no höhö teemu tippu pois ja juho jatkaa tää on niin epist.. olihan teemu parempi kun juho ainakin mun mielest... vai mitä mieltä te ootte??? ottakaa kantaa
teemu tippu :(
7
1333
Vastaukset
- Ema
Musta pojat oli kummatki hyviä. Itselleni oli aivan sama kumpi tippui, koska eivät ole suosikkejani. Tytöistä ihan oikein, et Miina tippu. Ei ollu kovun hyvä muihin tyttöihin verrattuna.
- en..
olis osannu sanoa, kumpi putoaa. Mutta hyvä, kun se ärsyttävä Miina putosi. Lauloi ihan ok, mutta se yliesittäminen oli niin ärsyttävää katsottavaa!! Hyi yäk!
Suomen kansa on puhunut..
- Juuuso
porukan kehnoin laulaja. Ei tippunu vielä, mutt tippuu jatkossa. Ois kyllä ansainnu tippua jo nyt.
- Minä vaan
Hei.olisko poitsu hieman liian varma itsestään..ylimielisyys loisti ja kauas..puhu itsestään ennen tulosten selviämistä -teen tätä ARTISTINA...?..hoh hoijaa..onneks pissipää putos jo ennen ku ehti leijua enempää...
- tee
..teemuhan siis oli jo artisti..! sillä oli jotai artistihommeleita tai jotai jo ennen popstarsia.
- uiks
tee kirjoitti:
..teemuhan siis oli jo artisti..! sillä oli jotai artistihommeleita tai jotai jo ennen popstarsia.
on ihanparas itte tykkään paljon!!ja niin hyvännäköiki,nam!!
- mun
uiks kirjoitti:
on ihanparas itte tykkään paljon!!ja niin hyvännäköiki,nam!!
juho hyvännäkönen..!? taitaa olla silmis jotai vikaa..!! ja muutenkin se on pikkusen lapsellinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 646247
- 635639
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1284605- 573909
- 143825
- 323239
- 683019
- 592856
- 712623
- 471970