"Eurooppa- ja ulkomaankauppaministeri Alexander Stubb (kok.) kommentoi blogissaan epäsuorasti tuoretta kohukirjaa.
Ulkoasiainneuvos Juhani Suomi kuvailee Entä tähtein tällä puolen -teoksessaan Stubbia ”ölähteleväksi vasikaksi”. Suomi myös väittää, että ulkoministeriön työntekijät häpesivät Stubbia. Stubb toimi viime vaalikaudella ulkoministerinä.
Stubb kertoo blogissaan saaneensa juoksuluvan ortopedi Sakari Oravalta.
- Takana on neljätoista pitkää viikkoa ilman yhtään juoksulenkkiä. Rasitusmurtuma on nyt luutunut, innokkaana liikkujana tunnettu Stubb kertoo.
- Aloitin varovasti, minuutti juoksua ja minuutti kävelyä. Yhteensä 30 minuutin lenkki. Olin niin iloinen, että teki mieli ölähdellä kuin vasikka kevätlaitumella. Ja niin teinkin. Onneksi ei ollut ketään kuuloetäisyydellä... Stubb jatkaa.
Ulkoministeriön viestintäjohtaja Veera Heinonen sanoo tänään Iltalehdessä, että ulkoministeriö ”ei jaa” Juhani Suomen näkemystä siitä, että alaiset häpesivät Stubbia."
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/114705-alexander-stubb-sanoo-sen-itse-”olahtelin-kuin-vasikka”
"Stubb oli ölähtelevä vasikka jota UM häpesi"
Täyttä faktaa!
4
299
Vastaukset 4
- Vesikuuro
Mitäpä muuta se Veera virkansa puolesta voisikaan sanoa?
- vanha kansa tiesi jo
Sen lauluja laulat kenen leipää syöt.
- Anonyymi
Todennäköisesti Suomen historian naurettavin presidentti Suomelle 2024.
- Anonyymi
Taitaa Pekan tiimissä olla enemmän likaisen pelin pelaajia? Sellainen mielikuva on itsellä ollut aina heistä, jotka kokevat itsensä monesti uhrina kaikessa. Syyt ovat aina muissa kuin itsessä. Kokevat, että sateenkaaren alla on heidän oma elo ja juhliminen paljon turvallisemman tuntuista? Luottamus heitä kohtaan on alempi kuin muita keskimäärin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741660- 231162
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134896Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48538
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32508- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 34414
- 33413
- 16399
- 82398