppi.

Gal 1:6 Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä, joka on kutsunut teidät Kristuksen armossa, pois toisenlaiseen evankeliumiin,
        1:7 joka kuitenkaan ei ole mikään toinen; on vain eräitä, jotka hämmentävät teitä ja tahtovat vääristellä Kristuksen evankeliumin.
        1:8 Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
        1:9 Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu.
        1:10 Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija.
        1:11 Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista;
        1:12 enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut

1 Kor 11:23 Sillä minä olen saanut Herralta sen, minkä myös olen teille tiedoksi antanut,

Jos jotakin lukijaa kiinnostaa tämä Jeesuksen jumaluuusväittely, kolminaisuusaihe, voit lukea tekstejäni ko. aiheesta. Koetelkaa Raamatun Sanalla kirjoitukseni. http://www.jaikal.se/48683134

Itse asiassa minä en alkuunkaan poistanut jukkalappalaisen viestejä, vaan vastasin niihin erittäin sydämellisesti.
        Muutaman minun mielestäni asiattoman rivin kyllä pyyhin pois.
        Mutta sitten kävi niin, että jukkalappalainen itse pyyhki tyhjäksi kaikki viestinsä, ja kirjoitti niihin kuhunkin vain yhden sanan "tättärää".
        Sen jälkeen hän pyysi minua poistamaan kaikki nuo tyhjentämänsäkin viestit, ja tein sen hänen pyynnöstään, joskin hyvin murheellisella mielellä.

• jaikalii
        kalamos kirjoitti:

Itse asiassa minä en alkuunkaan poistanut jukkalappalaisen viestejä, vaan vastasin niihin erittäin sydämellisesti.
        Muutaman minun mielestäni asiattoman rivin kyllä pyyhin pois.
        Mutta sitten kävi niin, että jukkalappalainen itse pyyhki tyhjäksi kaikki viestinsä, ja kirjoitti niihin kuhunkin vain yhden sanan "tättärää".
        Sen jälkeen hän pyysi minua poistamaan kaikki nuo tyhjentämänsäkin viestit, ja tein sen hänen pyynnöstään, joskin hyvin murheellisella mielellä.

Jahah, vai et sinä poistanutkaan niitä viestejä???? No, sittenhän jukkalappalainen hourii eikä pysy totuudessa. Hän kun väittää sinun poistanee hänen totuutensa

Jukkalappalainen kirjoitta aloituksessa

>>>Kun kirjoitin sinne asiallisesti niin rupesi viesteistäni poistelemaan totuutta. Ja muuntelemaan niitä oman oppinsa mukaiseksi. <<<

Eihän tässä enää voi luottaa kenenkään tekstiin kun tällaista vinoutumaa esiintyy. Vai väittäneekö jukka kohta ettei hän olekaan kirjoittanut tätä aloitusta????
        No, minulle se on se ihan sama miten asia on. Mutta luottamukseni on kalamoksen puolella.

• jaikalii kirjoitti:

Jahah, vai et sinä poistanutkaan niitä viestejä???? No, sittenhän jukkalappalainen hourii eikä pysy totuudessa. Hän kun väittää sinun poistanee hänen totuutensa

Jukkalappalainen kirjoitta aloituksessa

>>>Kun kirjoitin sinne asiallisesti niin rupesi viesteistäni poistelemaan totuutta. Ja muuntelemaan niitä oman oppinsa mukaiseksi. <<<

Eihän tässä enää voi luottaa kenenkään tekstiin kun tällaista vinoutumaa esiintyy. Vai väittäneekö jukka kohta ettei hän olekaan kirjoittanut tätä aloitusta????
        No, minulle se on se ihan sama miten asia on. Mutta luottamukseni on kalamoksen puolella.

Niin. Kyllä asia meni niin kuin edellä kerroin.
        Mutta toivon, että jukkalappalainen palaa tuolle foorumille, joka on pyhitetty Rakkauden ilmapiirissä käytävälle Jumalaa ja lähimmäistä kunnioittavalle keskustelulle Jumalan ilmoituksesta Hänen Sanassaan ja teoissaan.
        Näin toivon ja rukoilen, siitäkin huolimatta, että jukkalappalainen lupasi rukoilla sen puolesta, että kukaan ei tulisi tuolle foorumille keskustelemaan.
        On ihan varmaa, että minä olen tehnyt tuolla foorumilla virheitä, niinkuin kaikkialla muuallakin. Jo ihan teknisiä kömmähdyksiä on tapahtunut, jolloin olen vahingossa poistanut jonkun viestin, joskus kokonaisen ketjun. Yksi klik ... ja sitten ei voi kuin kauhistua, että mitä tapahtui. Mutta jukkalappalaisen viestien kohdalla ei näin tapahtunut. Ne hän tyhjensi itse ensin ja pyysi minua poistamaan sitten tyhjät raamitkin.

• jaikalii
        kalamos kirjoitti:

Niin. Kyllä asia meni niin kuin edellä kerroin.
        Mutta toivon, että jukkalappalainen palaa tuolle foorumille, joka on pyhitetty Rakkauden ilmapiirissä käytävälle Jumalaa ja lähimmäistä kunnioittavalle keskustelulle Jumalan ilmoituksesta Hänen Sanassaan ja teoissaan.
        Näin toivon ja rukoilen, siitäkin huolimatta, että jukkalappalainen lupasi rukoilla sen puolesta, että kukaan ei tulisi tuolle foorumille keskustelemaan.
        On ihan varmaa, että minä olen tehnyt tuolla foorumilla virheitä, niinkuin kaikkialla muuallakin. Jo ihan teknisiä kömmähdyksiä on tapahtunut, jolloin olen vahingossa poistanut jonkun viestin, joskus kokonaisen ketjun. Yksi klik ... ja sitten ei voi kuin kauhistua, että mitä tapahtui. Mutta jukkalappalaisen viestien kohdalla ei näin tapahtunut. Ne hän tyhjensi itse ensin ja pyysi minua poistamaan sitten tyhjät raamitkin.

Pyysit joku aika sitten minua tarkastamaan ruotsinkieliset tekstisi.
        Olen vähän katsonut niitä. Mutta minulla ei ole voimaa, tahtoa tai
        intoa ja aikaakaan alkaa korjaamaan mahdollisia virheitä. Olisi kuitenkin hyvä että saisit jonkun lukemaan ja korjaamaan virheitä. Mutta kyllä ruotsalainen ymmärtää tekstin. Mutta asian voi sanoa selvemminkin ruotsiksi.

Minä en jaksa edes omaa sivustoan kääntää ruotsiksi. Olen saanut sivustolle aikaiseksi ainoastaan yhden ruotsinkielisen tekstin. Senkin on vaimo lukenut ja korjannut virheet. Siksi sekään teksti ei ole osoitus minun ruotsin kielen taidosta, paremminkin vaimoni kielitaidosta.

• palstalainen....

Miksi et Jukka luota meidän itsekunkin harkintakykyyn ottaa itse selvää, missä mennään? Onhan meilläkin ymmärrys, harkintakyky ja oikeus tehdä valintoja. Sinulla on varmaan käsitys, että olemme väkeä, joita viedään kuin pässiä narussa.

• hopi terveeseen

Juu jukkapoika se on ainut pallon tallaaja jolle on kirkastunut evankeliumin salaisuus Jeesuksen jumalattomuuksineen, siitä pitää paljon vääntää.

menisit tekemään klapeja mummoille siitä voisi jokin tenarikin kilahtaa taivaan pankkiin toisin kuin näistä joutavista jankkaamisista joista ei tule kuin rupia takalistoon.

• Kalamoksen foorumillahan julkaistaan kirjoituksia, jotka Kalamos foorumin ylläpitäjänä hyväksyy sinne. Tällaiset foorumit ovat ihan hyviä ja sopivat "samanmielisille" ja "samanuskoisille" hyvin. Kuitenkin pitää muistaa, että yhden henkilön tai seurakunnan ylläpitämät keskustelufoorumit eivät anna kaikista asioista oikeaa ja rehellistä tietoa. Kielteiset asiat jostakin seurakunnasta (tai ylläpitäjän seurakunnasta) ovat tällaisilla keskustelufoorumeilla kiellettyjä. Samoin erilaiset uskonkäsitykset.

Suosittelen edelleen kaikille helluntailaisuudesta kiinnostuneille keskustelua täällä suomi24 helluntailaisuus -osiossa. Täällä vapaalla palstalla saa oikeanlaisen kuvan helluntailaisuudesta. Jos joku pahoittaa täällä mielensä, voi siirtyä käyttämään yksityisten henkilöiden ja seurakuntien ylläpitämiä sensuroituja keskustelupalstoja. Niilläkin on oma paikkansa ja tehtävänsä.

• yksipuolista !

Oikein kirjoitit, että samanmielisille ja samanuskoisille. Siksipä ei vähääkään kiinnosta !

• jaikalii
        yksipuolista ! kirjoitti:

Oikein kirjoitit, että samanmielisille ja samanuskoisille. Siksipä ei vähääkään kiinnosta !

Osaatko jättä pois kaikki halventavat kommentit ja keskustella asiallisesti Raamatun opeista ja helluntailaisuudesta ihmisiä ja heidän uskoaan kunnioittavalla tavalla. Mehän kunnioitamme muutenkin kaikkien uskontojen harjoittajien uskoa. Ainakin tulisi kunnioittaa mikäli tahdomme voittaa heidät Kristukselle. Emme me hinduja ja muslimeja saa uskoon pilkkaamalla heitä ja nauramalla heitä päin kasvoja. Meidän tulee kirjoittaa ja puhua ihmistä kunnioittavalla tavalla ja kuitenkin pitää kiinni totuudesta. Asiallinen teksti, puhe, menee paremmin jakeluun kuin herjaavalla tyylillä esitetty asia. Ei se ole mahdotonta mutta lienee monille vaikeaa. Uskon että kalamos tavoittelee tällaista rauhallista ja asiallista keskustelua. Jos joku niin kirjoittaa, uskon hänen tekstinsä jäävän kalamoksen foorumille.

• Usko Toivonen

Totuuksien julistajia on paljon.

Jotkut ihmiset tuovat omaa oppiaan ainoana totuutena, mikä pelastaa, kuin myös jotkut järjestötkin, esim. vartiotorniseura julistaa, "vain meillä on totuus".

Mutta niin kuin Raamatun ilmoituksessa sanotaan:

17. Mutta joka kerskaa, hänen kerskauksenaan olkoon Herra.
      18. Sillä ei se ole koetuksen kestävä, joka itse itseään suosittelee, vaan se, jota Herra suosittelee.
      2. Kor. 10.

Itseään tai järjestöään julistava ei siis ole koetuksen kestävä, vaan se, jota Herra suosittelee.

Ei auta mitään hampaat irvessä huutaa julki "totuuttaan", jos Herran käsi ei ole
      sen "totuuden takana".

Nimimerkkien kirjoitukset kertovat kyllä, mitä nimeä kukin suosittelee.

Ihmisten suositukset ovat ihmisten suosituksia, omasta mielestä ainoita oikeita, mutta on vain yksi nimi, jossa pelastua, itse Totuus, Totinen valkeus, Jeesus.

20. Heidän joukossaan oli kuitenkin muutamia kyprolaisia ja kyreneläisiä miehiä, jotka, tultuaan Antiokiaan, puhuivat kreikkalaisillekin ja julistivat evankeliumia Herrasta Jeesuksesta.
      21. Ja Herran käsi oli heidän kanssansa, ja suuri oli se joukko, joka uskoi ja kääntyi Herran puoleen.
      Apt. 11.

Näin Herran käsi on Totuuden julistajien tukena.

• jaikalii

Ja,ah, kyllä on hyvin ja siunaavasta sanottu totuus.

>>>Ei auta mitään hampaat irvessä huutaa julki "totuuttaan", jos Herran käsi ei ole sen "totuuden takana".

>>>Ja Herran käsi oli heidän kanssansa, ja suuri oli se joukko, joka uskoi ja kääntyi Herran puoleen. <<<

Ei omin ihmisvoimin, vaan Hengellä Jumalan.

Apt 1:4 "Ja kun hän oli yhdessä heidän kanssansa, käski hän heitä ja sanoi: "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan odottakaa Isältä sen lupauksen täyttymistä, jonka te olette minulta kuulleet.
        1:5 Sillä Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä, ei kauan näitten päivien jälkeen."
        1:6 Niin he ollessansa koolla kysyivät häneltä sanoen: "Herra, tälläkö ajalla sinä jälleen rakennat Israelille valtakunnan?"
        1:7 Hän sanoi heille: "Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut,
        1:8 vaan, kun Pyhä Henki tulee teihin, niin te saatte voiman, ja te tulette olemaan minun todistajani sekä Jerusalemissa että koko Juudeassa ja Samariassa ja aina maan ääriin saakka."

https://www.youtube.com/watch?v=8uzHllthcKo

• siinä sitä työtä

On siinä miehellä hämärtynyt elämän tarkoitus kun ei muutatee kuin jankkaa Jeesuksen jumalattomuudesta aamusta iltaan ja joka paikkaan sitä samaa massaa työntää mihin vaan jalkansa sa aoven väliin.

Mutta saa sitä niinkin elämänsä tuhlata jos luulee siitä jonkin palkan joskus saavansa.

paljon onnea vaan jankutukseen.

ja toinen ihmetys nämä plokin jauhajat, kun on niin valtavsati sanottavaa eikä kukaan kuuntele elävässä elossa niin pakko on siirtyä bittisineen kirjoittamaan tottuuksiaan.

onnea vaan jokaiselle.

• voi harhaoppisia

Jehovantoistajat kieltävät myös Jeesuken ja Pyhän Hengen jumaluuden.

• Jos joku haluaa keskustella helluntailaisuudesta, niin en missään tapauksessa suosittele foorumia http://kalamos.keskustelu.info vaan foorumia http://forum.netmission.fi/
      Siellä on esimerkiksi keskusteluosio: kysy - helluntaiherätyksen edustajat vastaavat. Minutkin löytää tuolta foorumilta muun muassa keskustelualueelta Sana ja Henki.
      Mutta foorumilla kalamos.keskustelu.info ei keskustella uskonnoista eikä uskonsuunnista. Tuo foorumi on pyhitetty Rakkauden ilmapiirissä käytävälle keskustelulle Jumalan ilmoituksesta Hänen Sanassaan ja teoissaan. Tosin on siellä keskusteluosion Sana ja Elämä lisäksi monta muutakin keskusteluosiota, kuten Näky/Uni/Ilmestys/Profetia tai Puhe/Todistus/Hartaus/Rukous tai Kirja/Laulu jne.
      Siellä on myös keskusteluosio Vierailijoille, jolle voi tulla mukaan ilman rekisteröitymistä.

• niinsitävaan

Eiköhän se ole kalamios sillä tavalla että vasta taivaassa ollaan ilman suuntia ja käsityksiämme!

siihen saakka se on mitä on ja turha on luulla perustavansa jotain sataprosenttista rakkausfoorumia.

• Kyllä. Sillä tavalla se on, että taivaassa kaikki on täydellistä.
        Mutta sen voin luvata, että tuolla foorumilla http://kalamos.keskustelu.info kukaan ei esimerkiksi herjaa ketään eikä nimittele ketään.
        Olet sydämellisesti tervetullut keskustelemaan vaikka taivasten valtakunnasta tai vaikkapa Jumalan Valtakunnasta eli Vanhurskaudesta, Rauhasta ja Ilosta Pyhässä Hengessä, joka on sisäisesti meissä.

• 1234567---
        kalamos kirjoitti:

Kyllä. Sillä tavalla se on, että taivaassa kaikki on täydellistä.
        Mutta sen voin luvata, että tuolla foorumilla http://kalamos.keskustelu.info kukaan ei esimerkiksi herjaa ketään eikä nimittele ketään.
        Olet sydämellisesti tervetullut keskustelemaan vaikka taivasten valtakunnasta tai vaikkapa Jumalan Valtakunnasta eli Vanhurskaudesta, Rauhasta ja Ilosta Pyhässä Hengessä, joka on sisäisesti meissä.

Niinpä Jeesus vie omansa 1000 vuodeksi taivaaseen toisessa tulemisessaan.

• Ensi kertaa kuulen ko. foorumista. Selkeä on.

• hyvä.juhla

Paikka: Kinaporin palvelukeskus, Kinaporinkatu 7-9, Helsinki

Alkaa: 7. kesäkuuta 2015 klo 15:00

Vielä kerran! JUMALA SEN TEKEE Patmos Lähetyssäätiön juhlapäivä Kinaporin palvelukeskuksessa Helsingissä.

Klo 15 Ajankohtainen paneeli: Välikysymyksiä maasta, kansasta, herätyksestä. Mukana paneelissa PÄIVI RÄSÄNEN, PEKKA SARTOLA, REIJO TELARANTA, PASI TURUNEN. Puheenjohtajana PETRI MÄKILÄ.

Ajankohtaisesti SILJA LIMA Brasiliasta, NIMEH ja MIKKO LOUHIVUORI Beetlehemistä, PIRKKO SÄILÄ ja ILKKA KUJALA.

Klo 18 Iltatilaisuus LEO MELLER: "Suomen Siionin tuhkassa kytevät Jumalan hiilipannun tulet - ketkä ovat sammutustöissä?" Ajankohtaisesti: MARJA RANTANEN.

Juhlapäivän musiikissa PERTTU MATHLIN ja HANNU GRÖNROOS.

Kahvio ja kirjapöytä.

Tervetuloa!

http://www.patmos.fi/tilaisuudet/kalenteri/tapahtuma/987/viela_kerran!_jumala_sen_tekee_patmos_lahetyssaation_juhlapaiva_kinaporin_palvelukeskuksessa_helsingissa.

• Fisumos

Fisumos, on todella lapsellinen !

"Kukaan ei nimittele"

Kyllä jokainen voi nimitellä, ihan kuinka paljon haluaa, ja "fisumos" sitten vain poistaa 24/7 niitä nimittelyjä, joten milloin "fisumos" meinaa nukkua ?

"Fisumos" on perustanut oman "rakkaudellisen ilmapiirinsä" jossa kaikkien pitää olla Raamatun asioista yhtä mieltä "fisumoksen" kanssa, eli hän toimii "jumalana" foorumillaan !

Taas kerran yksi ns. hiekkalaaitikko, jossa yksi lapsi määrää, miten siellä leikitään, ja muiden on toteltava !

Huh heijaa, miten lapsellista siis !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      130
      3221
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      38
      2563
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2445
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      2248
    5. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      114
      1720
    6. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      28
      1674
    7. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      174
      1418
    8. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      300
      1321
    9. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      304
      1282
    10. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      63
      1110
    Aihe