Minkä ikäsii pelaajii?

Manmu

Haluaisin vaan tietää,että minkä ikäsii pelaajia Simsseillä on? Ite oon 15-vuotias.
Mä en oo yli vuoteen pelannu Simssiä,koska kyllästyin siihen kaiketi liikaa pelattuani, mutta nyt mua kiinnostais hankkia Sims 2...Onkohan järkevä hankinta..? Eroaako se paljon ykkösestä? Säilyykö mielenkiinto pitempään?
Kiitos kaikille jotka otitte kantaa ja vastasitte kysymyksiini! :D

18

1039

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • senu

      mä oon 14 ja pelaan simsiä

    • villikissa91

      Mä oon 13, niinku nimimerkistäkin näkyy.
      Ja mun veli pelaa kans Simssii ja se on 11w.

    • täti

      42 v ja pelaan nyt kakkosta, ykkönen oli ennen. Mun tyttö on 12 ja pelaa myös. Mukavasti menee vanhemmankin aika pelatessa.

      • Jessie

        16 olen ja pelaan Simsiä, parempi mielestäni kuin ykkönen, enemmän mahollisuuksia, itse aikoinaan kyllästyin myös Sims 1.


      • toinen täti

        Olen 39 ja pelaan Simssi 2 ja muitakin simssejä esim SimCity.
        Hauskaa että muitakin vanhempia pelaa.


    • 17v

    • Sims1994

      Mä ooooooooooooooooooooooon 10w ja mun nimimerkistki näkyy!!!!!!!!!!! hehhhehehehhe

      • jips

        13 ja pelaa sims 2 innolla! itekin kyllästyin sims 1 uskon et en varmaan nopeest kyllästy sims 2 koska on nii hyvä! :)


    • apaavi

      No mää taas oon 12 vuotta.

      • Amanda

        ..en kerro et oon 20wee ja pelaan kakkosta.. En kerenny kunnolla ees ykkösen makuun ku mun 26wee avokki kanto kakkosen kotiin (olevinaan ihan vaan mun mieliks, ite se sitä ensimmäisenä pelas).. ;D


    • Kaisu

      Olen 25 v. ja just sain Sims 2, joka on aivan ihana verrattuna 1:een.

    • suitsis

      oon 27 v.

    • Kika

      Mä oon 32-v. ja tykkäsin sikana ykkösestäkin, vaikka oli välillä pitkiä kausia etten pelannukkaan. Kyllä tää kakkonen tuntuu viel paljon upeemmalta, monimuotosempi.

    • phoe

      oon 11w ja kandee ostaa kakkonen... mä en voi ku se ei toimi meiän koneel

    • nightfall89

      Jeps,minä oon 14..vielä :P.Ja on kyllä järkevä hankinta :)

      • SimsAngel

        oon nyt 12.v ja tammikuussa tulee iäkseni UPEAT 13 vuotta.. njäh njäh... :D :D

        en ite omista sims 2 mut musta tuntuu et siihe ei kyl helpolla kyllästy, niin mukavaa komenttii on näil palstoil ollu siitä sims kakkosest, et luulen et sitä VÄHINTÄÄN vuoden pelaa, ilman ettei kyllästy (tai no jos ajattelit sitä joka sekunti, tai päivä pelaa, niin sitten voitkin nopeesti kyllästyy :D )

        :D mutta minäpä meen kerää tästä rahaa, koti töil väsäämällä, että saisin varaa tohon sims 2 :D hih hih hih.. viis euroo viikossa.. hmm, juu juu, en saa niit viittä euroo jos en tee SOVITTUJA koti töitä :D
        mutta seli seli seli jäkä jäkä, oon niin kova puhumaan et kirjotan varmaan koht koko palstan :D heh heh


      • 94.v
        SimsAngel kirjoitti:

        oon nyt 12.v ja tammikuussa tulee iäkseni UPEAT 13 vuotta.. njäh njäh... :D :D

        en ite omista sims 2 mut musta tuntuu et siihe ei kyl helpolla kyllästy, niin mukavaa komenttii on näil palstoil ollu siitä sims kakkosest, et luulen et sitä VÄHINTÄÄN vuoden pelaa, ilman ettei kyllästy (tai no jos ajattelit sitä joka sekunti, tai päivä pelaa, niin sitten voitkin nopeesti kyllästyy :D )

        :D mutta minäpä meen kerää tästä rahaa, koti töil väsäämällä, että saisin varaa tohon sims 2 :D hih hih hih.. viis euroo viikossa.. hmm, juu juu, en saa niit viittä euroo jos en tee SOVITTUJA koti töitä :D
        mutta seli seli seli jäkä jäkä, oon niin kova puhumaan et kirjotan varmaan koht koko palstan :D heh heh

        10!


    • Simpura

      ...kohta 29

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe