Neitsyyden menettäminen aikuisiällä - pettymys?

sunkkis

Itse menetin poikuuteni ensimmäisen tyttöystäväni kanssa ollessani 17-vuotias. Ensimmäinen kerta oli aikamoista säätämistä, mutta lopuksi ähkäisin siemeneni silloisen tyttöystäväni sisälle. Tyttöystäväni oli tavallinen, mutta urheilullinen blondi, jonka kanssa ei ollut laukeamisongelmia - Päinvastoin.

Olen välillä miettinyt, mitä jos menettäisi neitsyytensä esim. 40-vuotiaana, miltä Se tuntuisi. Nainen olisi väistämättä hieman kulahtanut, paikat valahtaneet ja pillu ehkä synnytysten jälkeen väljä. Millainen kuva panemisesta jäisi mieleen, kun ensimmäinen poljenta olisi väljä ja ryppyinen? Olisi aika kurjaa jos ei 40v miehenä olisi koskaan saanut tuntea teinitytön pehmeää ja kiinteää vartaloa, hapuilevaa suuteloa ja kosketusta, ensimmäisiä suihinottokokeiluja, tai lämmintä pehmeää pillua.

Mitä mieltä olette? Oletteko menettäneet neitsyytenne jollekulle vanhemmalle naiselle, entä Oletteko saaneet ns. korvaavaa kokemusta aidosti kireästä teinipillusta?

4

528

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vierasmies26

en oo miettiny. ehkä jos joku sais antais minullekin, tuntuu että naiset ovat vaa nii valikoivia ja kranttuja. tietty olis kiva jos joku omanikäinen tai nuorempi tulis vastaa, tietty sit ku on ite jotain nelkyt nii voi olla vähän outoa, kun toine jo nuupahtanu.
      olen itse 26vuotias ja neitsyt.ja sis mies.

• NäinMeillä

Kaikkein tärkeintä seksissä on se, mitä tehdään ja miten tehdään. Ei siis se miltä toinen näyttää tai onko hän synnyttänyt. On juuri teinien kuvitelmia että vain teini tai nuori voi tuntua hyvältä koska hän on kaunis ja tiukka. Todellisuudessa monet nuoruuden kokeilut ovat hapuilevia ja kiusaantuneita. Vanhempana oppii rentoutumaan ja olemaan sinut itsensä kanssa ja seksikin muuttuu siksi paljon paremmaksi. Ei siinä muutama ryppy paljon paina kun toinen osaa tehdä ja sanoa juuri ne oikeat asiat ja oikealla tavalla. Mutta älkää huoliko, on teillä nuorillakin vielä toivoa. Joskus tekin vanhenette...

• kiitti vaa

Siellä jälleen eräskin empaattinen sankari kannustamassa neitsyitä itsemurhaan.

• Eka..

Äiddäni oli usein miehiä kylässä,välilläkin mustiakin .Katselin usein oven raosta kun sitää naitiin. Huomas kun katselin mutta anto katsoso. Kerran tuli alasti mun sänkyyn ja sano että saa kunnolla katsella. Siinä lähti poikuus vähän liiankin nuorena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      116
      2694
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      86
      2354
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      65
      1840
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1787
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      166
      1723
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1566
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1556
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      122
      1372
    9. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      377
      1281
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1269
    Aihe