niin vihreää että

no tässä sivussa olen seurannut erään vihreän ehdokkaan eloa... kyllähän sitä vaaditaan muilta kuinka luontoa pitäisi suojella mutta omassa pihassa öljyt on kaadeltu pitkin pihoja... ja muut nesteet siinä sivussa... täytyy sanoa että uskottavuus katoaa aika kauas...
ja muutenkin vihreiden ajatukset menevät tavllisen tallaaja ohi pahasti... hyvähän on tehdä päätöksiä joilla auton kustannuksia korotetaan mutta tulkaa itse asumaan maalle jossa pelkkä lääkärissä käynti voi olla useamman kilometrin päässä ja myös niin ettei yleiset kulkuveuvot kulje... tai käy kaupassa johon on matkaa 20km.... niin kyllähän tuo oma auto on täysin välttämätön täällä.. kaikista naurettavinta on tuon ehdokkaan pihan hoito ei voi muuta sanoa...

4

366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tutkain

Ja kaiken lisäksi mm. öljyt, maalit ja vanhat akut voi viedä ILMAISEKSI kunnan ongelmajätteen keräyspisteeseen. Syy on juuri tuon ympäristömyrkkyjen maastoon levittämisen estäminen.

Viime kesänä oman tontin viereiseen puistoon oli joku auton akun vienyt ja lapset sen sieltä poimivat ennen kuin kukaan ennätti väliin. Toivottavasti ei ollut enää happoja sisällä...

• Vieläköhän

Periaate onkin, olisivat syyttäneet demareita ja kepulaisia jos olisi maahan valununeet myrkyt

On kyllä vähän ihmeporukkaa nämä vihreät, noin kokonaisuutenakin, puhuvat ihan toisesta mitä ovat, kuka vain voi mennä sinne, sanovansa vain olevansa vihreä, ei senkummempia vaatimuksia

Vuotos jäi "hankaamaan" kun estivät sen rakentamisen, olisi töitä monille, ja jatkossa tulisi ilmaista energiaa, jostain kummansyystä saaneet liikaa valtaa, kun ei sitten osatakkaan hyödyntää tosivihreää energiaa

• jeppe

voi kuka hyvänsä esittää..yksikertaisesti en usko höpinääsi

• Äänestäjä

Kyllä minä tuon uskon vaikken ole nähnytkään.

Noista viherpiipertäjistä nyt voi uskoa ihan mitä vain.

Paras minkä itse olen nähnyt oli joku tempaus "kävellen Turkuun".
        Tulimme sunnuntaina mökiltä ja ihmettelin tarvontiellä että mikä mustien autojen letka matelee Turun suuntaan,siinä oli kai viisi tai kuusi autoa ja sitten Kalle Könkkölä viiletti rullatuolillaan ja perässä samanlainen nippu autoja.No tuossakaan ei bensiiniä poltettu sitten kai laisinkaan ???????
        Muutenkin koko touhu oli järkyttävyyden huippu,yksi osallistuja eteni aina muutaman kilometrin jonka jälkeen hänet vaihdettiin uuteen,jos mennään Helsingistä kävellen Turkuun niin sitten sitä mennään eikä jotain naurettavia pikku etappeja.

Samanlaista silmänlumetta on kaikki vihreiden touhu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      22
      3018
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      2077
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      65
      1946
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1803
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1543
    6. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1272
    7. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1265
    8. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      36
      1255
    9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      111
      1055
    10. Tulipalo viimeyönä

Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj
      Jämsä
      15
      1036
    Aihe