Olitko tyytyväinen syömisiisi tänään?

Tidiiiii

Eli mitä söit tänään ja olitko tyytyväinen?

Söin tänään
- 50g nakkikastike
- tomaatti
- 100g salaattia
- 3 näkkileipää
Noin ~500kcal :)

24

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minänen

      Pari haarukallista salaattia, pari haarukallista broileria, teelusikallinen pirtelöä, 170g broileria, ruokalusikallinen raejuustoa, teelusikallinen papuja tomaattikastikkeessa. Arvio alle 400 kaloria..

    • miäp

      Söin 1 ja 1/2 sämpylää ja korvapuustin ja noin desi salaattia n. 400 cal

      • väärin lasket

        Lasket kyllä varmaan väärin. Yleensä jo yhdessä korvapiustissa on n.280 kcal ja yhdessä sämpylässä 170.


    • DepressiUnicorn

      Koulussa 2 lusikallista salaattia ja pieni siivu ruisleipää
      Kahvia x 4
      Broileripihvi 2 perunaa

      D: paljonkohan lie

    • töissä hernekeittoo 6 lusikallista ja kotona jauhelihapihvi x2 ja perunamuusia.. eli siis oon syöny aivan liikaa.. :(

    • läski§

      ison palan kakkua ja paljon kahvia parilla desillä soijamaitoa. :/ kaduttaa..

    • Todennäköisyys

      Muistattehan että anoreksiaan kuollaan useammin kuin syöpään.

    • sokru päivä

      kaksi pullaa kaksi suklaapatukkaa 4 palaa ruisleipää,huh huh.

      • byebyelihakset

        Hyvää läskien ylläpito "ravintoa"


      • ...
        byebyelihakset kirjoitti:

        Hyvää läskien ylläpito "ravintoa"

        MUSTA MIES!


    • Tyytyväinen :)

      Aamupala: lautasellinen leseistä kaurapuuroa pakastemansikoita luomumaitoa, kuppi teetä

      Lounas: lautasmallin mukaan= soijabolognesekastiketta ja täysjyväpastaa, salaattia, lasi vettä

      Välipala: 1/2 dl pähkinöitä

      Päivällinen: lautasellinen kasvissosekeittoa, jälkiuunileipä voilla ja kurkulla, lasi vettä

      Iltapala: jälkiuunileipä voilla, juustolla ja kurkulla, mustikka-banaani-lese-jugurttismoothie

      Maitotuotteet ovat normaalirasvaisia! Syökää hyvin ja voikaa hyvin!

    • Shittyliar

      Söin omatekemiä kevyitä sämpylöitä 3 (300kcal), kourallinen karkkia (100kcal) ja sit annos kasvisnuudeleita (200kcal) eli 600kcal pari kiivii mut en laske niitä. Tyytyväinen oon ko viikonloppu menny mukten nii surkeesti!! Isosisko sai kyl masennettua kun yritti saaha mua lenkille "kun sä oot syöny tänää niin paljon" vittu saa seki maksaa ku laihdun... Täl hetkel kiitos ahmimisten 56,1kg ja 161cm tavote 40kg

    • Tylsää,.

      En ole koskaan laskenut syömisiä,turhaa puuhaa.

    • olen.

      olen.

    • RauhaLove

      Mä söin tänään kaks omenaa pihapuusta ja noin kaks desiä (~50kcal) mantelimaitoa kahvin seassa. Olenko tyytyväinen... en. Mutta anoreksia minussa on.

      • jokuvaain

        Jauheliha keittoa , en osaa tarkalleen sanoa määrää mutta aika vähän. Lisäksi omena .4 mandariinia. Teetä ja kahvia .oisiko tässä alle 500kcl ?


      • roips
        jokuvaain kirjoitti:

        Jauheliha keittoa , en osaa tarkalleen sanoa määrää mutta aika vähän. Lisäksi omena .4 mandariinia. Teetä ja kahvia .oisiko tässä alle 500kcl ?

        En tiedä mutta tosi niukalta päivän safkalta kuulostaa


    • 22022

      Eilen, aivan liikaa, mutta onneksi jäi laihtumisen puolelle, koska tein yli tunnin lenkin. Maha tuntuu littanalta nyt, kuten aina aamuisin kun on edellisenä päivänä syönyt vähän.

      1 suklaaraekeksi, pari desiä mehua, n. 1/4 pizzaa (olin kaverin kanssa syömässä, pakko oli syödä), 100g raejuustoa, 3 kuppia teetä maidolla, 2 näkkriä kevytlevitteellä, 1 proteiinipatukka, 2 mandariinia, jugurtti leseillä, ja pari palaa donitsia (loppu lensi vaivihkaa vessasta alas)

      • Onks ongelma ?7

        En oo syöny tänään


      • asddsa
        Onks ongelma ?7 kirjoitti:

        En oo syöny tänään

        Mäkään en syöny eilen mitään.en kyllä tänäänkään ainakaan vielä.join vaan kahvia ja join myös vettä ja coca cola zeroa .


    • ojad

      Eilinen meni lähinnä itse tehdyllä mustikka mehukeitolla. Pari joulutorttua tuli myös syötyä, mutta siinäpä se. Tänään olen syönyt samaista mehukeittoa ja kanawokkeja puoli lautasellista. Wokeissa 40ckal/100g ja kanassa 95ckal/100g.

    • låskiååå

      Muuten meni hyvin n.400kaloria kunnes tyhmänä äske vedin joululta jääneitä all sorts karkkeja 12 kpl yli 200kalorii lisää jee hyvä minä taas...:/ Onneks heitin loput roskii ja huomenna ei ole mitään kiusuksia:)

    • moii1

      puraisu leipää aamulla jotta ei heikota ja illemmal annos mausteista ihanaa kana-kreikkalaista salaattii (tomaatti, kurkku, salaatinlehti, fetaa..) n alle 500 kaloria :) oon tyytyväinen kuhan on alle 500

    • lollero5

      tosi moni teist syö ''huonoo'' ruokaa mut tosi vähän, syökää mielummi tuoreit kasviksii ku niit voi sen jonku 500kalorin eest mättää mahan täytee, ja vitamiinei saa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      456
      3346
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      438
      3158
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      131
      2876
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2222
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2070
    6. 182
      1420
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1357
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1226
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      81
      1210
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1050
    Aihe