niin vihreää että

no tässä sivussa olen seurannut erään vihreän ehdokkaan eloa... kyllähän sitä vaaditaan muilta kuinka luontoa pitäisi suojella mutta omassa pihassa öljyt on kaadeltu pitkin pihoja... ja muut nesteet siinä sivussa... täytyy sanoa että uskottavuus katoaa aika kauas...
ja muutenkin vihreiden ajatukset menevät tavllisen tallaaja ohi pahasti... hyvähän on tehdä päätöksiä joilla auton kustannuksia korotetaan mutta tulkaa itse asumaan maalle jossa pelkkä lääkärissä käynti voi olla useamman kilometrin päässä ja myös niin ettei yleiset kulkuveuvot kulje... tai käy kaupassa johon on matkaa 20km.... niin kyllähän tuo oma auto on täysin välttämätön täällä.. kaikista naurettavinta on tuon ehdokkaan pihan hoito ei voi muuta sanoa...

4

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tutkain

      Ja kaiken lisäksi mm. öljyt, maalit ja vanhat akut voi viedä ILMAISEKSI kunnan ongelmajätteen keräyspisteeseen. Syy on juuri tuon ympäristömyrkkyjen maastoon levittämisen estäminen.

      Viime kesänä oman tontin viereiseen puistoon oli joku auton akun vienyt ja lapset sen sieltä poimivat ennen kuin kukaan ennätti väliin. Toivottavasti ei ollut enää happoja sisällä...

    • Vieläköhän

      Periaate onkin, olisivat syyttäneet demareita ja kepulaisia jos olisi maahan valununeet myrkyt

      On kyllä vähän ihmeporukkaa nämä vihreät, noin kokonaisuutenakin, puhuvat ihan toisesta mitä ovat, kuka vain voi mennä sinne, sanovansa vain olevansa vihreä, ei senkummempia vaatimuksia

      Vuotos jäi "hankaamaan" kun estivät sen rakentamisen, olisi töitä monille, ja jatkossa tulisi ilmaista energiaa, jostain kummansyystä saaneet liikaa valtaa, kun ei sitten osatakkaan hyödyntää tosivihreää energiaa

    • jeppe

      voi kuka hyvänsä esittää..yksikertaisesti en usko höpinääsi

      • Äänestäjä

        Kyllä minä tuon uskon vaikken ole nähnytkään.

        Noista viherpiipertäjistä nyt voi uskoa ihan mitä vain.

        Paras minkä itse olen nähnyt oli joku tempaus "kävellen Turkuun".
        Tulimme sunnuntaina mökiltä ja ihmettelin tarvontiellä että mikä mustien autojen letka matelee Turun suuntaan,siinä oli kai viisi tai kuusi autoa ja sitten Kalle Könkkölä viiletti rullatuolillaan ja perässä samanlainen nippu autoja.No tuossakaan ei bensiiniä poltettu sitten kai laisinkaan ???????
        Muutenkin koko touhu oli järkyttävyyden huippu,yksi osallistuja eteni aina muutaman kilometrin jonka jälkeen hänet vaihdettiin uuteen,jos mennään Helsingistä kävellen Turkuun niin sitten sitä mennään eikä jotain naurettavia pikku etappeja.

        Samanlaista silmänlumetta on kaikki vihreiden touhu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1072
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      973
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe