Toisen mahdollisuuden Jumala

Tony A.

Hyvät uutiset ovat että Jeesus rakastaa sinua.

Kaikki ihmiset ympäri maailmaa uskovat asioihin joita ei voi nähdä. Painovoimaan, sähköön ja niin edelleen. Ei se sitä tarkoita että et voi uskoa jos et näe Jumalaa.

Uskovaisuus ei tarkoita sitä että uskonnollistut. Se ei ole uskovaisia vaatteita eikä kieltä. Kysymys on siitä että sinulla on oikea suhde Jeesukseen. Ilman sitä homma ei toimi.
Raamattu sanoo että Jumala on pyhä ja taivas on pyhä. Pyhä tarkoittaa täydellistä. On tärkeä ymmärtää, ettei Jumala päästä mitään epäpyhää taivaaseen, sillä muuten taivas ei olisi pyhä pyhä.
Kukaan meistä ei ole täydellinen, kyllä voin olla hyvä mutta en voi olla täydellinen.

Raamattu kuvaa Jumalaa rakastavana isänä. Tämä isä rakastaa jokaista miestä, naista, tyttöä ja poikaa maailmassa. Rodulla tai uskonnolla ei ole väliä, eikä saavutuksillamme tai mokailuilla. Hän haluaa meistä jokaisen pääsevän taivaaseen. Tämä on syy miksi 2000 vuotta sitten Jumala päätti korjata tilanteen.
Hän lähetti ainoan poikansa Jeesuksen, ainoan täydellisen ihmisen. Silloin kun hän kuoli ristillä ottaakseen meidän rangaistuksen, hänelle tuli oikeus antaa meille anteeksi. Jos teemme nen kaksi yksinkertaista asiaa voimme saada anteeksi.

Jokaisella on Jumalan mentävä aukko sydämmessä, jokainen meistä yrittää tyydyttää tätä aukkoa elämässään erilaisilla asioilla. Moni yrittää tyydyttää sitä rahalla. Sen takia me tehdään töitä ja opiskellaan ja huijataan että saadaan rahaa.
Mutta kun me kuollaan, mitä me tehdään sillä rahalla.
Monet yrittävät tyydyttää elämänsä hetkellisillä asioilla ryypäten, käyttäen aineita ja shoppaillen. Me kerätään asioita joissa on parasta ennen päivä.

Mutta se mitä et ole vielä koskaan kokeillut on Jeesus.

Joh.8:34, "Jeesus vastasi heille: Totisesti, totisesti minä sanon teille. Jokainen, joka tekee syntiä on synnin orja. Orja ei pysy talossa iäti, mutta poika pysyy. Jos siis poika eli Jeesus vapauttaa teidät, olette todella vapaita."

Ne kaksi asiaa jotka täytyy tehdä on rukoilla ja pyytää synnit anteeksi.

12

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vielä lopuksi

      Jatkan asiasta toinen mahdollisuus

      Niin tulkaa, käykäämme oikeutta keskenämme, sanoo Herra. Vaikka teidän syntinne ovat veriruskeat, tulevat ne lumivalkeiksi; vaikka ne ovat purppuranpunaiset, tulevat ne villanvalkoisiksi. (Jesaja 1. Vanha Testamentti)

    • paitsio325

      Painovoiman ja sähkön näen toiminnassa tällä istumalla. Jumalista ei ole mitään objektiivista todistetta.

      • uskoa sekin on

        Uskothan sinä herääväsi huomenna ja taas päivä alkaa, miten niin muka näet pelkän sähkön ja painovoiman toiminnassa?


      • uskoa sekin on kirjoitti:

        Uskothan sinä herääväsi huomenna ja taas päivä alkaa, miten niin muka näet pelkän sähkön ja painovoiman toiminnassa?

        Ööö...kero miten sä tuon viestin tänne palstalle näpyttelit? Tietokoneella? Millä se toimii?? Uskollako?? Ei...sähköllä :) Onko tämä todiste sähkön toiminnasta? Kyllä :)

        Et näe tietokoneen bittejä..mutta tietokone toimii. Et näe sähköä...mutta valot palaa. Et näe jumala..mutta??? Ei mitään todisteita :D


    • ---

      Tuon kaiken voi sanoa huomattavasti lyhyemminkin. Vaikkapa näin:

      Hevonpaskaa.

      • uskoa sekin vaan on

        Uskothan sinä että osaat kävellä vielä huomennakin ja että olet silloin vielä elossa, sekin on uskoa, ei mitään hevonpaskaa vaikka sen voi nähdä ja tuntea konkreettisesti.


      • .-.-.-.
        uskoa sekin vaan on kirjoitti:

        Uskothan sinä että osaat kävellä vielä huomennakin ja että olet silloin vielä elossa, sekin on uskoa, ei mitään hevonpaskaa vaikka sen voi nähdä ja tuntea konkreettisesti.

        Se on todennäköistä tällä hetkellä, että olen huomennakin hengissä.


    • hevonpaskaa1

      Tämä kristinuskon jumalahan, kuten ne kaikki muutkin jumalat leikkivät nykyään piilosta ja ainut 'todiste' heidän olemassaolostaan on tuhansia vuosia sitten paimentolaisten kertomat tarinat...

      Yllä oleva kiteytti asian hyvin eli: hevonpaskaa

      • rukoile Jumalalle!

        Kuinkahan monta ihmistä on tähän asti uskonut ja tullut uskoon? Ei Jumala silloin mitään piilosta leiki. Hän antaa uskon lahjaksi kun sinä sitä häneltä rukoillen pyydät. Minä olen yksi ihminen tuhansien joukosta joka uskon Jumalaan, olen uskossa.


      • kuinka monta kertaa?
        rukoile Jumalalle! kirjoitti:

        Kuinkahan monta ihmistä on tähän asti uskonut ja tullut uskoon? Ei Jumala silloin mitään piilosta leiki. Hän antaa uskon lahjaksi kun sinä sitä häneltä rukoillen pyydät. Minä olen yksi ihminen tuhansien joukosta joka uskon Jumalaan, olen uskossa.

        Jeesukselta kysyttiin, että kuinka monta kertaa olisi annettava anteeksi ihmiselle joka on rikkonut sinua vastaan, oikein seitsemänkö kertaa? Jeesus vastasi ja sanoi: Ei seitsemän vaan seitsemän kertaa seitsemän kertaa.
        Kai sinä ymmärrät että tottakai Jumalakin antaa langenneelle uuden mahdollisuuden ja hän saa anteeksi kun pyytää, ja saa aloittaa taas alusta uskon tiellä!


      • Hienoa...
        rukoile Jumalalle! kirjoitti:

        Kuinkahan monta ihmistä on tähän asti uskonut ja tullut uskoon? Ei Jumala silloin mitään piilosta leiki. Hän antaa uskon lahjaksi kun sinä sitä häneltä rukoillen pyydät. Minä olen yksi ihminen tuhansien joukosta joka uskon Jumalaan, olen uskossa.

        Kaikki jumalatko ovat todellisia joihin joku uskoo.


      • .-.-.-.
        Hienoa... kirjoitti:

        Kaikki jumalatko ovat todellisia joihin joku uskoo.

        Täytyy varmuudeks uskoa kaiikkiin ja keksiä huviks pari omaa :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      456
      3326
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      436
      3115
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      127
      2849
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2202
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2050
    6. 182
      1420
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1347
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1226
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      81
      1200
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1050
    Aihe