no tässä sivussa olen seurannut erään vihreän ehdokkaan eloa... kyllähän sitä vaaditaan muilta kuinka luontoa pitäisi suojella mutta omassa pihassa öljyt on kaadeltu pitkin pihoja... ja muut nesteet siinä sivussa... täytyy sanoa että uskottavuus katoaa aika kauas...
ja muutenkin vihreiden ajatukset menevät tavllisen tallaaja ohi pahasti... hyvähän on tehdä päätöksiä joilla auton kustannuksia korotetaan mutta tulkaa itse asumaan maalle jossa pelkkä lääkärissä käynti voi olla useamman kilometrin päässä ja myös niin ettei yleiset kulkuveuvot kulje... tai käy kaupassa johon on matkaa 20km.... niin kyllähän tuo oma auto on täysin välttämätön täällä.. kaikista naurettavinta on tuon ehdokkaan pihan hoito ei voi muuta sanoa...
niin vihreää että
4
367
Vastaukset
- Tutkain
Ja kaiken lisäksi mm. öljyt, maalit ja vanhat akut voi viedä ILMAISEKSI kunnan ongelmajätteen keräyspisteeseen. Syy on juuri tuon ympäristömyrkkyjen maastoon levittämisen estäminen.
Viime kesänä oman tontin viereiseen puistoon oli joku auton akun vienyt ja lapset sen sieltä poimivat ennen kuin kukaan ennätti väliin. Toivottavasti ei ollut enää happoja sisällä... - Vieläköhän
Periaate onkin, olisivat syyttäneet demareita ja kepulaisia jos olisi maahan valununeet myrkyt
On kyllä vähän ihmeporukkaa nämä vihreät, noin kokonaisuutenakin, puhuvat ihan toisesta mitä ovat, kuka vain voi mennä sinne, sanovansa vain olevansa vihreä, ei senkummempia vaatimuksia
Vuotos jäi "hankaamaan" kun estivät sen rakentamisen, olisi töitä monille, ja jatkossa tulisi ilmaista energiaa, jostain kummansyystä saaneet liikaa valtaa, kun ei sitten osatakkaan hyödyntää tosivihreää energiaa - jeppe
voi kuka hyvänsä esittää..yksikertaisesti en usko höpinääsi
- Äänestäjä
Kyllä minä tuon uskon vaikken ole nähnytkään.
Noista viherpiipertäjistä nyt voi uskoa ihan mitä vain.
Paras minkä itse olen nähnyt oli joku tempaus "kävellen Turkuun".
Tulimme sunnuntaina mökiltä ja ihmettelin tarvontiellä että mikä mustien autojen letka matelee Turun suuntaan,siinä oli kai viisi tai kuusi autoa ja sitten Kalle Könkkölä viiletti rullatuolillaan ja perässä samanlainen nippu autoja.No tuossakaan ei bensiiniä poltettu sitten kai laisinkaan ???????
Muutenkin koko touhu oli järkyttävyyden huippu,yksi osallistuja eteni aina muutaman kilometrin jonka jälkeen hänet vaihdettiin uuteen,jos mennään Helsingistä kävellen Turkuun niin sitten sitä mennään eikä jotain naurettavia pikku etappeja.
Samanlaista silmänlumetta on kaikki vihreiden touhu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634