Daniela ihmetyttää!?!

aida

Siis en voi käsittää et miks se Daniela sano sil yhel tytölle siel huoneessa, että "hän luulee, että hän ehkä on raskaana" tai jotain ja sit seuoraavas pätkäs sanotaan et Daniela on JO NELJÄNNELLÄ KUULLA RASKAANA, niin miten se ei oo muka siitä sitten tiennyt aiemmin, ja vieläkin sano vaan että ehkä!?!?!

Ärsyttää jotenkin tollanen, et miks ei voi heti ja suoraan sanoo et on raskaana...

Senhän mahakin jo näkyy, ja viimeistään viidennellä kuulla alkaa maha tosissaan pömppäämään, tänäänkin muuten sillä oli jo "mammapaita" päällä esityksessä, huomasitteko =)

Ei mee mun jakeluun, että miten Daniela voisi muka synnyttää ja hoitaa lasta, juuri kun olisi pääsemässä mukaan bändiin, en vaan voi käsittää miten se on käytännössä mahdollista että se edes voisi jatkaa loppuun saakka, täysillä!!!

Kai ne sit pitää säälistä sitä Danielaa siellä viel vähän aikaa ja päästää sen sitten pois. Aika ihmeellistä, että jos sillä on poikaystävä ja kaikkee, että sitten menee asumaan johonkin solukämppään tyttöjen kanssa, vaikka on raskaana... Asuiko Daniela muuten vanhempiensa luona, vai omassa kämpässä... Kyllä mä ainakin haluisin kaiken tuen poikaystävältäni, jos olisin raskaana...

Minkä ikäinen tää Daniela onkaan?

Enpä mitenkään pahalla tarkoita, mutta ihmetyttää vaan suuresti Danielan tilanne!?!?!? Kommenttia!? =)

7

1688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se jo on

      Noi nauhotukset mis Daniela kerto raskaudestaan oli tehty abaut kolme viikkoo sitte, eli raskaus on jo varmaan viidennellä kuulla. Siitä vois päätellä lasketun ajan olevan jotain helmikuun loppuu tai maaliskuun alkuu.

      Oon samaa mieltä, että kyllä täytyy olla helvetin julkisuudenkipeä, et roikkuu vielä kisas mukana. Aika moraalitonta tuomareiltakin antaa Danielan jatkaa kilpailuu!!!

    • määppä

      Mutta tilanne on se että popstars poppoo ei voi laittaa Danielaa pois kisasta. Heti ärähtäisi kaiken maailman femakot ym. ja syyttäisivät kisaa raskaana olevia naisia syrjiväksi..
      Tämä olisi todella huonoa mainosta.

      Eli on aika pattitilanne. Danielan pitäis itse älytä laittaa lapsensa etusijalle ja lähteä kisasta. Voiko hän muka tosissaa uskoa että voisi hoitaa 20 keikkaa kuussa ja lapsensa samalla? Hän aiheuttaa turhaan nyt stressiä itselleen ja lapselleen. Asiat pitäisi laittaa tärkeys järjestykseen. Lapsi on tärkeämpi kuin joku 2 vuoden poppi "ura".

      • aida

        juuri samaa ajattelin, että luulisi sen Danielan itse sieltä lähtevän, no ainakin jonkun ajan kuluttua... Ja luulisi hänen HALUAVAN olla poikaystävän ja omien vanhempien kanssa raskauden aikana, eikä jossain tyttöporukassa, vieraassa kaupungissa, erossa lähimmäisistään...

        Niin ja LAPSEN vielä voisi hoitaa, jos bändiin pääsee, vaikka olisikin paljon keikkoja ja haastatteluja, mutta VAUVA!!!, sehän on ihan eri asia... Pieni vastasyntynyt vauva, sen pitäisi noin pari kuukautta olla ihan rauhassa äidin nja isän kanssa kotona, eikä pyöriä siellä täällä!!! Enkä usko että, raskaana oleva/synnyttänyt jaksaisi Popstarsin kalataista pyöritystä, ja minä en tahtoisi olla hetkeäkään erossa uudesta vauvastani!

        Eipä taida Daniela kovastikaan haluta sitä vauvaa, kun ei sen parasta edes ajattele, saatika omaa hyvinvointiaan... Missä on lapsen isä... Eikö Daniela sitten pidä lastaan, vaan antaa sen adoptioon vai, enkä sittenkään vielä ymmärtäisi kisan jatkamista hänen suhteen, okska onhan synnytys ja siitä toipuminen kuitenkin rankkaa...

        Noh katsotaan miten käy! =)


    • itselläni on

      Et varmaan oo itse koskaan ollu raskaana ja joutunu kertomaan sellasta asiaa muille. Ei ne sanat tuu ku suoraan jostain käsikirjotuksesta.Mun sympatiat on ihan 100% Danielan puolella...ei se ole lainkaan niin helppoa kuin sitä vois luulla!
      Sitä paitsi kisaahan ei kannata tossa vaiheessa luovuttaa ihan turhan takia..voihan se olla että äänestetään ulos ennen loppuhuipennusta. Kyllä raskaana oleva itse tuntee millon tulee raja vastaan!

      • Melina

        En oikeasti pysty ymmärtämään miten teillä joillakin on pokkaa tulla tänne nettipalstoille kritisoimaan toisen elämää ja toisen päätöksiä.
        Aivan kuin teillä olisi pienintäkään aavistusta siitä mitä Danielan päässä liikkuu ja mikä hänen tilanteensa on.

        On naurettavaa edes epäillä etteikö hän tietäisi miten hankala ja vakava paikka tämä on. Se, että hän on ylipäätänsä jatkanut kisassa on ollut varmasti monien mietintöjen tulos. Kyllä häntä oli varmasti myös varoitettu juuri tällaisesta julkisesta arvostelusta kuten tälläkin palstalla. Ja luuletteko todella, että se mitä telkkarissa näytetään, on se 100% totuus. Ei varmasti ole.

        Suoraan sanoen pistää vihaksi lukea tuollaisia tekstejä mitä tuossa edellä oli. Mieleen tulee ainoastaan, että niiden kirjoittajat ovat itse niin lapsia, etteivät todella ymmärrä ja näe isompia kokonaisuuksia, vaan tarttuvat helpoimpaan vaihtoehtoon ja kritisoivat raskauden ja kisan jatkamisen monimutkaisuutta panematta juurikaan ajatuksia siihen, mikä on saanut hänet jatkamaan kisassa.

        Juuri tällaisten kirjoitusten takia toivon Danielalle paljon voimia ja jaksamista mitä ikinä hän aikookaan tehdä. Ratkaisulla ei ole mielestäni väliä, sillä se ei kuulu minulle tai sinulle, vaan ainoastaan hänelle.


      • leppis
        Melina kirjoitti:

        En oikeasti pysty ymmärtämään miten teillä joillakin on pokkaa tulla tänne nettipalstoille kritisoimaan toisen elämää ja toisen päätöksiä.
        Aivan kuin teillä olisi pienintäkään aavistusta siitä mitä Danielan päässä liikkuu ja mikä hänen tilanteensa on.

        On naurettavaa edes epäillä etteikö hän tietäisi miten hankala ja vakava paikka tämä on. Se, että hän on ylipäätänsä jatkanut kisassa on ollut varmasti monien mietintöjen tulos. Kyllä häntä oli varmasti myös varoitettu juuri tällaisesta julkisesta arvostelusta kuten tälläkin palstalla. Ja luuletteko todella, että se mitä telkkarissa näytetään, on se 100% totuus. Ei varmasti ole.

        Suoraan sanoen pistää vihaksi lukea tuollaisia tekstejä mitä tuossa edellä oli. Mieleen tulee ainoastaan, että niiden kirjoittajat ovat itse niin lapsia, etteivät todella ymmärrä ja näe isompia kokonaisuuksia, vaan tarttuvat helpoimpaan vaihtoehtoon ja kritisoivat raskauden ja kisan jatkamisen monimutkaisuutta panematta juurikaan ajatuksia siihen, mikä on saanut hänet jatkamaan kisassa.

        Juuri tällaisten kirjoitusten takia toivon Danielalle paljon voimia ja jaksamista mitä ikinä hän aikookaan tehdä. Ratkaisulla ei ole mielestäni väliä, sillä se ei kuulu minulle tai sinulle, vaan ainoastaan hänelle.

        heitä homo voltti!!

        eiköhän kaikki tiedä, mikä danielan tilanne on: hän on raskaana ja mukana kilpailussa, johon vaaditaan 100% panosta, koska sitten kun bändi on kasassa, se alkaa tekemään keikkaa ja YMPÄRI SUOMEA! oletko itse ollut pienen vauvan kanssa samassa tilanteessa? ei varmastikaan tulisi olemaan helppoa, sen voi kuka tahansa sanoa.

        danielan jatkamispäätös vaikuttaa ihan siltä, että lapsi on tullut vahingossa, ja danielaa kiinnostaa enemmän popstars kuin oma vauva.

        "Ja luuletteko todella, että se mitä telkkarissa näytetään, on se 100% totuus. Ei varmasti ole."
        Kyllähän kaikki on ihan selvää. daniela ON raskaana. mitä muuta tarvii tietää? aika hullulta tuntuu että hän raahaisi vauvaa keikoille mukana. ja aika vastuutonta jättää vauva hoitoon joka keikkamatkan ajaksi. pieni vauva kuitenkin tarvitsee äitiään.


      • blue
        Melina kirjoitti:

        En oikeasti pysty ymmärtämään miten teillä joillakin on pokkaa tulla tänne nettipalstoille kritisoimaan toisen elämää ja toisen päätöksiä.
        Aivan kuin teillä olisi pienintäkään aavistusta siitä mitä Danielan päässä liikkuu ja mikä hänen tilanteensa on.

        On naurettavaa edes epäillä etteikö hän tietäisi miten hankala ja vakava paikka tämä on. Se, että hän on ylipäätänsä jatkanut kisassa on ollut varmasti monien mietintöjen tulos. Kyllä häntä oli varmasti myös varoitettu juuri tällaisesta julkisesta arvostelusta kuten tälläkin palstalla. Ja luuletteko todella, että se mitä telkkarissa näytetään, on se 100% totuus. Ei varmasti ole.

        Suoraan sanoen pistää vihaksi lukea tuollaisia tekstejä mitä tuossa edellä oli. Mieleen tulee ainoastaan, että niiden kirjoittajat ovat itse niin lapsia, etteivät todella ymmärrä ja näe isompia kokonaisuuksia, vaan tarttuvat helpoimpaan vaihtoehtoon ja kritisoivat raskauden ja kisan jatkamisen monimutkaisuutta panematta juurikaan ajatuksia siihen, mikä on saanut hänet jatkamaan kisassa.

        Juuri tällaisten kirjoitusten takia toivon Danielalle paljon voimia ja jaksamista mitä ikinä hän aikookaan tehdä. Ratkaisulla ei ole mielestäni väliä, sillä se ei kuulu minulle tai sinulle, vaan ainoastaan hänelle.

        Netissä kyllä uskalletaan kertoa varmoja mielipiteitä ihmisistä joita ei edes tunneta. Sitten kun näitä lapsia täällä yrittää vähän ojentaa käyttäytymään ihmisen tavoin, saa kaikenmaailman kommenttia, jotka ovat yleensä sukupuolielinten nimityksiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5454
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2416
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1947
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1658
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe