Onko tietoa milloin ilmestyy Kuninkaan paluun extended edition
milloin ilmestyy
11
698
Vastaukset
- Kati
Extended ilmestyy 14.12.2004.
- typerys..
Onko tuossa pidennetyssä versiossa suomitekstitystä? ollaan juuri saatu laite,ja vasta puolin opettelen sen käyttöä,joissain dvd-leffoissa saa heti tekstityksen helposti,laitettua mutta monesti käy niin että aloitan katsoa elokuvaa ja tekstitystä ei ole..osaisiko joku sanoa mistä valikosta kielimuutetaan(teksti), minulla ei siis edes noita aiempia dvd:nä..mutta ajon hankkia ne siis pidennetyt versiot,kotoa kun löytyy vain videona..
ja myös lisäkysymys:
mitä kaikkea ekstraa tuosta sormuksen ritarit ja kaksi tornia pidennetystä versiosta löytyy? kiinostaisi tietää kuin olen vaan nuo teatteriversiot nähnyt...kiitos jo etukäteen..=) - typerys..........
typerys.. kirjoitti:
Onko tuossa pidennetyssä versiossa suomitekstitystä? ollaan juuri saatu laite,ja vasta puolin opettelen sen käyttöä,joissain dvd-leffoissa saa heti tekstityksen helposti,laitettua mutta monesti käy niin että aloitan katsoa elokuvaa ja tekstitystä ei ole..osaisiko joku sanoa mistä valikosta kielimuutetaan(teksti), minulla ei siis edes noita aiempia dvd:nä..mutta ajon hankkia ne siis pidennetyt versiot,kotoa kun löytyy vain videona..
ja myös lisäkysymys:
mitä kaikkea ekstraa tuosta sormuksen ritarit ja kaksi tornia pidennetystä versiosta löytyy? kiinostaisi tietää kuin olen vaan nuo teatteriversiot nähnyt...kiitos jo etukäteen..=)mitä kaikkea ekstraa tuosta sormuksen ritarit ja kaksi tornia pidennetystä versiosta löytyy? kiinostaisi tietää kuin olen vaan nuo teatteriversiot nähnyt...
- samwise
typerys.. kirjoitti:
ja myös lisäkysymys:
mitä kaikkea ekstraa tuosta sormuksen ritarit ja kaksi tornia pidennetystä versiosta löytyy? kiinostaisi tietää kuin olen vaan nuo teatteriversiot nähnyt...kiitos jo etukäteen..=)on siinä..
ne hankitaan set up scene and options....
sormuksen ritareista löytyy:bonuslevy1: 6dokumenttia(tolkien,sitten jotain muit aiheita..),keski-maan intesaktiivinen kartta(seuraa saattueen reittiä),kuvagallerioita ja kohtausten kuvakäsikirjoituksia ja luonnoksia vertailussa lopulliseen leffaan..bonuslevy2: 2alkuperäisdokkarii(näyttelijät,kuvaukset,päivä hobittina,erikoistehosteet,jälkituotanto,leikkaus,musiikki,ääni ja leffan julkaisu),kuvagallerioita ja kuvia kulissien takaa
kahdesta tornista löytyy: bonuslevy1 5 alkuperäisdokkarii(kirjasta kässärix,keski-maan synty,...),2 interaktiivista karttaa(keski-maaja uusi-seelanti keski-maana),kuvagallerioita bonuslevy 2:8 dokkarii(kamerat keski-maassa,suurusmallit,..),interaktiivinen helmin syvänteen taistelun äänidemonstraatio ja kuvagallerioita....
toivottavasti autto... :) - typerys.....
samwise kirjoitti:
on siinä..
ne hankitaan set up scene and options....
sormuksen ritareista löytyy:bonuslevy1: 6dokumenttia(tolkien,sitten jotain muit aiheita..),keski-maan intesaktiivinen kartta(seuraa saattueen reittiä),kuvagallerioita ja kohtausten kuvakäsikirjoituksia ja luonnoksia vertailussa lopulliseen leffaan..bonuslevy2: 2alkuperäisdokkarii(näyttelijät,kuvaukset,päivä hobittina,erikoistehosteet,jälkituotanto,leikkaus,musiikki,ääni ja leffan julkaisu),kuvagallerioita ja kuvia kulissien takaa
kahdesta tornista löytyy: bonuslevy1 5 alkuperäisdokkarii(kirjasta kässärix,keski-maan synty,...),2 interaktiivista karttaa(keski-maaja uusi-seelanti keski-maana),kuvagallerioita bonuslevy 2:8 dokkarii(kamerat keski-maassa,suurusmallit,..),interaktiivinen helmin syvänteen taistelun äänidemonstraatio ja kuvagallerioita....
toivottavasti autto... :)mitä tarinan kannalta on lisää noissa kahdessa?
eli onko sormuksen ritareissa hautakumpuja? Tomia? - samwise
typerys..... kirjoitti:
mitä tarinan kannalta on lisää noissa kahdessa?
eli onko sormuksen ritareissa hautakumpuja? Tomia?ei oo....
- samwise
samwise kirjoitti:
ei oo....
fotr:in ja ttt:n pidennetyistä?????(kohtauksista?)
- typerys......
samwise kirjoitti:
fotr:in ja ttt:n pidennetyistä?????(kohtauksista?)
Niin kun tuohon kuninkaan paluu pidennetystä tulee näkymään: kun noitakuningas kohtaa gandalfin,eowyn ja faramir "momentit"..sekä sauronin suu jne..
Niin mitä samoin noissa fotr:ssä ja ttt:ssä nähdään?
vai eikö muka ole mitään, kuin nuo miten elokuvaa tehtiin jne...tajusitkohan nyt...? - Nimetön
typerys...... kirjoitti:
Niin kun tuohon kuninkaan paluu pidennetystä tulee näkymään: kun noitakuningas kohtaa gandalfin,eowyn ja faramir "momentit"..sekä sauronin suu jne..
Niin mitä samoin noissa fotr:ssä ja ttt:ssä nähdään?
vai eikö muka ole mitään, kuin nuo miten elokuvaa tehtiin jne...tajusitkohan nyt...?siis kyllä niissä kaikissa pidennetyissä versioissa on lisää juonta eli lisää tapahtumia. eli myös fotr ja ttt:ssä on lisää kohtauksia,kuten kuninkaan paluussakin.
- TSH-fani-92-
Se tulee Marraskuussa 2004
- pöpö
marraskuussa? miksi tsh:n viralliset sivut väittävät että joulukuussa. ettet olisi käyttänyt epäluotettavia lähteitä tai sitten olen missannut jotain tärkeää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408