Raikas näkökulma aborttiteemaan.

Järkeäkin on olemass

Ote jyrtsin kommentista ansaitsee mielestäni pinnallenoston.
Miten joku voi olla niin älykäs että kykenee asettumaan aivopestyjen massojen ajattelun yläpuolelle ja näkee sen miten asiat todella ovat ja kykenee myös perustelemaan asiansa ymmärrettävästi.

Siis tässä:" Evokkien massatyhmyys se tässä ärsyttää. Ei oma viisauteni.

Ja toki olisin iloinen jos joku evokki joskus oppisi ihan itse päättelemään asioita ilman että pitää koko ajan taluttaa.

Mietihän sinäkin sitä että millä oikeudella kukaan pystyy sanomaan että hedelmöityneen sikiön ihmisyys alkaa vasta sitten kun hänen ajattelukykynsä on tietyllä 12 viikkoisen tasolla ja että sitä ennen hän on siis surmattavaissa vapaasti?

Mieti, mieti, ja mieti. Mutta ethän sinä tietenkään mieti koska sinä haluat tulla tässä asiassa kusetetuksi jotta saat vapaasti abortoida tulevia ei-toivottuja äpäriäsi.

Sillä niinhän se on että läpeensä moraalittomille evokeille sopii hyvin se että yhteiskunta sallii tämän äärimmäisen ehkäisykeinon. Siksi mikään järkipuhe ei tätä aborttilakiemme muuta, ei koska enemmistö kansastamme on helvettikypsää kamaa."


Toinen em. palstan ansiokas kommentti koski jälkiehkäisypillerien napsimista.
Se meni näin:"Ja onhan se toki järkyttävää että sadat tuhannet naiset ja äidit ovat tällä keinolla murhanneet kymmenittäin omia lapsiaan edes tajuamatta että mitä tekivät.
Ja homma sen kun jatkuu.
Onneksi kuitenkin uskonyhteisöt tavallisesti pitävät hyvin huolen siitä että heidän naisväkensä valitsevat hyväksyttävän ehkäisykeinon."

8

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja niin taas mytomaanimultinikki komppaa itseään.

      Mihinkäs sitä mytomaanimultinikki karvoistaan pääsisi ...

    • Arviolta kolmasosa kaikista raskauksista päättyy keskenmenoon.
      Suurin osa niistä tapahtuu ilman, että raskautta on koskaan havaittukaan.

      Jos jumalasi olisi olemassa, niin olisi aika posketonta tältä heittää abortintekijät tai sen hyväksyjät helvettiin.

      • Herra Jeesus.

        Se johtuu siitä,että Jumala ei ennätä valmistaa sieluja kaikille hedelmöityksille.
        Osa menee hukkaan.


    • Mites jyrbä, jos joku muu lopultakin alkaisi kehua sinua, lakkaisitko sitten kehumasta itse itseäsi? Voisin ihan harkita asiaa noin hyvää korvausta vastaan, sillä tuo touhusi on todellakintodellakintodellakin ihan helevetin noloa.

      • Tottamooses

        Eiköhön ne todelliset nolot kuitenkin löydy sinun puoleltasi aitaa, kuten jyrtsi ainsiokkasti tuossa paljasti.

        Kuka, ja millä oikeudella valitsi juuri sikiön ajattelun tason kriteeriksi ihmisyydelle?

        Eikö sikiön muilla ominaisuuksilla ole mitään tekmistä ihmisyyden kanssa?
        Kun 12 viikkoinen abortoidaan ehjänä pois niin sillä on huomattavasti enemmän lähes täysin kehittyneitä ihmisen osia, kasvot kädet sormineen, sisäelimet keuhkot jotka jopa saavat tuon lapsen hyvin usein äitinsä kauhistukseksi jopa parkumaan poisottonsa jälkeen kunnes joku armollisesti kuristaa sen äitinsä toiseksi järkytyksen aiheeksi.
        Hyvin suuri prosentti näistä äideistä menettää abortin jälkeen kaiken elämänhalunsa. Isemurhatkaaan eivät ole harvinaisia. He eivät kestä itseään eikä koko tilannnetta, koska heille vasta liian myöhään valkeni että minkä tason ilkityö tulikaan tehtyä. Siis oman lapsen murha.
        Asiaa on tutkittu ja tilastoitu ja tämä on havaittu. Hyvin suuri osa aborttiäideistä kärsii mielenterveysongelmista koko loppuelämänsä.
        Mutta evokki sanoo että se on vähäinen haitta siihen verrattuna että kakara pyörisi jaloissa jokusen vuoden.


      • Tottamooses kirjoitti:

        Eiköhön ne todelliset nolot kuitenkin löydy sinun puoleltasi aitaa, kuten jyrtsi ainsiokkasti tuossa paljasti.

        Kuka, ja millä oikeudella valitsi juuri sikiön ajattelun tason kriteeriksi ihmisyydelle?

        Eikö sikiön muilla ominaisuuksilla ole mitään tekmistä ihmisyyden kanssa?
        Kun 12 viikkoinen abortoidaan ehjänä pois niin sillä on huomattavasti enemmän lähes täysin kehittyneitä ihmisen osia, kasvot kädet sormineen, sisäelimet keuhkot jotka jopa saavat tuon lapsen hyvin usein äitinsä kauhistukseksi jopa parkumaan poisottonsa jälkeen kunnes joku armollisesti kuristaa sen äitinsä toiseksi järkytyksen aiheeksi.
        Hyvin suuri prosentti näistä äideistä menettää abortin jälkeen kaiken elämänhalunsa. Isemurhatkaaan eivät ole harvinaisia. He eivät kestä itseään eikä koko tilannnetta, koska heille vasta liian myöhään valkeni että minkä tason ilkityö tulikaan tehtyä. Siis oman lapsen murha.
        Asiaa on tutkittu ja tilastoitu ja tämä on havaittu. Hyvin suuri osa aborttiäideistä kärsii mielenterveysongelmista koko loppuelämänsä.
        Mutta evokki sanoo että se on vähäinen haitta siihen verrattuna että kakara pyörisi jaloissa jokusen vuoden.

        "Kun 12 viikkoinen abortoidaan ehjänä pois niin sillä on huomattavasti enemmän lähes täysin kehittyneitä ihmisen osia, kasvot kädet sormineen, sisäelimet keuhkot jotka jopa saavat tuon lapsen hyvin usein äitinsä kauhistukseksi jopa parkumaan poisottonsa jälkeen kunnes joku armollisesti kuristaa sen äitinsä toiseksi järkytyksen aiheeksi."

        Valehteletko huviksesi, onko sinulla seksuaalisia sikiöfantasioita vai sekaannutko abortoituihin sikiöihin?


      • Tottamooses kirjoitti:

        Eiköhön ne todelliset nolot kuitenkin löydy sinun puoleltasi aitaa, kuten jyrtsi ainsiokkasti tuossa paljasti.

        Kuka, ja millä oikeudella valitsi juuri sikiön ajattelun tason kriteeriksi ihmisyydelle?

        Eikö sikiön muilla ominaisuuksilla ole mitään tekmistä ihmisyyden kanssa?
        Kun 12 viikkoinen abortoidaan ehjänä pois niin sillä on huomattavasti enemmän lähes täysin kehittyneitä ihmisen osia, kasvot kädet sormineen, sisäelimet keuhkot jotka jopa saavat tuon lapsen hyvin usein äitinsä kauhistukseksi jopa parkumaan poisottonsa jälkeen kunnes joku armollisesti kuristaa sen äitinsä toiseksi järkytyksen aiheeksi.
        Hyvin suuri prosentti näistä äideistä menettää abortin jälkeen kaiken elämänhalunsa. Isemurhatkaaan eivät ole harvinaisia. He eivät kestä itseään eikä koko tilannnetta, koska heille vasta liian myöhään valkeni että minkä tason ilkityö tulikaan tehtyä. Siis oman lapsen murha.
        Asiaa on tutkittu ja tilastoitu ja tämä on havaittu. Hyvin suuri osa aborttiäideistä kärsii mielenterveysongelmista koko loppuelämänsä.
        Mutta evokki sanoo että se on vähäinen haitta siihen verrattuna että kakara pyörisi jaloissa jokusen vuoden.

        Hih, ja mytomaanimultinikki jatkaa vaan tuota itsensä komppaamista ja kehumista.

        Mutta mihinkäs sitä mytomaanimultinikki karvoistaan pääsisi ...


      • Tottamooses kirjoitti:

        Eiköhön ne todelliset nolot kuitenkin löydy sinun puoleltasi aitaa, kuten jyrtsi ainsiokkasti tuossa paljasti.

        Kuka, ja millä oikeudella valitsi juuri sikiön ajattelun tason kriteeriksi ihmisyydelle?

        Eikö sikiön muilla ominaisuuksilla ole mitään tekmistä ihmisyyden kanssa?
        Kun 12 viikkoinen abortoidaan ehjänä pois niin sillä on huomattavasti enemmän lähes täysin kehittyneitä ihmisen osia, kasvot kädet sormineen, sisäelimet keuhkot jotka jopa saavat tuon lapsen hyvin usein äitinsä kauhistukseksi jopa parkumaan poisottonsa jälkeen kunnes joku armollisesti kuristaa sen äitinsä toiseksi järkytyksen aiheeksi.
        Hyvin suuri prosentti näistä äideistä menettää abortin jälkeen kaiken elämänhalunsa. Isemurhatkaaan eivät ole harvinaisia. He eivät kestä itseään eikä koko tilannnetta, koska heille vasta liian myöhään valkeni että minkä tason ilkityö tulikaan tehtyä. Siis oman lapsen murha.
        Asiaa on tutkittu ja tilastoitu ja tämä on havaittu. Hyvin suuri osa aborttiäideistä kärsii mielenterveysongelmista koko loppuelämänsä.
        Mutta evokki sanoo että se on vähäinen haitta siihen verrattuna että kakara pyörisi jaloissa jokusen vuoden.

        " Kun 12 viikkoinen abortoidaan ehjänä pois niin sillä on huomattavasti enemmän lähes täysin kehittyneitä ihmisen osia, kasvot kädet sormineen, sisäelimet keuhkot jotka jopa saavat tuon lapsen hyvin usein äitinsä kauhistukseksi jopa parkumaan poisottonsa jälkeen kunnes joku armollisesti kuristaa sen äitinsä toiseksi järkytyksen aiheeksi."

        Miten niin "lähes täysin"? Eikö kreationismissa sikiöllä ole kaikki mahdollinen hedelmöityshetkestä alkaen valmiina?

        http://en.wikipedia.org/wiki/Preformationism


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      126
      1288
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      963
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe