no tässä sivussa olen seurannut erään vihreän ehdokkaan eloa... kyllähän sitä vaaditaan muilta kuinka luontoa pitäisi suojella mutta omassa pihassa öljyt on kaadeltu pitkin pihoja... ja muut nesteet siinä sivussa... täytyy sanoa että uskottavuus katoaa aika kauas...
ja muutenkin vihreiden ajatukset menevät tavllisen tallaaja ohi pahasti... hyvähän on tehdä päätöksiä joilla auton kustannuksia korotetaan mutta tulkaa itse asumaan maalle jossa pelkkä lääkärissä käynti voi olla useamman kilometrin päässä ja myös niin ettei yleiset kulkuveuvot kulje... tai käy kaupassa johon on matkaa 20km.... niin kyllähän tuo oma auto on täysin välttämätön täällä.. kaikista naurettavinta on tuon ehdokkaan pihan hoito ei voi muuta sanoa...
niin vihreää että
4
362
Vastaukset
- Tutkain
Ja kaiken lisäksi mm. öljyt, maalit ja vanhat akut voi viedä ILMAISEKSI kunnan ongelmajätteen keräyspisteeseen. Syy on juuri tuon ympäristömyrkkyjen maastoon levittämisen estäminen.
Viime kesänä oman tontin viereiseen puistoon oli joku auton akun vienyt ja lapset sen sieltä poimivat ennen kuin kukaan ennätti väliin. Toivottavasti ei ollut enää happoja sisällä... - Vieläköhän
Periaate onkin, olisivat syyttäneet demareita ja kepulaisia jos olisi maahan valununeet myrkyt
On kyllä vähän ihmeporukkaa nämä vihreät, noin kokonaisuutenakin, puhuvat ihan toisesta mitä ovat, kuka vain voi mennä sinne, sanovansa vain olevansa vihreä, ei senkummempia vaatimuksia
Vuotos jäi "hankaamaan" kun estivät sen rakentamisen, olisi töitä monille, ja jatkossa tulisi ilmaista energiaa, jostain kummansyystä saaneet liikaa valtaa, kun ei sitten osatakkaan hyödyntää tosivihreää energiaa - jeppe
voi kuka hyvänsä esittää..yksikertaisesti en usko höpinääsi
- Äänestäjä
Kyllä minä tuon uskon vaikken ole nähnytkään.
Noista viherpiipertäjistä nyt voi uskoa ihan mitä vain.
Paras minkä itse olen nähnyt oli joku tempaus "kävellen Turkuun".
Tulimme sunnuntaina mökiltä ja ihmettelin tarvontiellä että mikä mustien autojen letka matelee Turun suuntaan,siinä oli kai viisi tai kuusi autoa ja sitten Kalle Könkkölä viiletti rullatuolillaan ja perässä samanlainen nippu autoja.No tuossakaan ei bensiiniä poltettu sitten kai laisinkaan ???????
Muutenkin koko touhu oli järkyttävyyden huippu,yksi osallistuja eteni aina muutaman kilometrin jonka jälkeen hänet vaihdettiin uuteen,jos mennään Helsingistä kävellen Turkuun niin sitten sitä mennään eikä jotain naurettavia pikku etappeja.
Samanlaista silmänlumetta on kaikki vihreiden touhu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760