Danielan raskaus ja äänestykset

Kissa-86

Tulipa sellainen juttu mieleen, että jos Daniela ei ymmärrä itse lopettaa ajoissa ohjelmassa, hän lähes väistämättä joutuu äänestyksiin, koska kuten joku jo sanoikin, Asikainen ei moraaliselta kannalta katsottuna voi pudottaa Danielaa suoraan pelistä pois.
Asikaista selvästi myös harmittaa Danielan tilanne, koska hänen mielestään Daniela oli yksi suurimmista lupauksista tulevan bändinjäsenenä. Pettymys suorastaan paistoi Asikaisen olemuksesta kun Daniela kävi kertomassa "iloisen" uutisensa studiolla. Eikä sitä voi kieltää ettei Danielalla olisi mahtava lauluääni ja itsevarma olemus lavalla. Asikainen on siinä aivan oikeassa.

Vaikka Asikainen tahtoisikin päästää tytön mammalomalle niin onko tuomareilla kilpailijoiden pudottamiseen enää edes mitään oikeutta? Eikö se ole vain ja ainoastaan katsojien tehtävä?

Kuvitellaan vielä että Daniela joutuu äänestykseen. Miten katsojat äänestäisivät? Luultavasti katsojat äänestäisivät Danielan puolesta uteliaana siitä mitä tulee tapahtumaan pallomahaiselle finalistille kisan loppusuoralla ja jos hassusti käy, koko bändissä.

Mitäs olette mieltä hommasta?

5

1455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jape

      En ole niin tarkkaan seurannut, että tietäisin miten jatkossa menetellään : pudottaako kilpailijoita enää vain katsojat vai kenties tuomaristo ?

      Mutta niin tai näin, hankala tilanne, koska jos ko. henkilö tippuu, alkaa kauhea kohu siitä, että raskaana olevia syrjitään. Mutta mielestäni hänen itse pitäisi jättäytyä pois, koska on päivänselvää, että meno on vuoden-pari melkoista, juuri sen ajan kun vastasyntynyt lapsi eniten tarvitsee äitiään. Eli aikamoista naiiviutta kilpailijan puolelta, jos hän kuvittelee, että tuleva lapsi ei haittaa tätä hommaa.

      Tämä on minun kiihkoton mielipiteeni.

    • Juuso

      tippuiko hän?? voi ei!!

      • korkkari

        se on alottanu inexillä maanantaina duunit. kun ei staran ura urjennut, niin päätti ryhtyä paskahommiin.


      • Minä
        korkkari kirjoitti:

        se on alottanu inexillä maanantaina duunit. kun ei staran ura urjennut, niin päätti ryhtyä paskahommiin.

        Käypä vaikka tsekkaamassa www.ericjon.com
        (en oo varma kirjoitettiinko noin)


      • Tea
        Minä kirjoitti:

        Käypä vaikka tsekkaamassa www.ericjon.com
        (en oo varma kirjoitettiinko noin)

        www.erickjon.com


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      206
      4974
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      292
      3085
    3. 134
      1797
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      228
      1647
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1451
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1223
    7. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      76
      1173
    8. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1164
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1129
    10. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1128
    Aihe