Minä tykkään seurata lätkäpeliä seisomakatsomosta vaikka varaa olisi tietysti seurata peliä istumakatsomosta.
Seisomakatsomossa on paras tunnelma koska siellä on ne kovimmat fanit(näin ainakin meillä Porissa Isomäenhallissa).
Mutta Jaffahallist...siis Hartwall Areenassa ei ole näitä seisomakatsomoita ja sen kyllä huomaa kun.
Hartwall Areenasta puuttuu se riemu mitä on meillä Porissa. Muuten ei ole Hartwalista mitään valittamista. Paras halli palveluiltaan koko Suomessa ja ehkäpä Euroopassakin?
Seisomakatsomot rulettaa!
4
414
Vastaukset
- sachl
tuuha tänne mein kisapuistoo ni näät mikä se on suomen paras jääkiekkohalli.
p.s. tosin ei lappeenrannan jäähallia voi ees jäähalliks sanoa, sehän on navetta jossa haisoo sonta. - BigRed
Seisomokatsomoista loistava esimerkki Rinkelinmäen sikakatsomo. On kyllä tunnelmaa jokseenkin erilailla kuin Hartwall arenan lehtereillä. Suosittelen kokemusta jokaiselle. Siellä todellakin kaikki tosifanit viihtyvät.
Tosin IFK:n paita päällä en uskalla sikakatsomoon mennä, hyvä että ylipäänsä Rinkelinmäelle, melkein jo kerran sain näkööni... Mutta muita Kerhon matseja käyn mielelläni katsomassa sikakatsomossa seisten. Hauskaa pienen naiseläjän mylviä kohteliaiden äijäin seassa. =)- minä
joo samaa mieltä tampereella on paras fiilinki seisomokatsomossa...
- raksila
minä kirjoitti:
joo samaa mieltä tampereella on paras fiilinki seisomokatsomossa...
raksilassa sitä tunnelmaa vasta onkin.. jossaki hartwalilla kaikuu ku on nii iso halli ja vähän katsojia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944293Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10969
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780