Iloista odotusta Daniela!

minä

Onnea ja iloista odotusta sinulle Daniela ja poikaystävällesi Kevinille! Ja tsemppiä myös laulu-uran kanssa!

10

1466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt järkee

      Viestistä päätellen kirjottaja on Danielan mummi tai mutsi. Älkää hyvät ihmiset asettako liikaa paineita 19 vuotiaalle lapselle, jonka olisi pitänyt ensin nauttia itsekkin nuoruudesta. Kun kerran on tapahtunut mikä on tapahtunut, niin opettakaa sille mielummin vastuuntuntoa ja niitä asioita mihin se törmää.
      Ennen raskautta on mieliala vaihteluja ja muutenkin kaikki keskittyy omaan kroppaan ja raskauteen niin vahvasti, että poppari haaveet saa unohtaa hetkeksi.
      Lisäksi hän itsekeskeisellä sinnittelyllä asettaa muut kilpailijat paskamaiseen tilanteeseen ja suorastaan estää joidenkin onnistumiset

      • minä

        En ole Danielan mummi tai mutsi, kaikki vain eivät ole niin pahantahtoisia :)

        Onhan Daniela nuori, mutta lapsi nyt vain on tulossa, joten eiköhän tueta odotuksessa! Iloinen asiahan se on! Ja ihmisestä itsestään riippuu jaksaako ja haluaako samalla luoda uraa. Itselläni on lähipiirissä useita ihmisiä, jotka ovat jatkaneet "omia toimiaan" odotuksen ohella. Järjestelyähän se vaatii, ja ensiarvoisen tärkeää on lähipiirin tuki, mutta ei mahdotonta!


      • Kolmen lapsen äiti
        minä kirjoitti:

        En ole Danielan mummi tai mutsi, kaikki vain eivät ole niin pahantahtoisia :)

        Onhan Daniela nuori, mutta lapsi nyt vain on tulossa, joten eiköhän tueta odotuksessa! Iloinen asiahan se on! Ja ihmisestä itsestään riippuu jaksaako ja haluaako samalla luoda uraa. Itselläni on lähipiirissä useita ihmisiä, jotka ovat jatkaneet "omia toimiaan" odotuksen ohella. Järjestelyähän se vaatii, ja ensiarvoisen tärkeää on lähipiirin tuki, mutta ei mahdotonta!

        Tottakai kaikki on iloisia raskauden johdosta, mutta ilmeisesti itselläsi ei lapsia ole, kun noin leppoisasti lapsenhoitoon suhtaudut.
        Kyllähän varmaan jollain erikoisjärjestelyillä homman sais niukin naukin alavireisesti toimimaan, mutta olisko se sitten oikeen muita bändin jäseniä kohtaan? (Oletuksena siis, että Daniela bändiin valittaisiin)
        Toivottavasti tyttö itse nyt huomaisi, että juttu kompastuu omaan mahdottomuuteensa. Jos ei huomaa, niin onpahan siinä sitten itserakkautta ja epäempaattisuutta kyllikseen.


      • Just
        minä kirjoitti:

        En ole Danielan mummi tai mutsi, kaikki vain eivät ole niin pahantahtoisia :)

        Onhan Daniela nuori, mutta lapsi nyt vain on tulossa, joten eiköhän tueta odotuksessa! Iloinen asiahan se on! Ja ihmisestä itsestään riippuu jaksaako ja haluaako samalla luoda uraa. Itselläni on lähipiirissä useita ihmisiä, jotka ovat jatkaneet "omia toimiaan" odotuksen ohella. Järjestelyähän se vaatii, ja ensiarvoisen tärkeää on lähipiirin tuki, mutta ei mahdotonta!

        Kyllähän se on iloinen asia, eikä pahansuopaisuudella tietenkään mitään voiteta, mutta väitän, että noin nuorella ei todellakaan ole käsitystä mitä lapsen saanti on. Tehdäänkö hänestä nyt sitten popidoli ja kaikki suomen 15- 17 vuotiaat fanit laittaa itsensä myötätunnosta paksuksi. Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, että hän olisi mitenkään huono laulaja ja uskon, että hän pystyy tulevaisuudessa luomaan uran alalla. Nyt jos hän antaa itsestään väärän kuvan, niin myöhemmin se onnistukkaan niin helposti.


    • fhf

      Jameliallakin pieni ja lapsi ja menestyvä laulu-ura. Kyllä Danielallakin on mahdollisuus hyvään uraan ainakin parin vuoden päästä.

      • juuri niin

        Osuit naulan kantaan. Danielalla on edessä varmasti menestystä laulu-uralla PARIN VUODEN PÄÄSTÄ! Sitten kun vauva on hiukan kasvanut on ihan OK aloittaa ura.
        Jos hän ei nyt ymmärrä lopettaa Popstars-kisaa, niin häneltä kyllä menee maine jo etukäteen. Se voi kostautua myöhemmin uraa luodessa.


      • Hyvinkää rules..
        juuri niin kirjoitti:

        Osuit naulan kantaan. Danielalla on edessä varmasti menestystä laulu-uralla PARIN VUODEN PÄÄSTÄ! Sitten kun vauva on hiukan kasvanut on ihan OK aloittaa ura.
        Jos hän ei nyt ymmärrä lopettaa Popstars-kisaa, niin häneltä kyllä menee maine jo etukäteen. Se voi kostautua myöhemmin uraa luodessa.

        Tuomari Micallakin pieni vauveli kun se alko noi bändihommat..mä näin sen joskus kantavan pientä vaippaikästä lasta asemalla...kyll se osaa tota Danielaa neuvoo...


      • Just
        Hyvinkää rules.. kirjoitti:

        Tuomari Micallakin pieni vauveli kun se alko noi bändihommat..mä näin sen joskus kantavan pientä vaippaikästä lasta asemalla...kyll se osaa tota Danielaa neuvoo...

        Micahan oli kovin raskaana ja synnytti kans, eikö.....


      • blue
        Just kirjoitti:

        Micahan oli kovin raskaana ja synnytti kans, eikö.....

        niin tosiaan, että eikös isätkin joudu hoitamaan lapsiaan. Mielenkiintoista lukea näitä keskusteluja tasa-arvonäkökulmasta: millaisia käsityksiä on naisten roolista.

        Sinänsä 19 vuotias on nuori, mutta miksi nykyaikana ihmiset eivät pystyisi synnyttymään lasta niin nuorena kun ennen se oli melkeinpä sääntö eikä poikkeus.


      • nannamamma
        blue kirjoitti:

        niin tosiaan, että eikös isätkin joudu hoitamaan lapsiaan. Mielenkiintoista lukea näitä keskusteluja tasa-arvonäkökulmasta: millaisia käsityksiä on naisten roolista.

        Sinänsä 19 vuotias on nuori, mutta miksi nykyaikana ihmiset eivät pystyisi synnyttymään lasta niin nuorena kun ennen se oli melkeinpä sääntö eikä poikkeus.

        ennen lapsia on tehty aika monessa perheessä jo 16-vuotiaana ja mitään tälläisiä superpitkiä äippälomia ei ole edes ollut kuin nykyään meillä on. Lapset on hoidettu suvun ja lastenhoitejien kanssa ja samal juostu töissä..
        Ja niiku Daniela on sanonu et hyvä tukkiverkosto löytyy ja niinpä lapsella on myös isä joka voi olla esim se joka sitä enempi hoitaa. Mä oikeasti vaan nostan hattua Danielalle jos jaksaa porskuttaa eteenpäin ja olen ylpeä hänen puolestaam että tukiverkosto löytyy!
        Annetaan hänen olla rauhassa ja pärjätä kilpailussa mihin kuuluukin.
        Ja tyttöbändistä ei tulis mitään ilman Danielaa.
        Kaikkea hyvää teille kaikille!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe