Oletko ujoneito, orgasmi hukassa? Opetan sua rakasteleen

luotettavamies

Olet tietty 18
Ujosteletko tai et rohkene rentoutua orgasmille ? Mutta haluat oikeesti nauttia seksistä tavalla jossa itsekkin saat ja saat orgasmin:) Olen mies joka opetan sua rakasteleen. Kanssani ei tarvi ujostella. Olen tietenkin 110 % luotettava normaalivartaloinen katseenkestävämies. Voidaan tapailla ilman sen kummempia seurusteluja. Vaikka kerta tapaaminenkin mahdolista? Kiireetön yhdessäolo ja hyvät esileikit antaa sen mitä haluat, orgasmin. Olen pk-seudulla ja voit tulla lukseni tai tulen sun luo. Ei mitään pelleilyä vaan ihan aikuisten oikeesti tapaamiset ! Jos asia kiehtoo ja halua, vastaa, et pety. Tiedät, fiksut pärjää keskenään:) Välimatka ei este, eihän?
luotettavamies(at)yahoo.fi

45

1016

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19+14

      Ja oma ikä on tietty se 55 tms, eukko ja kaks lasta.

    • Namnamnam

      Jahans, ikärajaa nostanu tämä namusetä.

      • en ole katkera, mut

        Nii i, kyl naisesta voi tulla tosi katkera jos ei saa. Orgasmista puhumattakaa. Voi Lyyli, onko viimenen tyyli ala tyyli ? Kyl jotku 55 vielä pitäneet ittensä timmis kunnos


    • xmäenannax

      On sanottava, että kyllä mua ainakin hyvä orgasmi piristää (kaverit sanoo, näkeenaamasta) ja ihana olo joka kestääääääääääää pitkään. Mutta joidenkin nutturaa se kiristää:D

      • yh oulusta

        Kymmenvuoden avioliitto ja kaksi lasta, eipä ole orgasmia näkynyt sitten avioliiton alkumetrien jälkeen. Kyllä joku namu äijä sais palauttaa naisuteni takasin, mutta mistä sen nyt muka löytää. Helppo kirjoittaa, mutta arki todellisuus onkin toinen asia. Ainakin tällä leveysasteella missä itse asun. vink vink enkä sitten etsi yhtään varattua.


      • tunnetta vailla-24vn

        Kyllä mun on sanottava ainakin omalta kohdaltani, että mun orgasmi on Cosmopolitan tarinoiden ihmeellisessä mailmassa. Joskus mietin, ne jutut ei oo oikeesta elämästä. Meidän seurustelu on kestänyt 3 v ja mä en tiedä orgasmista mitään. Rakastelu kestää 3-5 min ja siinä kaikki. Jään jokakerta ilman mitään oikeeta tunnetta. Rakastelun jälkeen menen yksin suihkuun ja sormetan. Saan, mutta en orgasmia. Eipä tässä juuri hymyilytä. Tykkään omalla tavallaan mun poikaystävästä, mutta en nyt aio tällaisessa liitossa elämääni olla. Mulle todella arka asia, en tiedä kenekanssa puhuis ja oletankin, että joku jakais kokemuksia kanssani vaikka tässä palstalla. Mussako vika ?


      • märkähärkä
        tunnetta vailla-24vn kirjoitti:

        Kyllä mun on sanottava ainakin omalta kohdaltani, että mun orgasmi on Cosmopolitan tarinoiden ihmeellisessä mailmassa. Joskus mietin, ne jutut ei oo oikeesta elämästä. Meidän seurustelu on kestänyt 3 v ja mä en tiedä orgasmista mitään. Rakastelu kestää 3-5 min ja siinä kaikki. Jään jokakerta ilman mitään oikeeta tunnetta. Rakastelun jälkeen menen yksin suihkuun ja sormetan. Saan, mutta en orgasmia. Eipä tässä juuri hymyilytä. Tykkään omalla tavallaan mun poikaystävästä, mutta en nyt aio tällaisessa liitossa elämääni olla. Mulle todella arka asia, en tiedä kenekanssa puhuis ja oletankin, että joku jakais kokemuksia kanssani vaikka tässä palstalla. Mussako vika ?

        Valintoja missä liitoissa elämänsä kuluttaa. Turha valittaa, itse voi asialle tehdä jotain.


      • tummatulisielu
        märkähärkä kirjoitti:

        Valintoja missä liitoissa elämänsä kuluttaa. Turha valittaa, itse voi asialle tehdä jotain.

        Mun elämässä ollut muutama mies ja ensin luulinkin, että pano on sama kuin orgasmi. Olin silloin parikypänen. Kunnes tuli hiljainen hissukka joka tiesi mitä naiselle kuuluu tehdä.
        Leijuin monta viikkoa kuin ilmassa, niin hyvä oli tunne minkä oikeasta orgasmista sain. Tämä baari pokaus oli mennyt menojaa ja sen jälkeen tulin tosi valikoivaksi. Jos mies ei osaa hommaansa, en halunnut nähdä uusiksi. En ymmärtänyt antaa aikaa vaan haluisin heti eka kerrasta saada orgut ja jos ei, niin heippa. Kunnes yksi sanoi, anna aikaa, annoin aikaakin:) Se löysi mun herkkyden ja meistä tuli aviopari. Sitä kesti useita vuosia ja olin mailman onnellisin nainen. Mies meni itäiseen naapuriin töihin ja niin Marina oli parempi kuin minä. Ero otti niin lujille, että en sen koommin ole seksistä nauttinut. Odotan jotain joka vielä sais musta naisen.


      • Oul(m)
        tunnetta vailla-24vn kirjoitti:

        Kyllä mun on sanottava ainakin omalta kohdaltani, että mun orgasmi on Cosmopolitan tarinoiden ihmeellisessä mailmassa. Joskus mietin, ne jutut ei oo oikeesta elämästä. Meidän seurustelu on kestänyt 3 v ja mä en tiedä orgasmista mitään. Rakastelu kestää 3-5 min ja siinä kaikki. Jään jokakerta ilman mitään oikeeta tunnetta. Rakastelun jälkeen menen yksin suihkuun ja sormetan. Saan, mutta en orgasmia. Eipä tässä juuri hymyilytä. Tykkään omalla tavallaan mun poikaystävästä, mutta en nyt aio tällaisessa liitossa elämääni olla. Mulle todella arka asia, en tiedä kenekanssa puhuis ja oletankin, että joku jakais kokemuksia kanssani vaikka tässä palstalla. Mussako vika ?

        miehessä vika jos ei naista saa tyydytettyä.Voitasko joskus tavata ja tiedä vaikka keksittäs kivaakin kokeiltas miltä se orkkus oikeesti tuntuu.hmmmn...


      • Oul(m)
        yh oulusta kirjoitti:

        Kymmenvuoden avioliitto ja kaksi lasta, eipä ole orgasmia näkynyt sitten avioliiton alkumetrien jälkeen. Kyllä joku namu äijä sais palauttaa naisuteni takasin, mutta mistä sen nyt muka löytää. Helppo kirjoittaa, mutta arki todellisuus onkin toinen asia. Ainakin tällä leveysasteella missä itse asun. vink vink enkä sitten etsi yhtään varattua.

        Moi, orgasmi on kahden kiimasen yhteinen nautinto ja se tuotetaantunteilla ,hellästi hyväillen ja rakastelle ajan kans ,kivoja jutellen. hmmnn..


      • Oul(m)
        tunnetta vailla-24vn kirjoitti:

        Kyllä mun on sanottava ainakin omalta kohdaltani, että mun orgasmi on Cosmopolitan tarinoiden ihmeellisessä mailmassa. Joskus mietin, ne jutut ei oo oikeesta elämästä. Meidän seurustelu on kestänyt 3 v ja mä en tiedä orgasmista mitään. Rakastelu kestää 3-5 min ja siinä kaikki. Jään jokakerta ilman mitään oikeeta tunnetta. Rakastelun jälkeen menen yksin suihkuun ja sormetan. Saan, mutta en orgasmia. Eipä tässä juuri hymyilytä. Tykkään omalla tavallaan mun poikaystävästä, mutta en nyt aio tällaisessa liitossa elämääni olla. Mulle todella arka asia, en tiedä kenekanssa puhuis ja oletankin, että joku jakais kokemuksia kanssani vaikka tässä palstalla. Mussako vika ?

        tunnetta vailla-24vn ,ei sinussa ole vika ,on vain miehessä .Sen pitäs vain malttaan helliä sua eikä rykästä heti ite orkut.Miehen pitää antaa naiselle aina ekat orkut ja sit vasta ottaa ittelle orgasmi ,niin nainenkin sit vielä laukee kolmannen kerran ,näin mä teen aina.


      • Oul (m)
        yh oulusta kirjoitti:

        Kymmenvuoden avioliitto ja kaksi lasta, eipä ole orgasmia näkynyt sitten avioliiton alkumetrien jälkeen. Kyllä joku namu äijä sais palauttaa naisuteni takasin, mutta mistä sen nyt muka löytää. Helppo kirjoittaa, mutta arki todellisuus onkin toinen asia. Ainakin tällä leveysasteella missä itse asun. vink vink enkä sitten etsi yhtään varattua.

        moi yh oulusta kiinostasko pienet tapaamiset uskosin että saat miten haluat hmmnn,,,


    • säde89

      Kannattaa nähdä vähän vaivaa ja etsiä "se" orgasmi:) Itse llöysin, äääääh, mutta en kotoa, koska olin vain pelkkä antaja. Nykyään tunnen itseni säteileväski elämän nauttijaksi. Ihanaaaaaa. Joskus se vaan kannattaa laittaa mieskin vaihtoon kuin auton sulat:) Vaihtoon, vaihtoon, vaihtoon. Ja punnita mikä on elämsässä tärkeää. Olla antaja vai saaja, antaja, waude !

      • hymyilevä kokki

        Mäpä kerron, kieli sai mulle orgut ja saaedelleen.


      • Oul(m)

        säde89 ,kivasti sanottu mäkin olen tytöille antaja hmmnn..Tykkään.


    • emmixi

      No kerro miten saan orgasmin. Kerro mahdollisimman pian.

    • Hahahahaha

      Normaalivartaloinen = just ja just normaali painoindeksi, että näyttää jo rumalta ja huonokuntoiselta.

      Katseenkestävä = ei vielä tarpeeks paha että oksentaa vaikka katsoo päin.

    • tankotanssija

      Mulla ikää 24v ja oisinko ollut jotain kymmenen miehenkanssa. Seurusteluakin mahtuu puolenvuoden, vuden ajanjaksoissa´ kertatapaamiset :) Mutta, orgasmia en saanut, en ! Oon koklannut dildot, sormetukset ja kyllä sormetuksella saan. Sitten pokasin hieman itseäni vanhemman miehen:) Osas käsitellä mua jota ei ollut kukaan aiemmin osannut tehdä. Mä sain ja sain monta orgasmia peräkkäinkin. Tuntu, että lähtee taju:) On melko kroisia sanoo, mutta jos alottaa sängynkautta seurustelun, tietää mitä saa tulevassa. Mitään "mikromiestä" (kuumenee minuuteissa ja on heti valmis) en elämääni haluu. Mistä se näkis, tietäis kuka on hyvä sänkymies ? En etsi mitään mallimiestä.

      • Oul(m)

        Moi ,kanssani voisit olla vapaasti rakasteltas ajan kans ja kieliminenkin ois paikallaan ,ihan normi juttuja että saatas orgasmeja aika monta .Olen Oulusta että jos kiinostas ?


    • laululintuxxx

      Voi ihan reilusti sanoo, miehellä ja miehellä on EROA.
      vink vink, hiljainen mies sai sängyssä jotain hyvää aikaan. Joka on itseensä täynnä, on sitä sängyssäkin. Annoin ja sain.

      • Oul(m)

        Moi laululin,turhaa sitä poriseen kun sänkyyn mennään ollaan vain sexisti ja painetaan ihanasti ,hyvä tulee ,hhnmmmmnn.. Oulusta olen ,kiinostasko?


    • Tiinamaria02

      Oon aika hyvännäköinen 24v (vaikka itse nyt sen tässä sanonkin), mutta mies joka anto mulle orgut oli hieman kokeneempi ja tiesi mitä tehdä. Monenlaista kyytiä saanut, milloin avoautolla, milloin milläkin, mutta sen sanon, sänkymiehet on erimiehiä kun pörräävät automiehet :D Jos en olisi uskaltanut heittäytyä ja kokeilla, en vielkään tietäisi mitä on oikeesti saada. Olla sitten kaunis tai ei, mutta jos ei saa kokea naiseutta, on puolinainen. Elämä valintoja, mitä haluaakin on ihan itsestä kiinni. Turha kitistä, tääkin asia on niitä joille voi jotain tehdä ja ihan itse !

      • Oul(m)

        Moi Tiinamaria ,kyydit ois kyllä sullekkin sopivat en puhu autosta mut sänkyhommelit ois kyllä varmaankin miellyttävät. Jätä tiedot niin voitas panna hullunlailla .


    • nukke10-1

      Minäpä kerron, olen oikeesti nätti, mutta en tuu juttuun juuri kenekäänkanssa. Jatkuvasti joku yrittää, mutta mä en päästä mun lähelle ketää. Mulla ehkä tunnevamma? Ja siksi mä sormetan aamuin illoin ihan itse ! Voi käydä niin, etten tie orgasmista milloinkaan mitä se on ja millainen tunnevyöry kehossa tapahtuu. Onkohan joku vastaavas tilantees itsensäkanssa.

      • Oul(m)

        Moi ,aito penis olis kyllä nautintos ,mut voi kyllä silti lisäksi sormettaa.Itte runkkaan välillä ja nain päivisin .Ilo molemmille.


    • Tampereenblondi

      Elämää ja erotiikkaa.
      Sitä on jos on, mutta meidän liitossa mies osti erotiikan korvikkeeksi milloin autoa, koruja, matkoja.
      Jos näsitä edellämainituista olisin saanut orgasmin, olisin ollut onnellisessa liitossa.
      Voi jollekkin sopia ? Tykkään itsestäni niinpaljon, etten dildolla, sormipelillä aikonut elämäni erotiikkaa tyydyttää. En myös mikään näyttelykappale joka epätyydyttävässä liitossa. Ero ! Nyt mies kenekanssa asiat sujuu niin sängyssä kuin muutenkin. Kauppaan pääsen hyvin volkkarilla:) Aiemmin piti olla vaikka en olisi halunnut jokin -rahalla- ostettu näyttävä menopeli. Kuulemma hymykin palannut (kertovat tuttavat).
      Tämä minun tarina, valinta. Jos ei aluksikaan toimi, ei toimi milloinkaan. Ketä voi pettää enempi kuin itseensä ?

    • ent-mäenanna

      Kaikki kokit rokaa tekee, mutta hyvät kokit saa sen oikean maun.Näin se näköjään menee tällä orgasmi rintamallakin. Kantsii kokeilla:D

      • Oul(m)

        Olet oikeassa ,orgasmissakin pitää malttaa että nainenkin saa.Sitten yhdessä ja yhtä-aikaa niin kivalta se tuntuu..uuuh ,kun miettikin miten ihanaa.


      • nättimättijätti
        Oul(m) kirjoitti:

        Olet oikeassa ,orgasmissakin pitää malttaa että nainenkin saa.Sitten yhdessä ja yhtä-aikaa niin kivalta se tuntuu..uuuh ,kun miettikin miten ihanaa.

        Oppia ikä kaikki. Seurustelin aiemmin miehenkanssa joka oli sängyssä mies. Sain orgasmin takuuvarmasti. Olin kuin tuikkiva tähti. Loistin tyytyväisyyttä. Tämä mies ei bilettänyt, ei juonut. Tuntu, että halua viettää aikaa milloin missäkin. Sänkymies häippäs takavasemmalle . Uusia bilemiehiä tuli, meni, mutta niin meni mun orgasmikin. Kukaan ei osannu käsitellä mua niin, että olisin saanut ! Nyt oon ihan v***n katkera. Mitä neuvoksi ? Odotanko, että vissiin sitten kolmasadas on se joka osaa antaa mulle.


      • Oul(m)
        nättimättijätti kirjoitti:

        Oppia ikä kaikki. Seurustelin aiemmin miehenkanssa joka oli sängyssä mies. Sain orgasmin takuuvarmasti. Olin kuin tuikkiva tähti. Loistin tyytyväisyyttä. Tämä mies ei bilettänyt, ei juonut. Tuntu, että halua viettää aikaa milloin missäkin. Sänkymies häippäs takavasemmalle . Uusia bilemiehiä tuli, meni, mutta niin meni mun orgasmikin. Kukaan ei osannu käsitellä mua niin, että olisin saanut ! Nyt oon ihan v***n katkera. Mitä neuvoksi ? Odotanko, että vissiin sitten kolmasadas on se joka osaa antaa mulle.

        moi nätti ,missähänpäin asustelet voidas kokeilla miten meillä orkut jyrää...


      • neitiope
        nättimättijätti kirjoitti:

        Oppia ikä kaikki. Seurustelin aiemmin miehenkanssa joka oli sängyssä mies. Sain orgasmin takuuvarmasti. Olin kuin tuikkiva tähti. Loistin tyytyväisyyttä. Tämä mies ei bilettänyt, ei juonut. Tuntu, että halua viettää aikaa milloin missäkin. Sänkymies häippäs takavasemmalle . Uusia bilemiehiä tuli, meni, mutta niin meni mun orgasmikin. Kukaan ei osannu käsitellä mua niin, että olisin saanut ! Nyt oon ihan v***n katkera. Mitä neuvoksi ? Odotanko, että vissiin sitten kolmasadas on se joka osaa antaa mulle.

        Pus pus pus sanon minä
        Kokeneella miehellä on jotain annettavana. Ainakin minä sain jotain sellaista jota ei ole aiemmat poikaset antaneet ! Kokenut mies arvostaa naistakin, eikä vaan puhalla minuuttien pikajuoksua. Mut mitä teen kun ikäeroa on 28v. Tekis mieli näyttää koko mailmalle millainen mies mulla on, mutta mitä sanoo kaverit, kotona. Oon rakasstunut ihan tuhatprosenttisesti.


      • ponnaripää
        neitiope kirjoitti:

        Pus pus pus sanon minä
        Kokeneella miehellä on jotain annettavana. Ainakin minä sain jotain sellaista jota ei ole aiemmat poikaset antaneet ! Kokenut mies arvostaa naistakin, eikä vaan puhalla minuuttien pikajuoksua. Mut mitä teen kun ikäeroa on 28v. Tekis mieli näyttää koko mailmalle millainen mies mulla on, mutta mitä sanoo kaverit, kotona. Oon rakasstunut ihan tuhatprosenttisesti.

        Suurin orgasmin este on omien korvienvälissä. Ujoudenkin voi tähän samaan asiaan laskee. Kandit on kandeja rakastelussakin. Kantsii jos siis oikeesti haluaa orgasmin koklata hieman kokeneempaa. Ja nyt minäkin viserrän kokemuksesta.


      • Ujo tyttö
        ponnaripää kirjoitti:

        Suurin orgasmin este on omien korvienvälissä. Ujoudenkin voi tähän samaan asiaan laskee. Kandit on kandeja rakastelussakin. Kantsii jos siis oikeesti haluaa orgasmin koklata hieman kokeneempaa. Ja nyt minäkin viserrän kokemuksesta.

        En ole koskaan saanut orgasmia. Ihan housut kostuu kun lukee tuollaisia miehisiä tarjouksia... Mutta enpä silti usko, että saisin. Mulla kauhean paljon on kiinni tunteista ja niiden tunteminen tai uskominen, että miehellä on niitä minua kohtaan on kauhean vaikeaa.


      • kissaneityt
        Ujo tyttö kirjoitti:

        En ole koskaan saanut orgasmia. Ihan housut kostuu kun lukee tuollaisia miehisiä tarjouksia... Mutta enpä silti usko, että saisin. Mulla kauhean paljon on kiinni tunteista ja niiden tunteminen tai uskominen, että miehellä on niitä minua kohtaan on kauhean vaikeaa.

        Onko se ikäkysymys? Eli saako orgasmin tai alkaa samaan jossain iässä.
        Mielestäni en ole tätä tunnetta kokenut tai sitten en tiedä mitä se on !


      • neitsyt23
        Ujo tyttö kirjoitti:

        En ole koskaan saanut orgasmia. Ihan housut kostuu kun lukee tuollaisia miehisiä tarjouksia... Mutta enpä silti usko, että saisin. Mulla kauhean paljon on kiinni tunteista ja niiden tunteminen tai uskominen, että miehellä on niitä minua kohtaan on kauhean vaikeaa.

        vink vink vink ja vieläkerran vink
        jos löytää sänkymiehen, kannattaa tarttua tilaisuuteen:)
        Tilaisuus on nopeimmin ohikiitävä hetki tässä elämässä.
        Ne mäyräkoiraa kanniskelevat karhunkaatjat ei saa aikaan kun
        tyhjiä tölkkejä.


      • ell-a
        neitsyt23 kirjoitti:

        vink vink vink ja vieläkerran vink
        jos löytää sänkymiehen, kannattaa tarttua tilaisuuteen:)
        Tilaisuus on nopeimmin ohikiitävä hetki tässä elämässä.
        Ne mäyräkoiraa kanniskelevat karhunkaatjat ei saa aikaan kun
        tyhjiä tölkkejä.

        Mä oon kiukkupussi jos en saa orgasmia. Mun kroppa voi huonosti jos seksi ei toimi tai ole tyydyttävää.


      • naisvalta
        ell-a kirjoitti:

        Mä oon kiukkupussi jos en saa orgasmia. Mun kroppa voi huonosti jos seksi ei toimi tai ole tyydyttävää.

        Mun duunikaverina on nainen jolla ei ole miestä. Ihan kamala kiukuttelija. Välillä kun suutun, sanon hanki mies tai dildo. Meidän työpaikka ei varmaan ainut ?


      • havainto
        naisvalta kirjoitti:

        Mun duunikaverina on nainen jolla ei ole miestä. Ihan kamala kiukuttelija. Välillä kun suutun, sanon hanki mies tai dildo. Meidän työpaikka ei varmaan ainut ?

        Siis teitä on kaksi kiukuttelijaa jotka ei saa, ole saanut miestä ?


      • tintti95
        ell-a kirjoitti:

        Mä oon kiukkupussi jos en saa orgasmia. Mun kroppa voi huonosti jos seksi ei toimi tai ole tyydyttävää.

        On asioita joita ei voi lukea, kertoa vaan on koettava ja yksi niistä on orgasmi.


      • miss19
        tintti95 kirjoitti:

        On asioita joita ei voi lukea, kertoa vaan on koettava ja yksi niistä on orgasmi.

        Sormet sanoo so so soo, kengän kannat ko ko koo, mutta orgasmi oih oih, kumpa vieläkin se saada vois. Minäkin liputan nyt kokeneemman miekkosen taidoille hyvästä kokemuksesta.


    • Vuluva

      Haittako se, jos orkasmin tullessa ruikkaa permat vakinaan?

    • gay ukko

      Aloittaja. Minä voin opettaa sulle sexin salat.. Unelmoitko koskaan perseorgasmista? Ahhh minä voin sua naida pyllyyn ja saat kokea mitä on todellinen seksi! Mmmm

    • Neiti-porvoo

      Kokemus on mahtava.
      Pitää todella paikkansa se joka osaa käsitellä naista saa aikaan orgasmin. Se saa koko kropan niin eläväksi, että nyt tiedä mistä on kysymys:)

      • kiinnostaisko kokea uudestaan?


    • kielimies39

      Hohhoijaa. useat miehet luulee että nainen saa parissa minuutissa sen orgasmin kun vähän hieroo. Siinä kyllä menee sen puol tuntii vähintään usein kun ensin pitää rentoutua täysin, hyväillä, suudella hieroa naisen vartaloa ja sitten kun nainen on tarpeeksi kiimainen niin pitää alkaa pillua nuolemaan ja klitorista nuolemaan ja hyväilemään. Kyllä miun naiset on saaneet jokainen monesti, seksissä pitää käyttää aikaa ja kokeilla eri juttuja että oppii tuntemaan mistä nainen tykkää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe