Juha Sipilä on taas kerran sekoilukohun keskellä. Ei ole ensimmäinen kerta, että Sipilä sanoo haastattelussa yhtä ja sitten yrittää jälkeenpäin selitellä.
Suomen Kuvalehden haastattelussa Sipilä sanoi selväsanaisesti vastustavansa aborttia.
Nyt sitten Sipilä kertoo twiitissään kannattavansa aborttia.
KEPUlit ovat kuin tuuliviirejä. Kaikista asioista ollaan kaikkea mieltä.
Sipilä sekoili jälleen
19
81
Vastaukset
- tulppaukot
Lestadiolaisen vastustanee aborttia, sanoo mitä sanoo. Soini katolisena myös.
Siinähän se KEPUlin kierous onkin. Hän sanoo jossain yhteydessä kannattavansa aborttia, mutta lestaveljilleen hän kertoo vastustavansa sitä.
Kun KEPUli avaa suunsa, vastuu siirtyy kuulijalle.
- kepu pettää aina
Ei voi muuta sanoa kuin: Juha Sipilä pettää aina!
- 14+8
Juha Sipilä on jopa kepulaisten mittapuulla harvinaisen tyhmä mies. Hän saattaa olla kaikkien aikojen Kepun puheejohtajajista tyhmin. Ulkoisestikin mies näyttää yksinkertaiselta, mutta suun avatessaan hän paljastuu idiootiksi.
Itse en lue kumpaakaan, Suomen Kuvalehteä enkä Twitteriä, joten en ota kantaa itse avauksen väitteeseen. On kuitenkin tavallista, että lehtihaastattelussa teksti on toimittajan kirjoittamaa, Twitterissä se on taas lähtöisin mielipiteenmuodostajan omalta näppäimistöltä.
- ei uutta
Mitäs uutta toi on? Sipilä on sekoillut aina.
- Kysyvä?
Sipilä se töräyttelee noita aivopierujaan kuukaudesta toiseen. Eikö tuolle ääliölle kukaan saa suitsia suuhun?
Jokaisella eduskunnan kyselytunnilla suun suitsimiseen avautuu mahdollisuus, mutta toistaiseksi kukaan ei ole onnistunut. Mainittakoon, että eduskunnan puhemiehellä on valta päättää, kenelle ylipäätään puheenvuoroja jakaa. Näyttää siltä, että erittäin mielellään jakaa niitä Juha Sipilälle.
Sipilä on myös median lellikki. Toimittajat tulevat nykyään kysymään tältä ensimmäisenä opposition mielipiteen, vaikka kepu on vasta toiseksi suurin oppositiopuolue.- lestalellipentu
Pystyyn_kuollut kirjoitti:
Jokaisella eduskunnan kyselytunnilla suun suitsimiseen avautuu mahdollisuus, mutta toistaiseksi kukaan ei ole onnistunut. Mainittakoon, että eduskunnan puhemiehellä on valta päättää, kenelle ylipäätään puheenvuoroja jakaa. Näyttää siltä, että erittäin mielellään jakaa niitä Juha Sipilälle.
Sipilä on myös median lellikki. Toimittajat tulevat nykyään kysymään tältä ensimmäisenä opposition mielipiteen, vaikka kepu on vasta toiseksi suurin oppositiopuolue."Sipilä on myös median lellikki."
Tämähän on hyvä tietää niidenkin, jotka kertovat median vainoavan Sipilää. - lakeuksien naiminen
lestalellipentu kirjoitti:
"Sipilä on myös median lellikki."
Tämähän on hyvä tietää niidenkin, jotka kertovat median vainoavan Sipilää.Montako lestadiolaista on Keskisuomalaisen ja Ilkan toimituksissa töissä. Käsittääkseni Pohjois-Karjalan Kirjapaino on suurin osakkeenomistaja kummassakin puljussa, Pohjois-Karjalassa tuskin on kovin paljon lessuja.
- ei ne kato
lakeuksien naiminen kirjoitti:
Montako lestadiolaista on Keskisuomalaisen ja Ilkan toimituksissa töissä. Käsittääkseni Pohjois-Karjalan Kirjapaino on suurin osakkeenomistaja kummassakin puljussa, Pohjois-Karjalassa tuskin on kovin paljon lessuja.
Vähemmistönä on Karjalan poijat Keskisuomalaisessa. On se jännä miten Kangaskorven laukkuryssät on siel pomona. Kaikkien kepulehtien tehtävä on kuitenkin puolustaa agraari mafiaa ja vähätellä lestadiolaisella kikkelillä lävistettyjen kärsimyksiä.
- JOHTAJA J:LLÄ
Tässäkin viestiketjussa kaikki muut on HV:ni kaunaisia kirjoituksia, paitsi
Pystyyn Kuolleen. Tunnen HV:n kädenjäljet.- Olet siis Kapi
- pankkopoju sekoili
Olet siis Kapi kirjoitti:
Bwahaahaaaa, sattuu sitä JOHTAJALLEKIN pahoja mokia;-)) Tuntee kätensä...
- kova viljelijä
Viljely, myös pirttiviljely, on meille keskustalaisille pyhä asia, se mihin isäntä on siemet laskenut, se niitetään, huvitti akkoja vai ei.
- veri tulppa
Vastustaako Sipilä aborttia silloinkin kun kakara on lestadiolaisen insesti raiskauksen tulosta.
- J Utta
hih hih maho lehmä kannattaa pakkoterilisointia hih hih
- j uha
Hih hih minun pää on isompi, kuin sirkkaliisan per-se hih hih
- K Iuru
hih hih minä pygmi olen valeope hih hih
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594743
- 653848
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2183326- 1143081
- 482914
- 232578
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192226Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2482040- 381913
- 1081882