Voi että ko tulis kommunisni

Siberiaan finski

ja veis mut Siberiaan !!!!

1

193

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • klpo

Mitä Ilmestyskirjan peto hyödyttää!
      Ilmestyskirjan 17.luvun selityksiä
      Ilmestyskirjan 17.luvun peto on kommunismi. Seitsemän päätä oli seitsemän kommunistivaltiota Keski-Euroopassa ja itse peto oli kahdeksas ja lähtöisin nuiden seitsemän alueelta ja oli Neuvostoliitto. .
      "Karitsa oli voittava heidät" ja tuo oli muutos v. 1990 kristinuskon hyväksyvään hallitusmuotoon.
      Kymmenen sarvea tarkoitti, että nuissa seitsemässä valtiossa oli liittovaltioita, joista nuo kolme lisäsarvea. Ja yksi ei ollut tullut, oli Jugoslavia, joka kulki omia teitään, mutta oli kommunistiblokin jäsen.
      "Karitsa oli voittava heidät" ja tuo oli muutos v. 1990 kristinuskon hyväksyvään hallitusmuotoon. Portto ratsastaa seitsenpäisellä pedolla.
      Munkki fioronelaisen kolmas valtakunta eli Pyhän Hengen valtakunta on eri asia. Tuo on osaksi väärä tulkintakin, sillä Pyhän Hengen aikakausi alkoi jo v. 33 Ensimmäisenä Helluntaina, kun Pyhä henki laskeutui apostolien päälle ja alkoivat saarnata Evankeliumia! Raamatussa ei ole tuollaista jakoa Isän, Pojan ja Pyhän Hengen valtakuntiin, vaan ainoataan Jumalan Valtakunta! Isä, Poika ja Pyhä Henki ovat Johanneksen kirjeen mukaan yhtäpitäväiset! Löytyy Vanhasta Kirkkoraamatusta v. 1776.
      Muhamettilaiset eksyivät Evankeliumista omille teilleen 600 luvulla. Muhamettilaiset olivat noita areolaisia, jotka olivat Saksassa 400 luvulla, ja jotka siirtyivät Espanian kautta Pohjois Afrikkaan ja sieltä Palestiinaan ja Arabian niemimnaalle 600-luvun alkuun mennessä. Tuolta se sai sitten tuo muhamettilaisuus alkunsa samalla teologisella opilla kuin areolaisuus.

Marx oli saddukealainen. Saddukealiset eivät tunnusta jumalaakaan, vaan kiinnostuksen kohde on mammona.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      780
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      72
      599
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      49
      590
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe