Matkata rakkaani kanssa tandemilla ympäri suomea, norjaa..ihan minne vaan. Ennenkaikkea taivaltaa sitä yhteistä matkaa, jakamaan...
pesäääääääääää
Haaveitako vaan?
5
93
Vastaukset
- <<<
ois kiva käydä autokoulu. tehdä töitä ja sit vielä olla töissä ulkomailla ristiin rastiin mm usassa ja ruotsissa ja pisimmillään Italiassa asti
- ♥♥♥♥
ois upeeta reissata eurooppaa ja suomea ja junalla mm ruotsissa ja Italiassa. Portugalissa. Sveitsin tienoilla ja USA:ssa. Kanadassa. Ruotsissa. Ja suomessa ( Helsinki-Kokkola-Turku-Tampere. Tampere-Seinäjoki. Pori-Tampere.
- ♥♥♥♥♥♥♥
Ois upeeta tehdä töitä olla töissä mm ruotsissa ja Italiassa. Sveitsissä. Itävallassa. Ranskassa. Saksassa. Italiassa. Tanskassa. Ruotsissa USA:ssa.
- unelma torttu
♥♥♥♥♥♥♥ kirjoitti:
Ois upeeta tehdä töitä olla töissä mm ruotsissa ja Italiassa. Sveitsissä. Itävallassa. Ranskassa. Saksassa. Italiassa. Tanskassa. Ruotsissa USA:ssa.
Itse haaveilen siitä että osaisin vielä hypätä, lyödä kantapäät yhteen, viheltää ja pieraista yhtä aikaa. Se on minun unelmani.
- ♥♥♥♥♥♥
unelma torttu kirjoitti:
Itse haaveilen siitä että osaisin vielä hypätä, lyödä kantapäät yhteen, viheltää ja pieraista yhtä aikaa. Se on minun unelmani.
Ois upeaa omistaa koira/koiria ja harrastaa näyttelyitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2094646- 1882606
- 671532
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961210- 1261134
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071130Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91122- 711081
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1381060- 109989