Kaksi ketjua "täynnä" - ei tarkoitus ole täyttää Huuhaata tuollaisilla maratonketjuilla (KIITOS palautteesta eräälle lukijalle, jos hän näkee tämän), mutta kunhan nyt vaan yllytin hulluja ( huumoria huumoria, ei saa lyödä valvojaa, apua!!!). Ja toisekseen: ei ole järkeä siinäkään, että joku selvästi kirjoittelee itsensä kanssa. Sellaiset ketjut ja viestit näkee jo päältäpäin. Ei muuta - jatkakaa.........
Huomenta kaikille!
21
1563
Vastaukset
- eksynyt kysyjä
oletko Capslock uudella nikillä?
- Doe-10
Joo,tällaista se on,kun yllyjä hullutetaan(tai päinvastoin) Toisaalta,voimille se pskajuttujenkin kirjoittaminen ottaa ;))No,ehkä ainakin muutama lukija piti ketjujen typeryyksistä,osa "oikeesti"kännissä kirjoitettuja :)
- Laardibonanza
Huuhaa-palstalle kännissä kirjoittaminen ei kerta kaikkiaan sovi. Puku päälle ja kravatti kanssa, naisille kukkamekko ja polvisukat.
- yks typy
pahan lykkäsit. Sanoit että pskaa puhutaan. Minä olen kyllä kirjoittanut koko ajan ihan totisinta totta. Ootteko pojat ihan pilkkananne mua pitäneetkin :=((((
Keneen sitä enää tämän jälkeen voi luottaa.
Ja kännissä en oo koskaan. Mitä nyt pari ykköskaljaa voin saunan jälkeen ottaa. - yks typy
Laardibonanza kirjoitti:
Huuhaa-palstalle kännissä kirjoittaminen ei kerta kaikkiaan sovi. Puku päälle ja kravatti kanssa, naisille kukkamekko ja polvisukat.
mieltä oon sun kanssa. Minulla on aina kun istun tähän netin ääreen kukkaläninki päällä ja jalat ristissä sivistyneesti istun. Mutta näin syksyllä on kyllä mustat verkkosukkahousut, kun ei polvisukilla tarkene. Eikö täällä muut tajua et sen verran ihmisellä täytyy sivistystä olla, että laittaa itsensä kuntoon ,ennen tään pyhän laitteen ääreen istahtaa. :=))))
- Doe-10
yks typy kirjoitti:
pahan lykkäsit. Sanoit että pskaa puhutaan. Minä olen kyllä kirjoittanut koko ajan ihan totisinta totta. Ootteko pojat ihan pilkkananne mua pitäneetkin :=((((
Ja kännissä en oo koskaan. Mitä nyt pari ykköskaljaa voin saunan jälkeen ottaa.mitä sellainen ykköskalja on?Koskaan kuullutkaan o_O ?
- Doe-10
Laardibonanza kirjoitti:
pullo näppiksen vieressä ja pelkissä pikkareissa oleminen on siis sopimatonta? Jospa aloitan laittamalla T-paidan päälle. Katso nyt *tulee lähemmäksi näyttöä* siinä edessä on teksti Pantera,eikö olekin? Huomenna harkitsen vakavasti farkkujen vetämistä jalkaan.Typy vois kyllä laittaa rintsikat ;)))
- par
yks typy kirjoitti:
Ja kännissä en oo koskaan. Mitä nyt pari ykköskaljaa voin saunan jälkeen ottaa.varaan kaikki vapaat saunavuorot. Vaan käviskö toi ykkösen vaihto kolmoseen? Kas kun en tykkää ykkösestä enkä liioin nelosesta. Et oisko joustovaraa?:))))
- NeitiX
Onko niitä peräti kaks jo täynnä?
Miksikä me ei saada tehdä niitä jos me halutaan.. ;)
Joku kirjoittelee itsensä kans?
Pitäiskö kokeilla heti..
hmm paitsi nyt ei ole mist vois tosiaan keskustella mut jos tulee sellanen tilanne niin saanhan jookosta kokeilla.. Tiedä vaik se helpottais henkisest.. ;Darvon neiti; toki te saatte tehdä maratonketjuja tänne - yksi lukija vaan ei niin pitänyt niistä tällä palstalla (sain palautetta), ja tuo itsensä kanssa kirjoittaminen, siihen törmää aina joskus. Nothing serious......
- Doe-10
Man-of-Mystery kirjoitti:
arvon neiti; toki te saatte tehdä maratonketjuja tänne - yksi lukija vaan ei niin pitänyt niistä tällä palstalla (sain palautetta), ja tuo itsensä kanssa kirjoittaminen, siihen törmää aina joskus. Nothing serious......
;)) Muuten,poistit erään viestini ja ihmettelin pitkään,että miksi?Yhtäkkiä tuli mieleen eräs Suomen kaupunki,jonka nimeä jotkut pitävät provona.Ok,en käytä sitä enää ;))) Teit aivan oikein poistaessasi.
- par
arvon neiti; toki te saatte tehdä maratonketjuja tänne - yksi lukija vaan ei niin pitänyt niistä tällä palstalla (sain palautetta), ja tuo itsensä kanssa kirjoittaminen, siihen törmää aina joskus. Nothing serious......
Vaan eikös tämä olekkin keskustelu palsta. Ainakin minä tuolta s24:ltä sellaiselle itteni klikkasin. Ei siellä missään sanottu että kaikki on pakko lukea. Jos ei ole sellaista luettavaa joka miellyttää niin olkoon lukematta. En minäkään lue mainoksia jotka postiluukusta lattialle tömähtää. Just' posahti OHO-lehden mainos joka avaamattomana menee ulos huushollista.
So nothing serious - NeitiX
Kaikesta ne jaksaaki vinkua..
*ei jaksa itsensä kanssa kirijuutella nykkään* ;D - Doe-10
NeitiX kirjoitti:
Kaikesta ne jaksaaki vinkua..
*ei jaksa itsensä kanssa kirijuutella nykkään* ;Dvain,kun heidän viesteihinsä vastata.Antaa ruikuttaa.
- par
Doe-10 kirjoitti:
vain,kun heidän viesteihinsä vastata.Antaa ruikuttaa.
Sain huomautuksen historiasta. Opiksi otin ja taakse kelasin. Vähille jäi muiden keskustelut. Laardia taitaa jokin potuttaa.
- yks typy
Doe-10 kirjoitti:
vain,kun heidän viesteihinsä vastata.Antaa ruikuttaa.
Hitto Doe. Nyt nautin kun tonne ylös sain vähän säpinää. Näitä ruikuttavia tyyppejä oon ehtinyt jo kaipailla :=))))
Ihmetellytkin miten kestivät näin kauan lukea mun juttuja, ennen hyökkäsivät. Aika pitkäpinnaista porukkaa etten sanois täällä huuhaalla. Eihän täältä malta nyt mihinkään lähtä. :=)))) Kiitti tuesta.
Missähä Kippari nyt luuhaa? Eikait vaan oo sortunu ryyppykierteeseen. Kumma hiljaa se on ollut :=))))) - yks typy
tää henkisesti. Ainakin mulle. Varsinki nuo hyökkäysyrityksen tuolla ylhäällä. Saan niistä energiaa :=)))
Ei muuta kun juttua kehiin neitiX. :=)))) - Doe-10
yks typy kirjoitti:
Hitto Doe. Nyt nautin kun tonne ylös sain vähän säpinää. Näitä ruikuttavia tyyppejä oon ehtinyt jo kaipailla :=))))
Ihmetellytkin miten kestivät näin kauan lukea mun juttuja, ennen hyökkäsivät. Aika pitkäpinnaista porukkaa etten sanois täällä huuhaalla. Eihän täältä malta nyt mihinkään lähtä. :=)))) Kiitti tuesta.
Missähä Kippari nyt luuhaa? Eikait vaan oo sortunu ryyppykierteeseen. Kumma hiljaa se on ollut :=)))))vielä tänä iltana.Nimmarisi on takuu ;)))
- masa
yks typy kirjoitti:
Missähä Kippari nyt luuhaa? Eikait vaan oo sortunu ryyppykierteeseen. Kumma hiljaa se on ollut :=)))))Kipparin tuntien hän ei viinaan koske, paitsi joskus juhlissa korkeintaan vähän rommia maistelee. :))
Kyllä hän sieltä vielä paikalle ilmestyy, joten eipä hätää. :)) - yks typy
masa kirjoitti:
Kipparin tuntien hän ei viinaan koske, paitsi joskus juhlissa korkeintaan vähän rommia maistelee. :))
Kyllä hän sieltä vielä paikalle ilmestyy, joten eipä hätää. :))Tai sitten sille on iskenyt se burn out,(eikös se ole nykyään kaikilla jotka duunia tekee)?
Minullakin tahtoo välillä olla, mutta kun tuun tänne näpytteleen, niin jopa lähtee. Pitäis Kipparinki ilmaantua äkkiä ettei käy ohrasesti. :=))))
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637