Sain rakastamani miehen takaisin,
me olimme juuri päättäneet aloittaa alusta,
jatkaa yhdessä -vain sen vuoksi, että hän sanoi rakastavansa minua enemmän kuin itse elämää.
Sitten tuli tuo ilta.
Serkkutyttöni ja minä lähdimme viettämään iltaa yhdessä, hän kun oli omien kavereittensa kanssa bailaamassa.
Hän soitti minulle ja pyysi meitä käymään siellä, missä hän oli kavereidensa kanssa. Tietenkin me menimme sinne..
Mutta mikään tässä maailmassa ei olisi voinut valmistaa minua siihen, mitä sitten tuli tapahtumaan. Ihan siinä silmieni edessä hän ja serkkutyttöni flirttailivat keskenään, kunnes poikaystäväni kysyi serkultani haluaisiko se jäädä hänen kanssaan "pitämään hauskaa".
Ei, sellaista ei voi tapahtua. Tiedän. Ei saisi tapahtua kenellekkään. Kenenkään ei pitäisi joutua niin pahasti petetyksi ja loukatuksi.
Tuona iltana minun ja serkkutyttöni (bestikseni) väliin tuli särö, jota ei voi koskaan korjata. Tuona yönä hän menetti neitsyytensä minun rakkaalleni.
Ja tuona yönä tapasin myös ensimmäistä kertaa nykyisen kihlattuni. (Että jotain hyvää siinä illassa sentään oli! :)
Jokatapauksessa tuo ilta muutti kaiken elämässäni ja kaiken minussa.
Enkä minä enää koskaan palannut tuon bestistäni nussivan exäni syliin, vaikka hän tuon illan jälkeen pyytelikin anteeksi ja itki, ettei voisi elää ilman minua.
Se ilta muutti kaiken
2
1540
Vastaukset
- geraldo
niin sitä pitää:) tuo on todella inhottavaa kun poikaystävä ja kaveri/sukulainen pettää keskenään.
mut tosiaan kyllä siitä näköjään hyvääkin koitui:) ja eikös se ole ns pääasia.- LoL
Mut kiva et löysit uuden,ja unohdit kokonaan sen entisen? Se ei aina ole mailman helpointa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818