Päivitin 98 -> 2000, hävis työpöydältä kaikki?
hiiri liikkuu ruudulla mutta ei ole mitä klikkais?
Alapalkki, kuvakkeet kaikki hukassa?
mistä löytys
Työpöytä
Jouko
2
320
Vastaukset
- jaaha
päivitit siis asentamalla 2000:n 98:n päälle? ei näin missään tapauksessa, tulee heti ongelmia, kuten näit :)
puhtaana asennus, niin ei pitäisi toimivuus olla tästä kiinni. SP4 kannattaa vetää sitten heti alkumetreillä ja katso, ettei kone oo netissä julkisella IP:llä, muuten tulee sasserit yms. kylään.- Jouko
Joo vetäsin uudestaan asennuksen niin kuvakkeet ilmestyi, mutta TODELLAKIN ongelmia kaikkien
ohjelmien kanssa. Sähköposti ei toimi, officesta
osa toimii osa ei. per....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945372
- 564161
- 292292
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282138Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161825- 151484
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331312Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201128- 211020
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431011