Naisporukan palvelijana

Aloitin tämän uuden keskustelun koska se einyt aivan sopinut tuonne aikaisempaan mutta parempi nyt uusi ketju. Useinhan juhlissa on naistarjoiljat ja palvelijat mutta miksi ei naisilla voisi olla samanlaiset oikeudet nauttia kun miehillä.

Itselläni on aina ollut myös fantasia, jossa olisin ison naisporukan palvelijana ja käytettävissä. Tässä fantasiassa ei naiset olisi niinkään vieraita tai eivät ainakaan kaikki mutta yksi olisi ainakin tuttu minu jo aikaisemin alistanut Domme.

Tyttöporukka olisi pitämässä synttäreit tai muita juhlia jossain syrjäisessä paikassa, jossa oikeasti olisin heidän armoillaan ja en pääsisi poiskaan. Mökki voisi olla esimerkiksi saaressa.

Minuntehtäviini kuuluisi naisporukan palveleminen ja se että he voisivat olla ja nauttia vain juhlista. Paikkojen siivous ja muu siis olisi myös tehtäviäni. Huolehtisin siitä, että kaikki tarjoilu pelaisi ja tekisin kaiken mitä naiset vain haluaisivat.

Kaikille olisi tietenkin selvää, että olisin paikalla lähinnä orjan asemassa ja minua kodeltaisiin juuri sen mukaisesti. En kerro sen enempää mitä kaikkea mahdollisesti voisi tapahtua juhlissa koska en itekkään sitä tietäisi mitä kaikkea nuo naiset sitten keksisivätkään.

Onko joku nainen koskaan ajatellut vastaavanlaista tilannetta, että voisi olla mmukavaa kun voisi vain juhlia ja ei olisi ikävää siivousta tai muutta.

54

5274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kat8

Jos on hyvä kroppanen palvelija niin voisi ainakin vähentää vaatetusta ja nuolla korot puhtaaksi

• Niinpä ja varmaan paljon muutakin hyödyllistä. Kropanhan jokainen voi aina ihan itse arvioida. yvä ja nöyrä palvelija kutenkin on aina paras ja jos on hyvä kroppa ja ei osaa tai halua palvella ei tule mitään. :)

• Mies palvelia
        siivooja_m kirjoitti:

Niinpä ja varmaan paljon muutakin hyödyllistä. Kropanhan jokainen voi aina ihan itse arvioida. yvä ja nöyrä palvelija kutenkin on aina paras ja jos on hyvä kroppa ja ei osaa tai halua palvella ei tule mitään. :)

Aluksi oli vähän noloo kun vanhemmat naiset katseli kun olin alasti. Kun taputtelivat ja munassa olivat kiinni niin siihen tottu vaikka seiso. Kännissä halus pikasia nainteja monta kertaa. Sitä vaan yritti seisottaa et kaikki sai.

• Wanda von D.

Nimim. siivooja_mies puhuu jälleen asiaa. Miehen käskyttäminen on aina hauskaa ja aivan erityisen hauskaa on nöyryyttää häntä julkisesti. Minulla on tuhat ideaa aina yliopiston tilaisuuksista ja tavallisista kahvilatapaamisista "kinky-bileisiin", jossa voisin näyttää (ja käyttää) omaa "tohvelisankariani" mitä julkiemmilla ja ankarimmilla tavoilla. Missähän kaikki isokokoiset (eli pitkät & harteikkaat), palvelualttiit ja noin kolme - tai nelikymppiset herrasmiesorjat oikein ovat, huhuu? En hae mitään seksiseuraa, koska se ei ole tällaisessa suhteessa toimiva ratkaisu. Mitä paremmin toisen tuntee, sen paremmin häntä osaa käskyttää, kurittaa ja nöyryyttää. Haen siis pysyvää, mutta epätasa-arvoista parisuhdetta. ;) Minulle tuottaisi sanomatonta nautintoa komentaa ja käskyttää pitkää ja vahvaa miestä, sillä "maskuliinisen hegemonian" julkinen kumoaminen on ehkä parasta hupia, mitä tämä valtiatar osaa kuvitella.

• Anonyymi

Millään luulet hallitsevasta sitä lihasmassaa?ainoa konsti tähän on seksi.mutta sitähän et lupaa.unohda koko juttu.

• Wand Von D en mene ikäni puolesta noihin sinun "raameihisi" vaikkakin muuten olisin melkoisen hyvä tapaus ainakin tohvelisankarina. Itse kannatan ehdottomasti tasa-arvoista suhdetta missä toinen vain on tasa-arvoisempi kuin toinen :)

Elikä oikeasti suhteessa minun pitää olla se alistuja ja Naisen on se ylivertainen jo luonnostaan. Tasa-arvolla ei saa mitään aikaiseksi ja jos nainen on se joka vie niin mielelläni vikisen.

Tosin olen kyllä herrasmies ja osaan käyttäytyä. Missä ovat kaikki ne Dominoivat naiset, jotka todellakaan ei halua tasa-arvoista suhdetta vaan alemma ja nöyrän orjan.

• Wanda von D.

Olin tässä jokunen aika sitten Tampereen kinky-seminaarissa (joka oli oikein hyvin järjestetty, kiitos siitä) ja siellä innostuin entistäkin enemmän oman vakituisen kotiorjan hankkimisesta. Ikävä kyllä useimmat alistumistaipumuksilla varustetut miehet ovat kiinnostuneet enemmän vain satunnaisesta alistumisesta, kun taas itse haen monin verroin rankempaa, ihannetapauksessa jopa 24/7-suhdetta. Lisäksi koska olen jumalan ivana superkiltin näköinen, niin minut luokitellaan helposti alistuvaksi, ei julmaksi. Tietenkin on kivaa olla tyttömäisen oloinen ja suloisen näköinen lähes kolmekymppisenä, sitä en kiistä. Ainoa miinus on se, että herätän kiinnostusta pääasiassa mastereissa. Minun pitää nyt syksyn aikana ihan ottaa projektiksi päivittää vaatekaappiani, ehkäpä se auttaa hivenen.

Kerran psykan luennolla eräs proffa, joka oli työskennellyt myös parisuhdeneuvonnan parissa totesi, että ne suhteet, joissa nainen on miestä dominoivampi, ovat yleensä kaikkein onnellisempia. Uskon itse vakaasti tähän teoriaan. Usein kuulee, että naiset itkevät huonoja suhteita, joissa mies menee ja tekee kyselemättä naiselta ja esim. laittaa omat kaverinsa etusijalle. Minun filosofiani mukaan miehille tulee laittaa selkeät rajat jo heti alkuun . Turha kitistä jälkeenpäin.

• Wanda von D. kirjoitti:

Olin tässä jokunen aika sitten Tampereen kinky-seminaarissa (joka oli oikein hyvin järjestetty, kiitos siitä) ja siellä innostuin entistäkin enemmän oman vakituisen kotiorjan hankkimisesta. Ikävä kyllä useimmat alistumistaipumuksilla varustetut miehet ovat kiinnostuneet enemmän vain satunnaisesta alistumisesta, kun taas itse haen monin verroin rankempaa, ihannetapauksessa jopa 24/7-suhdetta. Lisäksi koska olen jumalan ivana superkiltin näköinen, niin minut luokitellaan helposti alistuvaksi, ei julmaksi. Tietenkin on kivaa olla tyttömäisen oloinen ja suloisen näköinen lähes kolmekymppisenä, sitä en kiistä. Ainoa miinus on se, että herätän kiinnostusta pääasiassa mastereissa. Minun pitää nyt syksyn aikana ihan ottaa projektiksi päivittää vaatekaappiani, ehkäpä se auttaa hivenen.

Kerran psykan luennolla eräs proffa, joka oli työskennellyt myös parisuhdeneuvonnan parissa totesi, että ne suhteet, joissa nainen on miestä dominoivampi, ovat yleensä kaikkein onnellisempia. Uskon itse vakaasti tähän teoriaan. Usein kuulee, että naiset itkevät huonoja suhteita, joissa mies menee ja tekee kyselemättä naiselta ja esim. laittaa omat kaverinsa etusijalle. Minun filosofiani mukaan miehille tulee laittaa selkeät rajat jo heti alkuun . Turha kitistä jälkeenpäin.

Yhdyn täysin tuohon Wandan käsitykseen onnellisesta suhteesta jossa nainen on se jolla on narut käsissään. Miksi todellakaan itkeä suhteessa jos asialle voi tehdä jotain. Toisaalta varmaankin on vaikeaa löytää oikeasti alistuvaa miestä.

Kyllä siinä suhteessa kuitenkin molempien on oltava vahvoja mutta jos nainen on se vahvempi niin ajan myötä mies kyllä alistuu kohtaloonsa ja suhde ajautuu todellakin sellaiseksi kun on ollut tarkoituskin. Naisen ylivaltaan.

• jokke
        Wanda von D. kirjoitti:

Olisin todella otettu jos joku domme ottais mut 24/7 orjakseen

• Minä masokistimies halua 24/7 suhde naisen kansa mutta minulla on sellainen työ että en voi muuttaa!Siis nainen joudu tulla tänne ankara kasvattaja emännäksi!

Tuo mitä te kirjoitti eilen minä olen haaveillut olla nöyrä palvelija,tietysti alasti eli nöyryyttävä vaatteet yllä,luhyt esiliina eli jotain ja palvella naisporukka joka aina kun tekee jotain väärin annaa minulle piiskaa ja käskeä minua kontata ja ehkä nuolla heidän varpaita JNE = ja niin edespäin

• Anonyymi

Mietippä nyt uudestaan.noi on sinun,eli orjan toiveita ja haaveita.voihan olla ettet riisu koskaan itseäsi alasti.etkä saa koskaan orgasmia jne oletko silti valmis alistumaan?

• Christian Louboutin

Ehkä Wandan pitäisi kuoriutua "suloinen tyttö" -lookista ja puhjeta kukkaan femme fatale -tyylisenä, jolloin tälläinen järkevä, harteikas, pitkä ja lihaksikas nelikymppinen tuntisi olonsa luonnolliseksi alistuessaan tuollaisen jumalattaren edessä.

Suosittelen iltalukemiseksi Taschen kirjaa "The Dominant Wives & Other Stories".

• Wanda von D.

Olen kasvoiltani babyface, vaikka meikkaan erittäin vahvastikin välillä. Vaatetus auttaa tietysti jonkin verran, mutta silti yleisilmeeni on nukkemainen ja suloinen. Toisaalta olen siitä iloinen, koska kuka nainen nyt ei haluaisi tulla luulluksi jopa kymmentä vuotta ikäistään nuoremmaksi. Terveelliset elämäntavat näkyvät kasvoissa.

Vaatetus on tietenkin isossa roolissa, mutta esim. arkena olen sellaisessa asemassa, etten voi kerta kaikkiaan pukeutua liian "femme fatale"- tyyliin. Vapaa-ajalla on sitten erikseen, mutta minun opiskelemani ala on sellainen, että se vaatii tietynlaisen pukeutusmistyylin työpaikalla.

• Severin von Kusiemsk

Nöyrä palvelija on pitää varmasti valtiattaren kotiasuja tärkeämpinä kuin työasuja, joten tuo ei liene ongelma. Enemmän aiheuttaa ongelmaa ne Kreikkalaiset ratsumiehet ja muut könsikkäät, sekä matkustaminen 3. luokassa ;)

• Kyllä pukeutumista tärkeämpää on se oikeanlainen asenne ja Wandan kohdalla varmasti iloisena yllätyksenä titä tuon kaiken taakse kytkeytyy.

• palveluskuntaan

Itse olen hieman yli nelikymppinen,185/90 rakenteeltani ja olen elänyt tavallisessa suurinpiirtein tasa-arvoisessa parisuhteessa. Kaipaan kuitenkin osakseni parempaa kuria ja järjestysta. Olen siitä vain haaveillut ikäni, en naisen vallan alla koskaan ollut. Sellaiseen suhteeseen kuitenkin tahtoisin, missä minä olen se joka tottelee käskyjä ja toiveita, joka tekee naiseni elämästä helpompaa.

• Wanda von D.

Asenne on todellakin vielä pukeutumistakin tärkeämpää. Ainakin periaatteessa kuka tahansa nainen voi pukeutua valtiattareksi, mutta jos oikeanlainen asenne puuttuu, niin ei siitä kerta kaikkiaan mitään tule. Naisen pitää voida luontaisesti ja aidosti nauttia siitä, että saa komennella, käskeä ja määräillä, muuten homma muistuttaa jotain hölmöä ja varsin huonolaatuista teatteria.
      Pukeutuminen on kiistämättä hyvä mauste, mutta se ei ole itseisarvo, tärkeintä on loppujen lopuksi kuitenkin ihminen oikealla luonteenlaadulla niiden vaatteiden sisällä.

Erityisesti nyt kun syksyisin on kivaa, kun voi taas vapaa-ajalla kaupungilla liikkuessa pitää kauniita, hyvin pitkävartisia saappaita. Pitkissä säärissä hyvin pitkävartiset, piikkikorkoiset saappaat ovat mielestäni upean näköiset. Olen aina rakastanut kenkiä ja kun löydän sopivan herrasmiesorjan, niin hänen yksi keskeinen tehtävänsä tulee olemaan kenkävarastoni kartuttaminen. Myös kenkäkauppaan voisin ottaa orjani joskus palvelemaan minua ja sovittelemaan minulle kenkiä. :)

Tarpeeksi alistuvan miesorjan ja tohvelisankarin löytäminen on yllättävän haasteellista. Kaikenlaisia keskinkertaisia kokeilijoita ja haaveiliijoita olisi tietysti tarjolla, mutta useimmille on tämä 24/7-suhde aivan liikaa. Minä olen aina sillä kannalla, että kun jotain tehdään, niin tehdään se sitten kunnolla tai ei tehdä ollenkaan. Ei orjan tehtävänä ole sanella, mikä toimii ja mikä ei. Orja saa täyttymyksensä tottelemisesta ja minä saan täyttymykseni määräämisestä.

• Käytössä24/7

Olen vielä nuori mies ja vanhempi naiseni haluu että olen alasti jos sitä sattuu haluttaa. Joskus esittelee sen kavereille. On monen luokse pitänyt mennä sen kavereita tyydyttää. Kai rahastaa kun käyn naimassa.

• Anonyymi

Niinpä tahtoo meillä miehillä orjahommat lopahtaa siihen kun ei omat fantasiat toteudukkaan.se vaatii kovaa pohdiskelua itsensä kanssa sekä lujaa rakkautta että pystyy täysin alistumaan edes viikoksi.pelkät seksisessiot ovat ihan eri juttu.tämä tulisi kaikkien orja haaveili joiden ottaa huomioon

• Toisaalta yhä vaikeaa on löytää oikeasi dominoivaa naista :)

• Wanda von D.

Uskon sinua. siivooja_m! Monet täällä kyselevät ihaillen perään ja sitten katoavat jonnekin. Ilmeisesti he luulevat, että minä jätän tänne yhteystietoni ja he sitten he onkivat ne, jos jaksavat / uskaltavat, sillä onhan sähköpostiosoitteenkin jättäminen todella kova paikka, koska voinhan purra vaikka virtuaalisesti tai jotain muuta yhtä traumaattista... (Niinhän valtiatar ei toimi kuin korkeintaan sellaisten haaveilijoiden päiväunissa).

Monista miehistä on kiva haaveilla, mutta oikeasti ei uskalleta tehdä haaveiden toteutumisen eteen mitään edes anonyymina netissä. Eletään vain toivossa, että jostain taivaasta se dominoiva nainen putoaa sitten jossain sopivassa vaiheessa elämää eteen kuin manulle illallinen ilman että tarvitsee itse tehdä muuta kuin passiivisena odotella ja haaveilla. Sitten jos laatii ilmoituksen, niin usea mies vain sanoo, vaikka kolmenkympin rajapyykkikin on jo ylitetty, ettei taidakaan uskaltaa tavata. He sanovat, että vaikka eivät ole alistuneet naiselle vielä koskaan elämässään, niiin se ei sulje pois sitä, etteivät tekisi niin tulevaisuudessa. Minun kantani on se, että jos mies ei uskalla tavata yli kollmekymppisenä edes julkisessa kahvilaympäristössä jutustelun merkeissä valtiatarnaista, niin on melkoisen epätodennäköistä, että hän koskaan päätyy ihan oikeaan alistussuhteeseen. ;)

Olen lukenut aikoinani paljon elämäkerrallisia kirjoja ja lähes poikkeuksetta niissä on sellainen sävy, että ihmiset katuvat vanhoina kaikkein eniten niitä asioita, joita eivät uskaltaneet tehdä. Poikkeuksiakin on, mutta yleensä unelmien eteen pitää vähän uhrautuakin, eikä vain passiivisen haaveilla sillä aikaa kun vuodet kuluvat. Esim. siivooja_mies on tehnyt asian eteen paljon, kuten herättänyt keskustelua aiheesta ja jättänyt sähköpostiosoitteensa. Nuorempien miesalistujien pitäisi ottaa oppia seuranhaussa kokeneemmista alistujamiehistä.

• Wanda Von D tässä tällainen oikea vanha alistuja alkaa jo oikein punastumaan noista kauniista sanoista. Kyllä se juuri menee niin, että kaiken eteen pitää tehdä töitä jos vain jotain halauaa. Nykyisin vain oletetaan liikaa, että kaiken saa vaikka ei mitään tekisi.

Tulee omat nuoruuden ajat mieleen kun olin itse 20-30 kymppinen eli jokunen viosi sitten. Jos silloin olisi ollut nämä kaikki mahdollisuudet kuten nykyisin olisin ollut niin alisttussa suhteessa.

Sihen aikaan oli vain noita ilmoja lehdissä joihin vastattiin ja kirjoitettiin oikea kirje siis paperille. Siten vain jäätiin odottelemaan joko joku ihastuttava Domme vastaisi. Tutustumienen tehtiin silloin kirjeisden avulla.

Toisaalta ei ollut kovinkaan yleistä nämä Domme ja sub asiat ja pidettiin todellakin kummallisena. Sitten kun sai yhteyden kirjeen kautta piti sopia tapaamien ja kun ei ollut kännyköitä oli myös vaikeutena antaa puhelinnumero johonkin lankapuhelimeen johon joku toinenkn saattoi vastata.

Tuollaisen sitkeyden kautta itse olen päässyt asiaan sisään ja löytänyt ajan myötä naisia jotka ovat kouluttaneet minusta todella nöyrän ja alistuvan miehen naisen edessä.

• Wanda von D.

Toivottavasti nuoremmat alistujamiehet lukevat ajatuksen kanssa siivooja_miehen viestin ja ymmärtävät, kuinka ovat onnekkaita, koska nykyisin nettiaikakaudella kontaktien luominen dominoiviin naisiin on monestakin syystä paljon helpompaa kuin ennen. Silti tuntuu olevan ylivoimaisen vaikeaa ottaa kontaktia. Mitä siinä voi muka edes hävitä, jos esim. jättää anonyymin sähköpostiosoitteen? Valtiatar joko kirjoittaa tai ei kirjoita. Mutta se on varmaa, että silloin valtiatar ei kirjoita, jos ei edes yritä.

• Wanda Von D olisihan se mukavaa jos joku ns. orjamies lukisi tuon aikaisemman ajatusella ja toisaalta olisi ihan mukavaa jos joku Dommekin siis sinun lisäksi lukisi. Siis sillä silmällä, että saattaisi jopa kiinnostua minusta.

Wand minullakin on muuten motto: "Siivooja siivoo ja piiskaa saa". Tuossa koko homma on jotenkin kiteytettynä kuten siinä sinunkin kuka kuritta kasvaa...

• Lady D

"Monista miehistä on kiva haaveilla, mutta oikeasti ei uskalleta tehdä haaveiden toteutumisen eteen mitään edes anonyymina netissä. Eletään vain toivossa, että jostain taivaasta se dominoiva nainen putoaa sitten jossain sopivassa vaiheessa elämää eteen kuin manulle illallinen ilman että tarvitsee itse tehdä muuta kuin passiivisena odotella ja haaveilla. Sitten jos laatii ilmoituksen, niin usea mies vain sanoo, vaikka kolmenkympin rajapyykkikin on jo ylitetty, ettei taidakaan uskaltaa tavata. He sanovat, että vaikka eivät ole alistuneet naiselle vielä koskaan elämässään, niiin se ei sulje pois sitä, etteivät tekisi niin tulevaisuudessa. Minun kantani on se, että jos mies ei uskalla tavata yli kollmekymppisenä edes julkisessa kahvilaympäristössä jutustelun merkeissä valtiatarnaista, niin on melkoisen epätodennäköistä, että hän koskaan päätyy ihan oikeaan alistussuhteeseen. ;) "

Tämä on kyllä niin totta! Itsekin etsin herrasmiesorjaa, ja vaikken välttämättä 24/7- niin pitkäaikaista ja aitoa sitoumusta asiaan kuitenkin. Mutta sellaistapa ei ole vielä vastaan tullut. Niitä haaveilijoita ja kerran ja karkuun- tyyppejä sitäkin useammin.

Mammanpojista olen saanut tarpeekseni. Kunpa löytäisinkin jostain aidosti alistuvan miehen, joka olisi itsetunnoltaan terve ja muutenkin henkisesti vahva persoona, joka tietää paikkansa. Tai ellei tiedä, niin on valmis siihen, että minä sen hänelle osoitan.

• Wanda von D.

Lady D, minäkin olen saanut totaalisen tarpeekseni näistä mammanpojista. Minusta tuntuu, että monissa pienikokoisissa orjatarnaisissa on kymmenen kertaa enemmän "munaa" kuin näissä saamattomissa mieshaaveilijoissa. Nainen sentään joutuu aika paljon pahempaan kiipeliin, kun menee masterin luokse, koska nainen on useissa tapauksissa fyysisesti heikompi kuin mies, mutta silti, mikäli tuntemiani mastereita on uskominen, näitä rohkeita, alistumiseen taipuvaisia naisia riittää jopa yllättävän paljon.

Osa miehistä kai luulee, että saavun tapaamiseen piiska kainalossa ja siksi eivät uskalla tavata tosielämässä. :D Netin ääressä uskaltavat sentään pari kertaa kirjoittaa, mutta jos tapaaminen alkaa olla ajankohtaista, niin pelko voittaa.

• palveleva pikkupili
        Wanda von D. kirjoitti:

Lady D, minäkin olen saanut totaalisen tarpeekseni näistä mammanpojista. Minusta tuntuu, että monissa pienikokoisissa orjatarnaisissa on kymmenen kertaa enemmän "munaa" kuin näissä saamattomissa mieshaaveilijoissa. Nainen sentään joutuu aika paljon pahempaan kiipeliin, kun menee masterin luokse, koska nainen on useissa tapauksissa fyysisesti heikompi kuin mies, mutta silti, mikäli tuntemiani mastereita on uskominen, näitä rohkeita, alistumiseen taipuvaisia naisia riittää jopa yllättävän paljon.

Osa miehistä kai luulee, että saavun tapaamiseen piiska kainalossa ja siksi eivät uskalla tavata tosielämässä. :D Netin ääressä uskaltavat sentään pari kertaa kirjoittaa, mutta jos tapaaminen alkaa olla ajankohtaista, niin pelko voittaa.

Hei Wanda von D. ja Lady D,

Tuntuu vaikealta uskoa, ettei sopivaa herrasmiesorjaa tahdo Hallitsevalle Naiselle löytyä - itselläni on kuva, että alistuvia miehiä on kyllä pilvin pimein. Ovatko sitten kuitenkin niitä maisitsemianne mammanpoikia, jotka eivät vaatimuksianne pysty/kykene täyttämään.

Minulla on ollut Onni ja Autuus asua ja elää kohta kolmekymmentä vuotta D/s-avioliitossa Rouvani kanssa. Tämä 24/7- käytäntö astui voimaan liki heti jälkeen papin aamenen. Allekirjoitan täysin väitteen, että Naisen ollessa ohjaksissa on parisuhde suhteista onnellisin! Olkoon meidän Onnemme esimerkkinä vaikka se, että jokinaika sitten täyttäessäni 50-vuotta sain Rouvaltani syntymäpäivälahjaksi laadukkaan mankelin.

Ehkä yritän kertoa, että kyllä kaikki kuitenkin on mahdollista, jos vain tahtoa riittää, etenkin Dominoivalle Naiselle.

Alkaneen syksyn terveisin pikkupili

• Wanda von D.
        palveleva pikkupili kirjoitti:

Hei Wanda von D. ja Lady D,

Tuntuu vaikealta uskoa, ettei sopivaa herrasmiesorjaa tahdo Hallitsevalle Naiselle löytyä - itselläni on kuva, että alistuvia miehiä on kyllä pilvin pimein. Ovatko sitten kuitenkin niitä maisitsemianne mammanpoikia, jotka eivät vaatimuksianne pysty/kykene täyttämään.

Minulla on ollut Onni ja Autuus asua ja elää kohta kolmekymmentä vuotta D/s-avioliitossa Rouvani kanssa. Tämä 24/7- käytäntö astui voimaan liki heti jälkeen papin aamenen. Allekirjoitan täysin väitteen, että Naisen ollessa ohjaksissa on parisuhde suhteista onnellisin! Olkoon meidän Onnemme esimerkkinä vaikka se, että jokinaika sitten täyttäessäni 50-vuotta sain Rouvaltani syntymäpäivälahjaksi laadukkaan mankelin.

Ehkä yritän kertoa, että kyllä kaikki kuitenkin on mahdollista, jos vain tahtoa riittää, etenkin Dominoivalle Naiselle.

Alkaneen syksyn terveisin pikkupili

Nyt kyllä mies puhuu asiaa! Mankelilahja on kyllä niin täydellinen, terveiset Rouvallesi ja onnea tuleviin "palvelusvuosiin". :)

• Lady D oikeassa olet tuossa asiassa että ei oikeasti alistuvia löydy. Myöskin se, että on noita wannabeita pilaavat koko homman koska luottamus kärsii.

Minua tietenkin voisit kokeilla Lady D ja onnistuuhan se alistaminen kun ei vain anna periksi. Teillä Lady D ja Wanda Von D on oikeanlaista asennetta tällaisen vanhankansan oikean alistujan kanssa joka ei pidä sessioista ja leikeistä vaan oikeasta alistamisesta. Siivoojamies (at) suomi24 .fi

• Tottelevainen

Täällä olisi todella halukas palvelija pitkäaikaiseen tehtävään!

• Oikeastaan vonkauksella ei koskaan pääse mihinkään ja ei se sitä tavallaan ollutkaan, mutta kun tapaa mielenkiintoisen henkilön kirjoituksen olisi usein ihan mukava jopa tutustua. Nyt täälä on ollut kaksikin ihastuttavaa oikeaa NAISTA. Kiitos teille molemille :9

• Ei sähköpostiosoitteen laittaminen mielestäni ole vonkausta. Orjan tehtävänä on nimenomaan markkinoida kaikin mahdollisin tavoin valitattarelle itseään, koska orja haluaa palvelusuhteeseen. Orjan tulee kyetä riittävän selvästi osoittamaan, että on aikaansaava kelpo orja, eikä mikään laiska lurjus. Valtiattarella on loppuviimeksi aina mahdollisuus valita, kirjoittaako vai ei. Minulle orjan kokeneisuus orjatehtävissä ei ole välttämättömyys, vaan tärkeintä on aito halu ja innostus palvella ja alistua valtiattarelle.

Minun näkemykseni ja muutamien alistumiseen viehättyneiden miesten kertoman mukaan meihin aitoihin ja oikeisiin valtiattariin voi olla erittäin vaikeaa tutustua "live-elämässä", jos ei esim. käy s/m-teemaisissa bileissä tai muutoin ennestään tunne tällaisesta elämäntyylistä viehättyneitä ihmisiä. Joillekin naisille voi kuulemma olla suoranainen järkytys, jos miehellä on taipumuksia alistumiseen.

• Orjam86

Olen rehti ja reilu 28v. nuorimies joka kaipaisi valtiattaren määräilyä. Olen kiinnostunut kuulemaan mitä orjan tehtäviin kuuluisi.
        Sähköpostini on [email protected]

• Kas mammaa
        Orjam86 kirjoitti:

Olen rehti ja reilu 28v. nuorimies joka kaipaisi valtiattaren määräilyä. Olen kiinnostunut kuulemaan mitä orjan tehtäviin kuuluisi.
        Sähköpostini on [email protected]

Nähtiin kerran nuori mies hieromassa itseään. Tuli luoksemme juttelemaan ja näytti vehjettään kun seiso. Tuli luoksemme ja huppelissa anto sitoa kädet sänkyyn, eikun housut pois että saatiin katsoa nuorta poikaa. Siinä lähti kaikilta housut ja naitiin nuorta vaikka ollaan 56v ja 63v eukkoja. Sano että saamme tehdä mitä halutaan? Kaverini kaivo dildon ja naitiin poikaa pyllyyn vaikka valittikin. Oli tyytyväinen jälkeenpäin ja tuli uudestaankin.

• Wanda von D onhan se todellakin kummallista kun joillekin naisille miehen alistuminen on todella kauhistus. Kun kuitenkin nainen on se luomakunnan kruunu. Olen joskus keskustellut vannoituneen Dommen kanssa, joka sanoi ettei voi ymmärtää naista joka alistuu miehelle koska kuitenkin on parempi ja ylempi kaikin puolin.

Sekin kai on itsestään kiinni miten elämänsä elää ja mitä tekee. Harmittaa vain sitten kuunnella, valitusta miksi kaakki on niin yuonosti ja olisi ihanaa kun joku palvelisi ja palvoisi. Siihen kun nykyisin löytyy mahdollisuus jos vain haluaa. Mitään kun ei saa ilman yritystä.

• deebyline

Naisista ja miehistä subeja ja domeja on saman verran. Siis luonteiden ym. ominaisuuksien pohjalta reitittäen tältä näyttäisi, että jakauma on 50% kulmilla. Tässä keskustelussa pomppii stereotypioita. Eivät kaikki naiset ole mitään itsevarmoja luomakunnan kruunuja, vaan n. puolet. Samoin miehistä 50% on olemukseltaan alistuvia. Se, että naiset on arvostetumpi sukupuoli nykyisin on taas tasa-arvo-ongelmien piiriin kuuluva juttu. Luonnossa meillä on erittäin täydellinen jakauma subeihin ja domeihin, kummassakin sukupuolessa. Jos seurattaisiin luonnollista jakaumaa niin silloin menisi kaikkien osalta hyvin.

Mutta käytäntö on paljon ongelmallisempi. Geenimme eivät mukaudu nykyohjelmoinnilla tähän luonnon jakaumaan, eikä niin ole tarkoitettukaan. Hyvin monet eivät kiinnostu näistä asioista moralistisista syistä. Toisekseen monet dominaiset ottavat subinaisen aseman ja monet domimiehet ottavat subimiehen aseman. Seurauksena on ylitarjonta subeista. Naiset etsivät subimieheksi usein domin luonteenpiirteillä varustettua miestä ja dominaiset muuttavat itsensä subeiksi saadakseen myöskin domimiehen seuraa. Tämä liittyy geneettiseen kilpailuun naisista ja miehen näkemisestä ensisijaisesti suorittajana. Tämän vuoksi subimieheltä odotetaan enemmänkin palveluksia kuin sitä että hän kiihottuu saamastaan kohtelusta. Subinaisilta taas ei odoteta palveluksia niinkään, vaan domimiehet pyrkivät huolehtimaan heidän kiihottumisesta ensisijaisesti. Koska subinaiset valitsevat domimiehen, joka kiihottaa heitä eniten. Tämä on epätasa-arvoa, joka on meihin geenikoodattua.

Luonnollinen joskin pieni epäsuhta taas vallitsee naisten ja miesten välisten fyysisten kykyjen välillä. Naiselta vaaditaan keskimääräisesti hieman enemmän voimaa. Itse kyllä suosittelen kaikkia dominoivia osapuolia, myös miehiä käymään kamppailulajeissa. Tämä antaa subeille, myös miehille mahdollisuuden vaatia dominoivalta osapuolelta fyysistä ylivoimaa. Hyvä dominoiva osapuoli lumoaa ja kiihottaa subinsa taitavasti. Mielestäni subin tehtävä ei ole palvella domia heikoilla vastikkeilla. Koskien myös miessubeja.

• vaimonpalvelija v79

on totta, että hyvä dominoiva osapuoli kiihottaa ja lumoaa subia taitavasti, mutta mielestäni naisen voima voi olla myös psyykkistä - siis kun omalla vaimolla. Voima voi tulla myös vallasta, joka on aina myös filosofinen käsite, jota ei voi, eikä edes pidä redusoida pelkäksi lihasvoimaksi.
      Toiset pitävät siitä, että naisessa on fyysistäkin vastusta, mutta koska seksuaalisista mieltymyksistä on eri ihmisillä erilaisia variaatioita, niin ei voi yksiselitteisesti tehdä mitään tarkkoja päätelmiä eikä siksi yleistää tarpeettomasti. Dominoiva pienikokoinen nainen voi aiheuttaa voimakkaankin alistuskokemuksen mikäli hänellä on tarpeeksi luonnetta. Onko olemassa jotain tieteellisesti relevanttia näyttöä, että asia dominoivien naisten ja alistuvien miesten kohdalla on näin, kuten deebyline esittää? Kiinnostaisi lukea, jos tuollaisia juttuja olisi tutkittu esim. tieteellisen vertaisarvioinnin läpikäyneissä biologian, käyttäytymistieteen tai psykologian alan julkaisuissa.

• vaimonpalvelija v79

tarkennus, siis tarkotin, että haluaisin erittäin mielelläni nähdä, missä tieteellisessä tutkimuksessa näin on todettu ja mikä oli otoskoko ja millä mittarilla tutkittavat on valittu, eli mistä tämä argumentti on peräisin:
        "Eivät kaikki naiset ole mitään itsevarmoja luomakunnan kruunuja, vaan n. puolet. Samoin miehistä 50% on olemukseltaan alistuvia." Lähdettä kaipailisin, koska kirjoittaja sanoo, että muut esittävät stereotypioita, joten hänellä kaiketi on ajatuksilleen joku tutkimus tukena.

• Oikeastaan on aina parempi jos antaa luonnon hoitaa asiat ja ei mene liiaksi määrityspohjalle niin silloin ei ehdi perehtymään siihen itse asiaan.

• deebyline

"on totta, että hyvä dominoiva osapuoli kiihottaa ja lumoaa subia taitavasti, mutta mielestäni naisen voima voi olla myös psyykkistä - siis kun omalla vaimolla."

Naisia kuunnellaan yhteiskunnassa enemmän, mutta on eri asia haluaako pelata naisen itsensä vai tämän yhteiskunnallisen asemansa kanssa. Minusta se on aika kapea-alaista. Käytännössä kovinkaan moni naissubi ei ottaisi pelkästään psyykkisesti hallitsevaa miestä domikseen.

"Voima voi tulla myös vallasta, joka on aina myös filosofinen käsite, jota ei voi, eikä edes pidä redusoida pelkäksi lihasvoimaksi."

Naisen yhteiskunnallinen yliote on tasa-arvotutkijoidenkin mielestä ihmisarvon vähättelyä. Itse olen mieltynyt tiedostetumpaan, aidompaan valtaan. Pidän niinikään vallasta, joka ei riipu harjoittajan yhteiskunnallisesta statuksesta, vaan enemmän ihmisen todellisesta luonteesta ja ominaisuuksista.

"Toiset pitävät siitä, että naisessa on fyysistäkin vastusta, mutta koska seksuaalisista mieltymyksistä on eri ihmisillä erilaisia variaatioita, niin ei voi yksiselitteisesti tehdä mitään tarkkoja päätelmiä eikä siksi yleistää tarpeettomasti."

Taistelulajidomme on oman kokemukseni mukaan kymmenen kertaa parempi, jos on muutenkin hyvä, edellyttäen ettei mies ole vastaavassa asemassa (jolloin hänen alistumisensa autenttisesti on kyseenalaista). Samoin naissubit yleisesti ottavat heille pystyvän miehen. Sama oikeus miehille.

"Onko olemassa jotain tieteellisesti relevanttia näyttöä, että asia dominoivien naisten ja alistuvien miesten kohdalla on näin, kuten deebyline esittää? Kiinnostaisi lukea, jos tuollaisia juttuja olisi tutkittu esim. tieteellisen vertaisarvioinnin läpikäyneissä biologian, käyttäytymistieteen tai psykologian alan julkaisuissa."

Ei tällaisista asioista ole tutkimuksia, koska tutkimukset ovat enimmäkseen tarkoitushakuisia ja puolueellisia. Itse nyt olen vuosikymmeniä objektiivisesti katsellut ihmisiä ja huomannut oudon jakauman luonteessa passiivisiin ja aktiivisiin. Se menee aika tasan. Tietysti miehistä esimerkiksi oletetaan kaikenlaista, että tuokin on armeijavarusteet päällä menossa palvelukseen, siitä tulee varmaan domi jne.

"Lähdettä kaipailisin, koska kirjoittaja sanoo, että muut esittävät stereotypioita, joten hänellä kaiketi on ajatuksilleen joku tutkimus tukena. "

No stereotypioita ketjussa on pitkälti esitetty. Niiden purkaminen on nyt yleensä aika hankalaa, läpitunkematonta matskua, joka pitää jankuttaa pois. Toki myös itse saatan olla väärässä, mutta enpä hirveästi siihen näkemäni perusteella usko.

• palveleva pikkupili

Hello again,

Elise Sutton Female Superiority Page-sivulle oppiin. Perusteos on Elise Sutton Female Domination. Ennenkuin nämä opit on omaksuttu ei kannata pahemmin keittiöpsykolisoida.

Niille, jotka eivät E.Suttonia tunne tiedoksi, että kyseessä ei ole yksi henkilö, vaan koko joukko hallitsevia Naisia. Tämä joukko on työstänyt aiheesta muutaman oppikirjan ja ylläpitää edelleen ao sivustoa.

palveleva pikkupili

• deebyline

E. Suttoniin tutustuin kauan sitten ja osa hänen jutuista on ihan
      hyviä. Hän ei kuitenkaan ymmärrä tarpeeksi naisen ja miehen välistä dynamiikkaa tai mikä on tasokasta alistumista.

Henkilökohtaisesti olen ehkä Suomen pisimmälle kokenut miessubi. Siitä voi kiittää paria naista, jotka ovat toteuttaneet sen minkä ei pitänyt olla mahdollista. :)

• HEh melkoisen rohkea väite tai ainakin typerää itsekehua. Itsekin voisin kehua olevani ainakin euroopan paras subi mutta en niin tee, koska itseään on todella vaikea arvioida ja minullahna on vaatimattomasti vain yli 30 vuoden kokemusa jos ei lasketa ihan nuoruusvuosia...No ehkäpä tuo oli vain tsoukki :)

• deebyline

Ei ne vuodet kerro. Voisin mielelläni sanoa, että on minua syvälle menneempiä miessubeja, jos vain sellaisia tietäisin. No ehkä pari on samoissa. :D Fakta vaan on se, etteivät miessubit yleensä pääse syventymään kovin pitkälle koska on niin vankat stereotypiat, joiden kanssa mennään. Kinkysektorista en pidä, koska sillä on niin paljon stereotypioita. Missään muualla ei ole enempää. Todella päin mäntyä säädeltyä toimintaa kaikin tavoin. Itse irtisanoudun kinkyscenestä, kinkyistä ja sadomasokismista.. ei noita termejä viitsi yksinkertaisesti käyttää.

• No vaikea sano sceneistä ja muistakaan syvällisistä jutuista kun itse olen vain kasvanut tähän sen kummemmin edes koskaan miettinyt asiaa sen syvällisemmin ja se on jo niin syvällä ja todella aitoa.

Miten voi olla mahdollista toteuttaa semmoista jonka toteuttaminen on mahdotonta. Kaksi naista on kuitenkin melkoisen pieni otos jolla ei kovinkaan suurta merkitystä ole, koska kymmenittäin jopa sadoittain jää tietämättömiin ne joista sinulla ei ole edes harmainta aavistusta.

Elämä kuitenkin on parhainta sitä eläessä ei vain laitettaessa tekoja lokeroihin ja itsensä korostaminen, mutta onneksi ymmärrän että sellaisen ajatusmaailma on melkoisen suppea joka ei paljoakaan oikeasti ole kokenut.

• deebyline

Et ole perillä lainkaan mitä olen kokenut tai mistä edes puhun. Analysointi on tervettä opettele vaatimaan naisilta kuten hekin vaativat miehiltä. :-) Ei elämää kannata elää noinvaan kysymättä mikä on tilannekohtainen maksimi.

En nyt ehdi sen tarkemmin sepustaa. Jätän sen sinulle.

• Voi pyhä yksinkertaisuus ja maailman napa :-O

• Real slave

Taidat olla aika puutteessa. Ei tarvitse olla mikään cherlokki huomatakseen, että kaikki viestit on kirjoittanut sama henkilö. Hanki elämä ja mene sessioon.

• Real slave kirjoitti:

Taidat olla aika puutteessa. Ei tarvitse olla mikään cherlokki huomatakseen, että kaikki viestit on kirjoittanut sama henkilö. Hanki elämä ja mene sessioon.

Vautsi osaisinpa minäkin kirjoitella noin monilla eri nikeillä niin olisi kyllä ihan mukavaa. Tosin sitä sanottaisiin monologiksi ja silloin ei tule oikeastaan erilaisia mielipiteitä nähtäväksi.

Mitä elämää olisi muuten sessiossa se kun maksaa ja kestää vain niin lyhyen ajan. En kutsuisi sellaista millään muotoa elämäksi.

Toisaalta jos nyt joku jaksaa kirjoitella tänne arvostelematta muita niin miksi ei saisi kirjoittaa. Ei sellaisella ainakaan pipo kovin paljon kiristä kuten niin monella täällä arvostelevalla. heillä jopa on se oikeakin elämä koska osaavat kirjoittaa ja kommenoida asiallisesti.

Monille joilla ei ole oikeasti sitä elämää saattaa tämä kirjoittelu olla jonkinlainen ulospääsy maailmaan ja jos se jotain häiritsee niin kannattanee katsoa peiliin. En viitsi nyt kertoa mitä sieltä peilistä näkyy mutta arvannet kyllä.

Toisaalta jos täällä arvostelee voisi sen ainakin tehdä rekistöröidyllä nimimerkillä eikä piiloutumalla jonkun hameenhelmoihin. No joillain ei vain ole moraalia ja uskallusta.

• siivooja_m

Real slave jos viittaat minuun niin ei kannata kovin noihin etsivän hommiin pyrkiä :D

• deebyline

Joidenkin elämä on sen miettimistä kuka saa ja kuka ei. Ei siitä pääse mihinkään.

• Nyt pojat suut kiinni!
      Mielenkiintoinen keskustelu muuttui kahden pikkupojan väliseksi meijän isä on parempi kuin teijän isä-kinaksi.
      Ei kukaan voi arvioida toisen ihmisen elämää, kun omaansa vain voi elää.
      Mä en ainakaan ottais sellasta orjaa, jonka pitää toiselle miehelle esittää voittajaa.

• Kiitos Eija

• Olipahan tämä aluksi todella mielenkiintoinen ketju ja puhuttiinihan oikeista asioista. Sitten homma vain lipesi niinkuin usein näillä keskustelupalstoilla on tapana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8760
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2558
    3. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      42
      2359
    4. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2357
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1807
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      194
      1803
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1680
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    9. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      33
      1171
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1116
    Aihe