Onko mahollista mitenkään saada englanninkieliseen XP:hen suomenkielistä päivitystä. Koneen sain jo valmiiksi englanninkielisenä...
Xp:n suomenkielinen versio???
6
1060
Vastaukset
- tietenkin
Mutta vain ostamalla suomenkielinen xp :(
- vilhelmiina
etsi Microsoftin eng.sivuilta MUI (Multilanguage packet).Muistelen paketin kooksi n.94mb ja soveltuu ainoastaan XP professionaaliin.Selailemalla asia selviää.
- jaaha
vilhelmiina kirjoitti:
etsi Microsoftin eng.sivuilta MUI (Multilanguage packet).Muistelen paketin kooksi n.94mb ja soveltuu ainoastaan XP professionaaliin.Selailemalla asia selviää.
luuletko että M$ sellasta ilmaseks jakaa? maksullinen tuotehan se on ja löytynee ehkä joltain ware saitilta/p2p:stä.
- Narg
vilhelmiina kirjoitti:
toimii hyvin. Kiitoksi sinulle vilhelmiina.
Ja te näsäviisaat. Miksi edes vaivauduttu vastaaman kun teillä ei ole tietoa??? - Jukka
Narg kirjoitti:
toimii hyvin. Kiitoksi sinulle vilhelmiina.
Ja te näsäviisaat. Miksi edes vaivauduttu vastaaman kun teillä ei ole tietoa???Minulla on saksankielinen Windows XP home edition ja yritän sitä vastaavasti päivittää suomenkieliseksi (tai englanninkielinenkin käy) mutta ei tunnu onnistuvan... microsoftin sivuilta ladattavan kielipaketin asennus herjaa että SP2 ei ole asennettu vaikka se on asennettu. Mahtaakohan ongelma olla että minulla on ainoastaan XP:n home edition versio vai että Windows SP2 on myös saksan kielinen eikä suomenkielinen (suomenkielisen SP2:n asennus ei onnistu saksankielisen windowsin päälle) - vai jotain muuta?
Olisikohan mitään vihjeitä ongelmaani??? Kiitos! - Narg
Jukka kirjoitti:
Minulla on saksankielinen Windows XP home edition ja yritän sitä vastaavasti päivittää suomenkieliseksi (tai englanninkielinenkin käy) mutta ei tunnu onnistuvan... microsoftin sivuilta ladattavan kielipaketin asennus herjaa että SP2 ei ole asennettu vaikka se on asennettu. Mahtaakohan ongelma olla että minulla on ainoastaan XP:n home edition versio vai että Windows SP2 on myös saksan kielinen eikä suomenkielinen (suomenkielisen SP2:n asennus ei onnistu saksankielisen windowsin päälle) - vai jotain muuta?
Olisikohan mitään vihjeitä ongelmaani??? Kiitos!Jos poistat SP2:sen ensin ja sitten vasta MUI. Itellä ainakin oli sp2:n kanssa tosi suuria ongelmia joten sitä ei enää koneella ole. Odottelen vielä parannettua versiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760