Onko
Vastaukset 8
- nummelaanjapois
Riippuu siitä, mitä tarkoitat hyvällä paikalla asua?
- peruskarkkila
Kanattaa tulla karkkilaan jos hyvää paikkaa etsii. Karkkilasta löytyy kaikkea aja edullisesti.
- onkoeikö
Ei ne ainakaan osaa ajaa/ tunne liikennemerkkejä siellä. Vitun tyhmiltä liikenteessä Vihtiläiset/Nummelalaiset vaikuttavat.
- muurahaispesässäKiehuuuu
Liikaa ihmisiä pienellä paikkakunnalla ja liikenne on sen mukainen, muurahaispesässä !!!!!!!
- nativevihti
Nämä liikeenteen tunarit ovatkin juuri muualta tulleita; helsingistä, espoosta, jne. Ajokäyttäytyminen siellä aivan samalaista.
- mie9isse
Me olemme täällä viihtyneet jo kuudetta vuotta. Hyvä koulu, hyvä opettajat, runsaasti harrastusmahdollisuuksia, itselle riittävät palvelut kävelymatkan päässä. Kaupunkiin, lentokentälle jne. pääsee suht nopeasti. Talous nyt vähän rempallaan, mutta missäpä ei olisi.
- Kotimatkalla
Hyvin olen viihtynyt Nummelassa.Liikennettä on,samalla tavalla ajetaan kuin muuallakin.Mukavia ja ystävällisiä ihmisiä olen tavannut.Elämää nähneenä ja maailmalla liikkuneena tiedän että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.Meillä kaikilla on hyviä ja joskus huonoja päiviä.Minulla on tapana korostaa hyviä asioita!
- Lojo
Lohjalla on parempia asua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062195- 103886
- 64791
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21706Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha511693Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76630- 64595
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23570- 57551