Mitäkö mietin?

JYPPIII

Mietin kuinka voi ryssiä jatkuvasti. Päästää nyt viimeinen jätkä, jolla on munaa pois joukkuesta Jonne. Vielä kun tarjoilette Miika Lahden Lukolle, niin taidan alkaa kiskoa keltaista nuttua niskaan. Jopa fanattisimmatkin vanhat JYP-fanit ovat alkaneet haikailee Lukon suuntaan.

No katsellaan koti sohvalta kuinka syvälle suohon Virtanen Tyni kaksikko Jypin upottaa. Luvassa huonoa menestystä, talousvaikeuksia ja munatonta peliä ala´ Virtanen.

http://www.jypliiga.fi/uutiset/mita-viela-mietit

4

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kentänlaidalta

      Virtanen tuhonenkeli tappaa yhtä hyvin pukukopissa, kuin katsomossakin.

      • Firtanen ulos

        HPK Pelissä 2500 katsojaa firtanen tappaa dynin kanssa Jypin. Kannattiko myydä fanien suosikki Lukkoon, kannattiko? Ei munaa, ei katsojia, pelkkää sekoilua.


      • JYPPIII
        Firtanen ulos kirjoitti:

        HPK Pelissä 2500 katsojaa firtanen tappaa dynin kanssa Jypin. Kannattiko myydä fanien suosikki Lukkoon, kannattiko? Ei munaa, ei katsojia, pelkkää sekoilua.

        Virtasen takia katsomosta puuttuu 500 katsoja/peli. Kustannukset ukonpidosta on yli 300 000 euroa vuosi. Hyvä Tyni, erinomaista bisnestä Seppänen.


    • JYPPIII

      Hyökkäys on vaan niin kova, että huonollakin valmennuksella tulee maaleja ja voittoja. Onne kovia jätkiä nuo konkarit, kun tietävät mikälainen goutsi heillä on ja silti painavat kypällä. Ammattilaisia viimeisen päälle, vaikka säälipleijjari paikasta pelataan 1 1 tohelon takia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      360
      3599
    2. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      368
      1456
    3. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      175
      1169
    4. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      83
      993
    5. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      54
      981
    6. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      819
    7. Hei hei heinäkuu

      Näin se kesä etenee. Hyvää päivää. 😊🖤🌞🌻
      Ikävä
      187
      814
    8. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      40
      750
    9. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      90
      748
    10. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      33
      734
    Aihe