Helemiii.....

yks typy

Täsä muistelin viime elokuuta, ku Helemin kans jutusteltiin. Vaa ei oo Helemistä kuulunu mittään.
Jos oot Helemi kuulolla vastaaha mulle. Meillä ku oli niin hyvät jutut viimeksi. Onko se Helemi nykyvvään ollu siellä rotuvaarin nurkilla pyöriskelemäsä? ;=)))))

14

612

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kippari

typy tiedä Helmi on heitetty sioille;=))

• runosielu

Päivät ne on kun Helemiä narussa...

• yks typy

oli se sama Helemi, ku sinne heitettiin? :=)))
        Voi Helemi parka. Onneks en käyny sitä elokuvvaa kattomassa. Ois Typyllä tullu ihan itku silimään, ku sillai menivät tekkeen mu hyvälle kaverille. Kenneen täsä pahassa maailimassa ennää ihimine voi luottaa :=((((
        Va ei sitä kuule Kippari tiijä varmaa, oliko se sama Helemi :=))))

• yks typy
        runosielu kirjoitti:

Päivät ne on kun Helemiä narussa...

vielä Helemiä narussaki. Elekää hyvät ihimiset sille Helemille niin pahhaa kohtalova povatko.
        Mää oon niin pettyny teihin. Ettäkö se tunne ees mittää sääliä ihimisiä kohtaa :=((((

• kippari
        yks typy kirjoitti:

oli se sama Helemi, ku sinne heitettiin? :=)))
        Voi Helemi parka. Onneks en käyny sitä elokuvvaa kattomassa. Ois Typyllä tullu ihan itku silimään, ku sillai menivät tekkeen mu hyvälle kaverille. Kenneen täsä pahassa maailimassa ennää ihimine voi luottaa :=((((
        Va ei sitä kuule Kippari tiijä varmaa, oliko se sama Helemi :=))))

oliko se sama Helmii kun sitä heitettiin sioille huusin viellä niille älkää heittäkö helmii sioille;=))

• yks typy
        kippari kirjoitti:

oliko se sama Helmii kun sitä heitettiin sioille huusin viellä niille älkää heittäkö helmii sioille;=))

nää Kippari tiijä, että se ei oo mikkää Helmii.
        Se on Helemi. Helemi käätyis hauvassa jos kuulis jonku kutsuttavan sitä väärällä nimellä. Oulusta ku oli. Vaikka ei se oo niin sanottu, että Helemi ei tänne vielä ilimesty. Se vaan ei oo vielä huomannu, ku huutelin sitä :=))))

• kippari
        yks typy kirjoitti:

nää Kippari tiijä, että se ei oo mikkää Helmii.
        Se on Helemi. Helemi käätyis hauvassa jos kuulis jonku kutsuttavan sitä väärällä nimellä. Oulusta ku oli. Vaikka ei se oo niin sanottu, että Helemi ei tänne vielä ilimesty. Se vaan ei oo vielä huomannu, ku huutelin sitä :=))))

se olikin tollainen helimi kun kippari ei tiedä kuin helmin ja hieliumin nyt olen väärillä jäljillä;=))

• yks typy
        kippari kirjoitti:

se olikin tollainen helimi kun kippari ei tiedä kuin helmin ja hieliumin nyt olen väärillä jäljillä;=))

Sitä ku tarpeeks vanahaks ellää, niin tullee aina uusia asiota essiin, mitä ei oo sillon nuorempana ees tienny olevan olemassakaa.
        Vanahuus ja viisaus ku kulukee käsi käjessä :=)))

• kippari
        yks typy kirjoitti:

Sitä ku tarpeeks vanahaks ellää, niin tullee aina uusia asiota essiin, mitä ei oo sillon nuorempana ees tienny olevan olemassakaa.
        Vanahuus ja viisaus ku kulukee käsi käjessä :=)))

että suurin syylinen on se että kippari ei ole siellä pohjosessa ollut tarpeeksi usein kun toi murre sekottaa mun viimesetkin ajatukset;=))

• yks typy
        kippari kirjoitti:

että suurin syylinen on se että kippari ei ole siellä pohjosessa ollut tarpeeksi usein kun toi murre sekottaa mun viimesetkin ajatukset;=))

Kippari ja muutki huuhaalaiset, onko tämä Oulun murre niin vaikijjaa, että sitä ei taho ymmärtää? Eikö tämä oon niin selevää ettei selevempää voi olla? :=))))

• kippari
        yks typy kirjoitti:

Kippari ja muutki huuhaalaiset, onko tämä Oulun murre niin vaikijjaa, että sitä ei taho ymmärtää? Eikö tämä oon niin selevää ettei selevempää voi olla? :=))))

olemaan sellaista ettei vanha stadinkundi bonjaa mitä sä bamlaat;=)No tosta saa viellä selvää,mut aikoinaan oli tuttu raumalta ja sen kanssa kun joutui puhumaan siiloin putosin kärryiltä monta kertaa;=))

• yks typy
        kippari kirjoitti:

olemaan sellaista ettei vanha stadinkundi bonjaa mitä sä bamlaat;=)No tosta saa viellä selvää,mut aikoinaan oli tuttu raumalta ja sen kanssa kun joutui puhumaan siiloin putosin kärryiltä monta kertaa;=))

ala kuule mulle puhhuun sitä stadin langia. Sitä nyt ei hullukkaa ymmärrä. Vaikka kyllä mää tuon äskesen vielä ymmärsi. No ei tainnu Helemi vielä tännää ilimestyä. Jos se vaikka huomenna tulis jutteleen. Pittää täsä mennä sänkyy lukkeen rommaania. Hilijasta porukkaa ollu näin maanantaina. Minäkö ylleensä oon hilijanen vasta viikonloppuna. No, elekäähä naurako. Se on tottuus :=)))) Hyvvää yötä vaa kaikille muillekki hulluille :=))))

• kippari
        yks typy kirjoitti:

ala kuule mulle puhhuun sitä stadin langia. Sitä nyt ei hullukkaa ymmärrä. Vaikka kyllä mää tuon äskesen vielä ymmärsi. No ei tainnu Helemi vielä tännää ilimestyä. Jos se vaikka huomenna tulis jutteleen. Pittää täsä mennä sänkyy lukkeen rommaania. Hilijasta porukkaa ollu näin maanantaina. Minäkö ylleensä oon hilijanen vasta viikonloppuna. No, elekäähä naurako. Se on tottuus :=)))) Hyvvää yötä vaa kaikille muillekki hulluille :=))))

yritää puhuu kunnolla sulle että ei tule väärin käsityksiä,hyvää yötä sinulle vaan:=)

• helemin sellikaveri

ei oo helemi nurkilla pyöriskelemässä kun kulumilla piereskelemässä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6114
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4802
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      98
      3055
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      29
      2873
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2125
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1077
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      86
      1039
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      126
      981
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe