teemu tippu :(

no höhö teemu tippu pois ja juho jatkaa tää on niin epist.. olihan teemu parempi kun juho ainakin mun mielest... vai mitä mieltä te ootte??? ottakaa kantaa

7

1346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ema

Musta pojat oli kummatki hyviä. Itselleni oli aivan sama kumpi tippui, koska eivät ole suosikkejani. Tytöistä ihan oikein, et Miina tippu. Ei ollu kovun hyvä muihin tyttöihin verrattuna.

• en..

olis osannu sanoa, kumpi putoaa. Mutta hyvä, kun se ärsyttävä Miina putosi. Lauloi ihan ok, mutta se yliesittäminen oli niin ärsyttävää katsottavaa!! Hyi yäk!

Suomen kansa on puhunut..

• Juuuso

porukan kehnoin laulaja. Ei tippunu vielä, mutt tippuu jatkossa. Ois kyllä ansainnu tippua jo nyt.

• Minä vaan

Hei.olisko poitsu hieman liian varma itsestään..ylimielisyys loisti ja kauas..puhu itsestään ennen tulosten selviämistä -teen tätä ARTISTINA...?..hoh hoijaa..onneks pissipää putos jo ennen ku ehti leijua enempää...

• tee

..teemuhan siis oli jo artisti..! sillä oli jotai artistihommeleita tai jotai jo ennen popstarsia.

• uiks
        tee kirjoitti:

..teemuhan siis oli jo artisti..! sillä oli jotai artistihommeleita tai jotai jo ennen popstarsia.

on ihanparas itte tykkään paljon!!ja niin hyvännäköiki,nam!!

• mun
        uiks kirjoitti:

on ihanparas itte tykkään paljon!!ja niin hyvännäköiki,nam!!

juho hyvännäkönen..!? taitaa olla silmis jotai vikaa..!! ja muutenkin se on pikkusen lapsellinen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5177
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4066
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2179
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1887
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1795
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1434
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1250
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1036
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe