Hvä kun loppu kouluista pakkoruotsi, ruotsi ei ole kotimmainen kieli vaan ulkolainen kieli,kaikki asiat ilmestyy vai suomeksi tai englannin kielellä ruotsi puhutaan koko vaestöstä 00000000.1 % se siitä turha sotkea nuoria kouluissa jollai ruotsin kielellä jota lauletaan eikä puhuta kuka nyt tommosii keksii : )) Heh heh hee
RUOTSIN KIELI LOPPU SUOMESSA : )) !!
5
456
Vastaukset
- minä
Ulkomaalaisena en voi kun ihmetellä sitä tilaannetta Suomessa,ihmisten on pakko oppia jotain vierasta kieltä mistä ei ole mitään hyötyä,toki sitä saa oppia jos haluaa mutta että pakollinen..siten koko rannikko on ulkomaalaisten käsissä,veneellä kun ajelee niin voi äiti sentään,onneksi itse puhun muutakin kun Suomea niin omalla kielellää saan kyllä ne rantaruotsalaiset heti hiljaiseksi,mielestän vaika tilaanne mistä ei ole ulospääsyä,kansan taholta kyllä mutta ei poliittisestija sitten Ahvenanmaa,onko se mukamas osa Suomea ,hehh,ei tosiaan ole.
- rksm1974
Olemme 6 % ruotsinkielisiä Suomessa...
- pepponen
Suomea, hulluahan se on, että 94%:a joutuu opettelemaan teidän kieltänne, kyllä pitäisi mennä toisinpäin ja suurin osa tosta kuudesta prossasta puhuu ihan sujuvaa suomenkieltä.
- vittuun
pepponen kirjoitti:
Suomea, hulluahan se on, että 94%:a joutuu opettelemaan teidän kieltänne, kyllä pitäisi mennä toisinpäin ja suurin osa tosta kuudesta prossasta puhuu ihan sujuvaa suomenkieltä.
ruotsia puhuu sitäpaitsi nipin napin 5%. määrä on vähenemässä=) olen vilpittömän iloinen!
- Tutkain
otsikossa kaikki
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770