Onko tietoa milloin ilmestyy Kuninkaan paluun extended edition
milloin ilmestyy
11
782
Vastaukset
- Kati
Extended ilmestyy 14.12.2004.
- typerys..
Onko tuossa pidennetyssä versiossa suomitekstitystä? ollaan juuri saatu laite,ja vasta puolin opettelen sen käyttöä,joissain dvd-leffoissa saa heti tekstityksen helposti,laitettua mutta monesti käy niin että aloitan katsoa elokuvaa ja tekstitystä ei ole..osaisiko joku sanoa mistä valikosta kielimuutetaan(teksti), minulla ei siis edes noita aiempia dvd:nä..mutta ajon hankkia ne siis pidennetyt versiot,kotoa kun löytyy vain videona..
ja myös lisäkysymys:
mitä kaikkea ekstraa tuosta sormuksen ritarit ja kaksi tornia pidennetystä versiosta löytyy? kiinostaisi tietää kuin olen vaan nuo teatteriversiot nähnyt...kiitos jo etukäteen..=) - typerys..........
typerys.. kirjoitti:
Onko tuossa pidennetyssä versiossa suomitekstitystä? ollaan juuri saatu laite,ja vasta puolin opettelen sen käyttöä,joissain dvd-leffoissa saa heti tekstityksen helposti,laitettua mutta monesti käy niin että aloitan katsoa elokuvaa ja tekstitystä ei ole..osaisiko joku sanoa mistä valikosta kielimuutetaan(teksti), minulla ei siis edes noita aiempia dvd:nä..mutta ajon hankkia ne siis pidennetyt versiot,kotoa kun löytyy vain videona..
ja myös lisäkysymys:
mitä kaikkea ekstraa tuosta sormuksen ritarit ja kaksi tornia pidennetystä versiosta löytyy? kiinostaisi tietää kuin olen vaan nuo teatteriversiot nähnyt...kiitos jo etukäteen..=)mitä kaikkea ekstraa tuosta sormuksen ritarit ja kaksi tornia pidennetystä versiosta löytyy? kiinostaisi tietää kuin olen vaan nuo teatteriversiot nähnyt...
- samwise
typerys.. kirjoitti:
ja myös lisäkysymys:
mitä kaikkea ekstraa tuosta sormuksen ritarit ja kaksi tornia pidennetystä versiosta löytyy? kiinostaisi tietää kuin olen vaan nuo teatteriversiot nähnyt...kiitos jo etukäteen..=)on siinä..
ne hankitaan set up scene and options....
sormuksen ritareista löytyy:bonuslevy1: 6dokumenttia(tolkien,sitten jotain muit aiheita..),keski-maan intesaktiivinen kartta(seuraa saattueen reittiä),kuvagallerioita ja kohtausten kuvakäsikirjoituksia ja luonnoksia vertailussa lopulliseen leffaan..bonuslevy2: 2alkuperäisdokkarii(näyttelijät,kuvaukset,päivä hobittina,erikoistehosteet,jälkituotanto,leikkaus,musiikki,ääni ja leffan julkaisu),kuvagallerioita ja kuvia kulissien takaa
kahdesta tornista löytyy: bonuslevy1 5 alkuperäisdokkarii(kirjasta kässärix,keski-maan synty,...),2 interaktiivista karttaa(keski-maaja uusi-seelanti keski-maana),kuvagallerioita bonuslevy 2:8 dokkarii(kamerat keski-maassa,suurusmallit,..),interaktiivinen helmin syvänteen taistelun äänidemonstraatio ja kuvagallerioita....
toivottavasti autto... :) - typerys.....
samwise kirjoitti:
on siinä..
ne hankitaan set up scene and options....
sormuksen ritareista löytyy:bonuslevy1: 6dokumenttia(tolkien,sitten jotain muit aiheita..),keski-maan intesaktiivinen kartta(seuraa saattueen reittiä),kuvagallerioita ja kohtausten kuvakäsikirjoituksia ja luonnoksia vertailussa lopulliseen leffaan..bonuslevy2: 2alkuperäisdokkarii(näyttelijät,kuvaukset,päivä hobittina,erikoistehosteet,jälkituotanto,leikkaus,musiikki,ääni ja leffan julkaisu),kuvagallerioita ja kuvia kulissien takaa
kahdesta tornista löytyy: bonuslevy1 5 alkuperäisdokkarii(kirjasta kässärix,keski-maan synty,...),2 interaktiivista karttaa(keski-maaja uusi-seelanti keski-maana),kuvagallerioita bonuslevy 2:8 dokkarii(kamerat keski-maassa,suurusmallit,..),interaktiivinen helmin syvänteen taistelun äänidemonstraatio ja kuvagallerioita....
toivottavasti autto... :)mitä tarinan kannalta on lisää noissa kahdessa?
eli onko sormuksen ritareissa hautakumpuja? Tomia? - samwise
typerys..... kirjoitti:
mitä tarinan kannalta on lisää noissa kahdessa?
eli onko sormuksen ritareissa hautakumpuja? Tomia?ei oo....
- samwise
samwise kirjoitti:
ei oo....
fotr:in ja ttt:n pidennetyistä?????(kohtauksista?)
- typerys......
samwise kirjoitti:
fotr:in ja ttt:n pidennetyistä?????(kohtauksista?)
Niin kun tuohon kuninkaan paluu pidennetystä tulee näkymään: kun noitakuningas kohtaa gandalfin,eowyn ja faramir "momentit"..sekä sauronin suu jne..
Niin mitä samoin noissa fotr:ssä ja ttt:ssä nähdään?
vai eikö muka ole mitään, kuin nuo miten elokuvaa tehtiin jne...tajusitkohan nyt...? - Nimetön
typerys...... kirjoitti:
Niin kun tuohon kuninkaan paluu pidennetystä tulee näkymään: kun noitakuningas kohtaa gandalfin,eowyn ja faramir "momentit"..sekä sauronin suu jne..
Niin mitä samoin noissa fotr:ssä ja ttt:ssä nähdään?
vai eikö muka ole mitään, kuin nuo miten elokuvaa tehtiin jne...tajusitkohan nyt...?siis kyllä niissä kaikissa pidennetyissä versioissa on lisää juonta eli lisää tapahtumia. eli myös fotr ja ttt:ssä on lisää kohtauksia,kuten kuninkaan paluussakin.
- TSH-fani-92-
Se tulee Marraskuussa 2004
- pöpö
marraskuussa? miksi tsh:n viralliset sivut väittävät että joulukuussa. ettet olisi käyttänyt epäluotettavia lähteitä tai sitten olen missannut jotain tärkeää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855422Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.433601Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612975Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462181Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611946Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2941783- 471606
- 961441
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91333