MTV:llä on ilmeisesti "Osta kolme, maksa kaksi-sopimus" Hans Välimäen ja Vappu Pimiän kanssa. Selittäisi ainakin heidän saamansa ohjelma-ajan kaiken mailman turhakeohjelmilla. Muutenkin ruokaohjelmia on liikaa. Surffailee millä kanavalla tahansa niin aina vispilä heiluu.
Ruokaohjelmat
8
892
Vastaukset
- wertg5ty56ujy
Eihän näitä nyt montaa vielä:
1.Master Chef Australia
2.Jamie Oliverin säästöateriat
3.Kesäruokaa Jamie Oliverin tapaan
4.Jamie Oliverin 15 minuutin ateriat
5.Jamie Oliverin kouluruokaa
6.Kuppilat kuntoon, Jyrki Sukula
7.Kuppilat kuntoon, Gordon Ramsay
8.Gordon Ramsay - pannu kuumana
9.Anthony Bourdain, Minilomalla
10.Anthony Bourdain, kohti tuntematonta
11.Jyrki Sukulan makujen maa
12.Mahdoton illallinen
13.Henkka & Niki vs. Amerikka
14.Haasta Hans
15.Hansin matkassa
16.24Kitchen: Mummojen parhaat reseptit
17.24Kitchen: Kalle - Chef on the Beach
18.24Kitchen: Kapinakokki Santeri Hämäläinen
19.24Kitchen: Sara La Fountain
20.24Kitchen: Liha vs. kasvis
21.24Kitchen: Rudolph leipoo
22.24Kitchen: Portugalin makuja
23.Pomo keittiössä
24.Makuja & Elämää
25.Strömsö
26.Mitä tänään syötäisiin?
27.Sikke - Ruokaa rakkaudella
28.Leila leipoo
29.Koko Ruotsi leipoo
30.Master Chef USA
31.Huomenta Suomen ruoka-osuus
32.Arvostele mun illallinen Ruotsissa
33.Arvostele mun illallinen UK
34.Arvostele mun illallinen FIN
35.Kotikokkien taistelu
36.Jutta ja superdieetit
37.Kuppilat kuntoon Ruotsi
38.Kurjat kuppilat USA
39.Ruokaritarit Jamie ja Jimmy
40.Tomin keittiö
41.Korealaisen keittiön aakkoset
42.Leila leipoo Ranskassa
43.James Martin ja herkkuja Välimerellä
44.Tuleva Vappu Pimiän uusi kokki-ohjelma
Tässä aika pitkälle kaikki mitkä nyt pyörii Suomen TV:ssä. Ja kaikki jotka tekevät ruokaa televisiossa, ovat huippukokkeja.- roskaaMoskaa
Huippukokki Vappu Pimiä ! HEHEHEH.......... Oikeasti on ainoastaan huipputyrkky!
- jo riittää soppa
Kiitos, olen joskus ajatellut tehdä listan, mutta olen laiska. Näitä ohjelmia saa halvalla tehtyä, koska niissä on paljon tyotemainontaa. Mitä pippuria Vappu laittaa, ja myynti on taattu.
Osta pippuri, tätä se Pimiän Vappukin laittaa vauvanruokapulloon.
Nämä julkkikset kuten Pimiän Vappu, pitääkö lähteä hamuamaan lisää rahaa. Samoin on tämä Suomen kaunein nainen, en muista nimeä joku mannekiini vuoona yksi ja kaksi eit taida olla listalla.
Ärsyttää kun Vappu tekoletti valtoimenaan lässyttää, viimeisin lässylälly oli kun punapää Saimi maailman paras mannekiini, (mainosti sienikirjaansa ja kohta tulee taatusti Pimiän pimiät eväät kirja) soposti miten hyvää sienistä saa.
Jumalauta, minä tiedän miten laittaa sieniä, tiedän miten hyvää niistä saa ja tiedän mistä sienen poimin. En tarvitse Saimin kirjaa!
Ja Jamie Oliver, että inhoan sössötystä, kääntää. Joskus tämä sylkiveikko on samaan aikaan jopa kolmella kanavalla.
- BLOOD IS LIFE
Tosta listasta puuttuu ainakin Hestonin huikeat pidot, se on ainakin hyvä, hauska ja erilainen!
- BLOOD IS LIFE
Tarkoitat varmaan Karitaa
- BLOOD IS LIFE
Tossa listassa ei o ihan kaikki ruokaohjelmat mutta tehkääpä samanlainen lista poliisisarjoista, niitäkään ei o yhtään montaa...
- flöjlöajl
Sara Chafak suolasta sahramiin, Karita raakaa ja makeaa, Arvostele mun illallinen Australia, Illallissota ja Gokin Kiinalaisen keittiön herkut puuttuvat ainakin listasta eli kyllähän noita todellakin riittää - lähes 50 kokkisarjaa :)
- BLOODisLIFE
On myös Hyvää huomenta Karita!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204177Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231699- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o79965