OLEN 3-4 VUOTTA OOLLUT X-UKON KYNSISSÄ ,MITÄ USKOMATTOMILLA MURHATAVOILLA.AUTOA SAHATAAN ,RUUVATAAN,PYÖRÄT IRTOILEVAT VAUHDISSA.
KAKSI LÄHESTYMISKIELTOA JA TAHTI YLTYY.
LÖYTYYKÖ KUNNON POLIISIMIESTÄ JUTTU TAI TUKI SEURAKSI,OLEN 41V,YKSINHUOLTAJA.
JA JOSKUS VAIKKA ULOS TAI SEURAKSI,UUSIMAAN ALUE.
NIMITTÄIN KAIKKI AINA VAPISEE.JOKU KUN EI TUTISE.
ETSIN POLIISIA LOHDUTTAMAAN MURHISSA
7
1143
Vastaukset
- Poliisi
No onpas vain menoa, suojeluvaistoni heräsi. Missäpäin asustelet, ollaankohan kovinkin kaukana toisistamme.
- kaikentietävä
HEI!
RIIPPUU SIITÄ MISSÄ ASUSTELET JA MISSÄ YKSIKÖSSÄ TOIMIT:)ITSE ASUN IHAN TÄSSÄ TUOMARILAN LÄHELLÄ.
KIVA KUULLA,ETTÄ SUOMESTA LÖYTYY MIES JOKA EI PIENISTÄ KAVAHDA.
SÄHKÖPOSTI OSOITE OLISI KIVA.
TERVEISIN ,VIELÄ ELOSSA - kaikentietävä
HEI.
VOIT KERTOA ITSESTÄSI ALUSTAVASTI IHAN NYT MITÄ MIELEEN JUOLAHTAA.
EI KAI SE SUOJELUVAISTO LOPAHTANU YHTÄ NOPEASTI KUIN ALKOIKIN?
TAI TIETYSTI TYÖKIIREITÄ,KYLLÄHÄN SUOMESSA MURHAAJIA RIITTÄÄ,VAI MITÄ JA TYÖLLISTÄÄ.
TERVEISIN,KAIKENTIETÄVÄ - kaikentietävä
SUOMI ON TÄYNNÄ MURHAAJIA JA TUSKIN MUN X-UKKO ON AINUT SELLAISNEN JA TYÖKIIREITÄ VISSIINKIN PIISAA.
TERVEISIN,EI TAPETTU - kaikentietävä
kaikentietävä kirjoitti:
SUOMI ON TÄYNNÄ MURHAAJIA JA TUSKIN MUN X-UKKO ON AINUT SELLAISNEN JA TYÖKIIREITÄ VISSIINKIN PIISAA.
TERVEISIN,EI TAPETTUHEI OLEN NELJÄKYMMENTÄ KASKI VUOTIAS JA ETSIN AVEKKIA SUOJELUPOLIISISTA,JA HENKINEN BIOENERGIA KENTTÄ TULISI OLLA YLI 18.NIMITTÄIN X-MIEHENI TULEE TYTTÄRENI HÄIHIN.LUONNE ERITTÄIN AILAHTELEVA JA ERITTÄIN TULENARKA TYYPPI.HENKISIÄ VOIMAVAROJA OLISI HYVÄ OLLA 19 TAI AINA PAREMPI MITÄ ENEMPI.HÄÄT TOUKOKUUSSA.TERVEISIN YKSINHUOLTAJA MAMA.OLISI KIVA NÄHDÄ TYTTÄREN HÄÄT.OLISIKO AVULIAITA EHDOKKAITA,OLISIN ERITTÄIN KIITOLLINEN.
- kaikentietävä
SIELLÄ MISSÄ HÄÄT,SIELLÄ MINÄ.KATO YLI 18.JEP.
- kaikentietävä
kaikentietävä kirjoitti:
HEI OLEN NELJÄKYMMENTÄ KASKI VUOTIAS JA ETSIN AVEKKIA SUOJELUPOLIISISTA,JA HENKINEN BIOENERGIA KENTTÄ TULISI OLLA YLI 18.NIMITTÄIN X-MIEHENI TULEE TYTTÄRENI HÄIHIN.LUONNE ERITTÄIN AILAHTELEVA JA ERITTÄIN TULENARKA TYYPPI.HENKISIÄ VOIMAVAROJA OLISI HYVÄ OLLA 19 TAI AINA PAREMPI MITÄ ENEMPI.HÄÄT TOUKOKUUSSA.TERVEISIN YKSINHUOLTAJA MAMA.OLISI KIVA NÄHDÄ TYTTÄREN HÄÄT.OLISIKO AVULIAITA EHDOKKAITA,OLISIN ERITTÄIN KIITOLLINEN.
TERPPA.MÄ HALUASIN PERUA KOKO HÄÄT.JA SE KYLLÄ KANNATTAISI.VAI MITÄ?YLI 18 VOIMIA OMAAVA KUNDI?
TERPPA ,MAMA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2333961Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1222291Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401439
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927- 77919
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8787J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61746