Hyvinvointia hyvinvointivaltiossa
Kirjoittanut: Suomalainen, 3 januari februari mars april maj juni juli augusti september
oktober november december 2002, 10:54 ip:
Hyvinvointia hyvinvointivaltiossa on alhainen rikollisuus,
hyvä perusturvallisuus, tuki vähäosaisille, kannustava ilmapiiri yrittäjille
ja todellinen demokratia jossa kansalainen kokee voivansa vaikuttaa asioihin.
Hyvinvointia on se, että asuinympäristössäsi asuu ihmisiä jotka puhuvat samaa kieltä
kuin sinä, jota kykenet ymmärtämään ja joiden kesken voi tuntea yhteisöllisyyttä.
Monikulttuurisuus on kaikissa maissa tuonut mukanaan turvattomuutta,
rikollisuuden selvää kasvua, eri etnisten ryhmittymien välisiä selkkauksia
ja perusturvallisuuden heikentymistä.
Euroajan alkaessa media toitottaa yksipuolisesti eurostoliiton mielekkyyttä.
Kansallismielisyys ja kiinnostus omia juuria kohtaan on samanaikaisesti kaikkialla
Euroopan maissa kasvussa. Tanskassa kansallismielinen Dansk Folkeparti sai 12
prosenttia
äänestäjien äänistä, Itävallassa kannatus on noin 30 % ja Norjassa jo noin 15 %.
Suomen suosituimmat kansallismieliset keskustelusivut löytyvät
osoitteesta
http://www.suomensisu.fi
Käykäähän tutustumassa. Myös asialliset vastaväittelijät ovat yleensä
olleet tervetulleita.
Suomen Sisun sivuilla on jo yli 187000 käyntiä huhtikuusta 1999.
Monikulttuurinen Tampere? EI KIITOS !
5
259
Vastaukset 5
- Patriootti
Minusta monikulttuurisuus on JEES. Minulla ei ole henkisiä pelkotiloja monikulttuurista Tamperetta kohtaan.
Useat kultturit ovat eläneet ja kukoistaneet jo silloin, kun täällä Suomessa vasta oma omaleimaisuus on ollut vasta alkutaipaleella. Vieraila kulttuureilla on siis paljon annettavaa. Suomihan on jo Euroopan amerikkalaisin maa. Monikulttuurisessä ympäristössä opimme huomaamaan, mikä todella on suomalaisuutta.
Tampereen kaupunkistartegiassa korostetan kaupungin kehittämistä monikulttuuriseksi. Se onkin ehdoton edellytys tietoyhteiskuntaa ja korkeaa koulutustasoa sekä kulttuurielämää korostavalle yhteiskunnalle. - Veronmaksaja
Suomen sisun pellet voisivat ottaa nenän pois perseestä, sormet korvista ja aukaista silmänsä. Teidän sukurutsaiset rotufantasianne ovat aikansa eläneet eikä niillä saada aikaan mitään hyvää. Ajamanne totalitäärinen yhteiskuntamalli ei ole mitään hyvinvointia. Minä voin pahoin kun naapurissa asuu patriootti luupää, joka tuntee yhteisöllisyyttä vain kaltaistensa itseään susiksi kuvittelevien lampaiden seurassa.
- Notnarrowmind
Turha tuollaisen provon matkaan on lähteä. Vaikka ei kaikista tarvitse pitää niin kaikkien kanssa täytyy tulla toimeen.
- Oliko ihan pakko?
Sinä ainakin menit vipuun kun vastasit KYMMENEN vuotta vanhaan viestiketjuun.
- Oli aivan pakko
Oliko ihan pakko? kirjoitti:
Sinä ainakin menit vipuun kun vastasit KYMMENEN vuotta vanhaan viestiketjuun.
Tuntuu olevan ajankohtainen aihe siitä huolimatta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568