Sipilä sekoili jälleen

Juha Sipilä on taas kerran sekoilukohun keskellä. Ei ole ensimmäinen kerta, että Sipilä sanoo haastattelussa yhtä ja sitten yrittää jälkeenpäin selitellä.

Suomen Kuvalehden haastattelussa Sipilä sanoi selväsanaisesti vastustavansa aborttia.

Nyt sitten Sipilä kertoo twiitissään kannattavansa aborttia.

KEPUlit ovat kuin tuuliviirejä. Kaikista asioista ollaan kaikkea mieltä.

19

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulppaukot

Lestadiolaisen vastustanee aborttia, sanoo mitä sanoo. Soini katolisena myös.

• Siinähän se KEPUlin kierous onkin. Hän sanoo jossain yhteydessä kannattavansa aborttia, mutta lestaveljilleen hän kertoo vastustavansa sitä.

Kun KEPUli avaa suunsa, vastuu siirtyy kuulijalle.

• kepu pettää aina

Ei voi muuta sanoa kuin: Juha Sipilä pettää aina!

• 14+8

Juha Sipilä on jopa kepulaisten mittapuulla harvinaisen tyhmä mies. Hän saattaa olla kaikkien aikojen Kepun puheejohtajajista tyhmin. Ulkoisestikin mies näyttää yksinkertaiselta, mutta suun avatessaan hän paljastuu idiootiksi.

• Itse en lue kumpaakaan, Suomen Kuvalehteä enkä Twitteriä, joten en ota kantaa itse avauksen väitteeseen. On kuitenkin tavallista, että lehtihaastattelussa teksti on toimittajan kirjoittamaa, Twitterissä se on taas lähtöisin mielipiteenmuodostajan omalta näppäimistöltä.

• ei uutta

Mitäs uutta toi on? Sipilä on sekoillut aina.

• Kysyvä?

Sipilä se töräyttelee noita aivopierujaan kuukaudesta toiseen. Eikö tuolle ääliölle kukaan saa suitsia suuhun?

• Jokaisella eduskunnan kyselytunnilla suun suitsimiseen avautuu mahdollisuus, mutta toistaiseksi kukaan ei ole onnistunut. Mainittakoon, että eduskunnan puhemiehellä on valta päättää, kenelle ylipäätään puheenvuoroja jakaa. Näyttää siltä, että erittäin mielellään jakaa niitä Juha Sipilälle.

Sipilä on myös median lellikki. Toimittajat tulevat nykyään kysymään tältä ensimmäisenä opposition mielipiteen, vaikka kepu on vasta toiseksi suurin oppositiopuolue.

• lestalellipentu
        Pystyyn_kuollut kirjoitti:

Jokaisella eduskunnan kyselytunnilla suun suitsimiseen avautuu mahdollisuus, mutta toistaiseksi kukaan ei ole onnistunut. Mainittakoon, että eduskunnan puhemiehellä on valta päättää, kenelle ylipäätään puheenvuoroja jakaa. Näyttää siltä, että erittäin mielellään jakaa niitä Juha Sipilälle.

Sipilä on myös median lellikki. Toimittajat tulevat nykyään kysymään tältä ensimmäisenä opposition mielipiteen, vaikka kepu on vasta toiseksi suurin oppositiopuolue.

"Sipilä on myös median lellikki."

Tämähän on hyvä tietää niidenkin, jotka kertovat median vainoavan Sipilää.

• lakeuksien naiminen
        lestalellipentu kirjoitti:

"Sipilä on myös median lellikki."

Tämähän on hyvä tietää niidenkin, jotka kertovat median vainoavan Sipilää.

Montako lestadiolaista on Keskisuomalaisen ja Ilkan toimituksissa töissä. Käsittääkseni Pohjois-Karjalan Kirjapaino on suurin osakkeenomistaja kummassakin puljussa, Pohjois-Karjalassa tuskin on kovin paljon lessuja.

• ei ne kato
        lakeuksien naiminen kirjoitti:

Montako lestadiolaista on Keskisuomalaisen ja Ilkan toimituksissa töissä. Käsittääkseni Pohjois-Karjalan Kirjapaino on suurin osakkeenomistaja kummassakin puljussa, Pohjois-Karjalassa tuskin on kovin paljon lessuja.

Vähemmistönä on Karjalan poijat Keskisuomalaisessa. On se jännä miten Kangaskorven laukkuryssät on siel pomona. Kaikkien kepulehtien tehtävä on kuitenkin puolustaa agraari mafiaa ja vähätellä lestadiolaisella kikkelillä lävistettyjen kärsimyksiä.

• JOHTAJA J:LLÄ

Tässäkin viestiketjussa kaikki muut on HV:ni kaunaisia kirjoituksia, paitsi
      Pystyyn Kuolleen. Tunnen HV:n kädenjäljet.

• Olet siis Kapi

• pankkopoju sekoili
        Olet siis Kapi kirjoitti:

Bwahaahaaaa, sattuu sitä JOHTAJALLEKIN pahoja mokia;-)) Tuntee kätensä...

• kova viljelijä

Viljely, myös pirttiviljely, on meille keskustalaisille pyhä asia, se mihin isäntä on siemet laskenut, se niitetään, huvitti akkoja vai ei.

• veri tulppa

Vastustaako Sipilä aborttia silloinkin kun kakara on lestadiolaisen insesti raiskauksen tulosta.

• J Utta

hih hih maho lehmä kannattaa pakkoterilisointia hih hih

• j uha

Hih hih minun pää on isompi, kuin sirkkaliisan per-se hih hih

• K Iuru

hih hih minä pygmi olen valeope hih hih

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      39
      12450
    2. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      91
      4271
    3. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      109
      4012
    4. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      51
      3648
    5. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      53
      3351
    6. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      116
      3304
    7. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      48
      2235
    8. Koska olet viimeksi nähnyt ikävän kohteesi?

Ja mitä tarjoat hänelle kun koputtaa oveesi?
      Ikävä
      39
      2143
    9. Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee

Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul
      Kemijärvi
      27
      1968
    10. On sillä rääpyä

Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva
      Ähtäri
      13
      1651
    Aihe