"Australian rannikon lähistöltä on paljastunut sienenmuotoinen merieläin, joka hämmästyttää tutkijoita. Kööpenhaminan yliopiston tutkijaryhmä sanoo, että pieni eläinorganismi ei tunnu sopivan mihinkään tiedossa olevaan eläinkunnan pääjaksoon."
http://yle.fi/uutiset/meresta_loytynyt_sieni_on_aiemmin_tuntematon_elainkunnan_osa/7452960
Evoluutioteoria ei kaadu eikä edes horju. Kyseessä on kuitenkin kaikitenkin eläinkuntaan kuuluva organismi jolla on DNA. Ylen uutissivulla on linkkejä englanninkielisiin uutisiin.
Tämä ei ole sienieläin
2
63
Vastaukset
Eli mahdollisesti on kehittynyt vielä yksi uusi pääjakso kambrikauden jälkeenkin. Eräs kreationistihan väitti, että pääjaksot ovat kreationistien lajeja eli että maailmassa olisi 35 eläinlajia. Nyt niitä saattaa olla 36.
Osaapas olla merkillinen elukka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450